verjaardagscadeau!!
#1
eergisteren op mijn verjaardag kreeg ik (en mijn vriend) een reisje Kreta aangeboden van mijn dochter en schoonzoon.

gisteren en vanochtend alles zelf geboekt, E-tickets van Transcavia (v.a. Rotterdam) staan al te wachten, appartement in Kouremenos(Palekastro) geboekt.

ook de auto is gehuurd, op naar 12 mei dan zijn we 12 dagen op Kreta.
we eindigen de laatste 3 dagen in een hotel tussen Elounda en Plaka. (Agia Paraskevi) met uitzicht op het lepra-eiland Kalidon.

we kunnen niet wachten...heerlijk weer op Kretense bodem...

robienne
Quote
#2
leuk Robienne! geniet er maar lekker van!
maar het lepra-eiland heet toch Spinalonga?
Quote
#3
Heel veel plezier !!!!!!

Els en Jac Cuijpersvlaggetje.gif
Quote
#4
(18 February 2013, 09:10)Petra schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




leuk Robienne! geniet er maar lekker van!
maar het lepra-eiland heet toch Spinalonga?

Het voormalige Lepra eiland heet officieel Kalidon, het grote eiland wat met een boogbruggetje verbonden is met Elounda heet Spinalonga.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





@Robienne je hebt wel een leuk plaatsje uitgezocht, jammer dat je maar 3 dagen blijft er is nog zoveel moois hier te zien.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
ja Arthur, weet ik, kom al jaaaaren (v.a. 1967) in griekenland en vooral Kreta de laatste jaren...


ben ook al eens op het Lepra-eiland geweest, maar wil nog een keertje, vanuit Plaka overvaren.

en oost-kreta ben ik helemaal nog nooit geweest...

dus: genieten.

robienne
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)