Vaartijden Ferry naar Griekenland
#1
Ik heb een aantal ferry-maatschappijen gechecked en het valt me op dat de meeste ferrys alleen maar 's nachts varen.

Ik wil dit niet, ik wil overdag varen en het liefst zo kort mogelijk.

Weten jullie een Ferry maatschappij die overdag vaart vanaf (bij voorkeur) Bari of Brindisi naar Igoumenitsa?
Quote
#2
Ik heb even gekeken op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en daar kon ik er geen vinden die overdag vaart. Maar de meeste vertrekken wel mij daglicht en komen ook aan in daglicht. Ik heb voor het gemak maar even aan genomen dat je naar Patras wilt. Voor Igoumenitsa geld dat je meestal in het donker aan zal komen.

Succes
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Endeavor lines had vorig jaar nog 2x per week een dagovertocht.
Of dat dit jaar ook nog zo is weet ik niet. Onderstaande link geeft schema vorig jaar aan.
Aangezien ze al jaren een dagovertocht hadden zou dat dit jaar ook weer het geval kunnen zijn, wie weet.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(19 February 2013, 15:00)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Endeavor lines had vorig jaar nog 2x per week een dagovertocht.

Hoi, bedankt voor je reactie! Dat had ik op de site van Endeavor al gezien ja, ze varen HEEN nog steeds overdag van Brindisi naar Igoumenitsa van 12:00u tot 21:00u en dat is perfect. Echter varen ze TERUG terug om 00:00u (dat komt omdat de boot vanuit Patras vertrekt en die gaat om 15:30u en is dan rond middernacht in Igoumenitsa)

Ik zou er eventueel ook voor kunnen kiezen om heen met Endeavor te gaan en terug met een andere maatschappij die wel overdag terug naar Italië vaart.

(19 February 2013, 14:50)Carien schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb even gekeken op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en daar kon ik er geen vinden die overdag vaart.

Wat een handige site!!!
Bedankt.
Quote
#5
Welkom @Barocky op dit forum, je bent of woont ergens in Griekenland zie ik, mogen wij weten waar, vaak zijn er vragen over een deel van Griekenland die jij dan misschien weer weet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
(19 February 2013, 16:25)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welkom @Barocky op dit forum, je bent of woont ergens in Griekenland zie ik, mogen wij weten waar, vaak zijn er vragen over een deel van Griekenland die jij dan misschien weer weet.

Helaas (was het maar zo...) woon in niet in Griekenland, heb inmiddels het land en de woonplaats aangepast maar zie het Griekse vlaggetje er nog wel onder wapperen, hoe kan ik dit aanpassen?
Quote
#7
(19 February 2013, 16:32)Barocky schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[maar zie het Griekse vlaggetje er nog wel onder wapperen, hoe kan ik dit aanpassen?

Dag Barocky, allereerst van harte welkom op dit forum. Leuk dat je ons gevonden hebt; veel lees- en schrijfplezier hier. Dat verkeerde vlaggetje had te maken met een korte technische storing die inmiddels weer is verholpen.

Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)