Op vakantie in Griekenland!
#1
Wil je elke jaar op vakantie in Griekenland? En wil je dan ook graag je eigen stek waar je telkens naartoe kan keren. Dan is dit misschien een hele mooie oplossing voor u! Wij verkopen ons huis dit jaar vanaf 160.000 Euro. U kan bieden vanaf dit bedrag! Ons huis is gelegen iets buiten Nafplio, het prachtige stadje dat ooit de eerste hoofdstad van Griekenland was vol geschiedenis, mooie stranden, restaurantjes en bars. Echt een hele mooie streek! Verder verkopen wij ook ons appartement in Iria, op 15 minuutjes van Nafplio voor 63.500 Euro. Eveneens prachtig gelegen!Cool
Op deze twee sites kan u details over huis zien:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&xgallery=gallery&xpage=1
Voor meer informatie over ons appartment, kijk hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Heb je ook al eens gedacht om het huis te verhuren voor langere tijd, de verkoop van huizen ook al zijn ze scherp geprijst ligt bijna overal op zijn gat.
Ik heb daar in de buurt tijdens de Olympische spelen eens 3 weken vakantie gehouden, prachtige omgeving.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Eerlijk gezegd vind ik de huizen in Griekenland helemaal niet scherp geprijsd, Arthur.
Met zwembad erbij had ik het wel een aantrekkelijk object gevonden, Jan.
Quote
#4
Een zwembad in Griekenland is het zelfde als je brood
meenemen naar een restaurant:)
Quote
#5
(21 February 2013, 03:48)JanL schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wil je elke jaar op vakantie in Griekenland? En wil je dan ook graag je eigen stek waar je telkens naartoe kan keren. Dan is dit misschien een hele mooie oplossing voor u! Wij verkopen ons huis dit jaar vanaf 160.000 Euro. U kan bieden vanaf dit bedrag! Ons huis is gelegen iets buiten Nafplio, het prachtige stadje dat ooit de eerste hoofdstad van Griekenland was vol geschiedenis, mooie stranden, restaurantjes en bars. Echt een hele mooie streek! Verder verkopen wij ook ons appartement in Iria, op 15 minuutjes van Nafplio voor 63.500 Euro. Eveneens prachtig gelegen!Cool
Op deze twee sites kan u details over huis zien:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&xgallery=gallery&xpage=1
Voor meer informatie over ons appartment, kijk hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Mag ik vragen waarom jullie beide verkopen?
Quote
#6
(21 February 2013, 11:57)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een zwembad in Griekenland is het zelfde als je brood
meenemen naar een restaurant:)

Helemaal mee eens, @M, het ligt in mijn geval vlak voor de deur, altijd vers water, 10 maanden per jaar warm en het kost niks, een leuk detail is ik kan er ook nog in varen en vis vangen Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Tja, ieder het zijne. Ik heb graag een zwembad bij het huis zodat je niet altijd van je terrein af moet voor wat verkoeling.
Quote
#8
Ik ben verwend maar ik vind zwemmen in je eigen zwembad met zoet water net iets fijner dan zwemmen in zee. Maar het laatste doe ik ook graag hoor.

Overigens, mijn ervaring met huizenprijzen in Griekenland is datdit een redelijk normale VRAAGprijs is ....
Quote
#9
(21 February 2013, 11:20)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eerlijk gezegd vind ik de huizen in Griekenland helemaal niet scherp geprijsd, Arthur.
Met zwembad erbij had ik het wel een aantrekkelijk object gevonden, Jan.

Vito,
volgens mij en deze foto is het zwembad ingevuld met......nu een mooi terrasBig Grin
[Afbeelding: Foto-DPAIIMJK-D.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)