Athens News
#1
Weet iemand misschien of de Athens News niet meer zal worden uitgegeven? Berdien
Quote
#2
(21 February 2013, 15:23)ansansje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet iemand misschien of de Athens News niet meer zal worden uitgegeven? Berdien

De online versie is nog altijd te lezen . Zeker in het Engels
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
Zo te zien is de website sinds medio november niet meer bijgehouden. Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een (sappig) verhaal over het stoppen van Athens News.
Quote
#4
hallo.
dank voor reaktie en herkenbaar artikel. Bij mijn digitale versie wordt alleen de datum aangepast, daarom hoopte ik ook dat ze nog eens terug zouden komen, maar dat zal dan wel niet meer. Heel erg Jammer.
Quote
#5
@Tina.Ik las bij "hier" o.a. een stukje over de IKEA gehaktballetjes.
Lijkt mij dus wel iets meer up-to-date dan november j.l.

Ja, nee, ik zie het al."Hier" is" Journal of abroad".Die mag wat mij betreft wel op onze linkenpagina, als ie er al niet al opstaat.
Quote
#6
Uiterst curieus.
Een paar dagen geleden heb ik nog op de website gekeken, de homepage, en toen stond er alleen nieuws uit het najaar van 2012 op. Nu ineens weer actueel nieuws.

Des te beter.
Quote
#7
Aleko wat is , hier, , ook een Giekse krant?
Quote
#8
Oei,oei, wat een misverstanden weer.Ik referreerde naar de blog:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






waarin - onder @Tina's verborgen link "hier"- het sappige ondergangsverhaal van Athens News beschreven staat.
Met daarnaast ander Grieks Nieuws, tot vandaag up-to-date.

Zoals @Tina ons - heel duidelijk en veel korter - meedeelde.
Quote
#9
(26 February 2013, 16:38)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uiterst curieus.
Een paar dagen geleden heb ik nog op de website gekeken, de homepage, en toen stond er alleen nieuws uit het najaar van 2012 op. Nu ineens weer actueel nieuws.

Des te beter.

Wat curieus. Ik zie nog steeds dezelfde laatste posting van 19 november over de Polytecnic op de frontpage staan. De twitterfeed is wel actueel, maar ja, dat gebeurt automatisch.

Het is allemaal een beetje mistig, maar als ik het goed begrijp werkt ex-AthensNewshoofdredacteur Thrasy Petropoulos nu samen met zijn oudcollega's voor deze nieuwe Engelstalige nieuwssite van Eleftherotypia:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Bron is deze tweet van Thrasy:
[Afbeelding: cj7nq.jpg]
Quote
#10
@Tina.Die Eleftherotypia offspin had ik al een paar dagen als snelkoppeling staan.Prima (helaas armoede initiatief).Volgens mij maakte @Bruno er vorige week al zijdelings een opmerking over.

Mag ik toch nog even een lans breken voor het door mij om 17:06 genoemde Journal of the Abroad van en door expats, zoals Athens News ook eens begonnen is.Echt wel waardevol en sympathiek.
Quote
#11
Het definitieve einde van ATHENS NEWS:Journalists clearing ous desks.Saddening:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Ben heel erg teleurgesteld, mijn enige betrouwbare Griekse nieuwsbron, zoveel jaren lang.
Quote
#13
@Ansansje.Probeer dan toch
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






maar.Echt heel betrouwbaar.Journalisten van goede bloedgroep.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is ook heel goed voor het nieuws.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kruis weg op Lesbos: écht waar of 'Fake News'? Ger 11 3.414 15 October 2018, 22:29
Laatste bericht: greece67
  Athens at night Patrick 1 1.511 22 February 2018, 13:47
Laatste bericht: Viviane
  Breaking News - Bruno in elkaar geslagen. Aleko 4 3.484 06 March 2013, 14:03
Laatste bericht: Aleko
  This is my Athens Erwin 0 1.350 24 July 2012, 09:28
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)