Ook dit is Kreta
#41
(26 February 2013, 08:55)Vassiliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Jef. Dit dwingt tot een reactie. Er zijn betere metaforen denkbaar om een ongenoegen te uiten. Bovendien ontgaat mij de toegevoegde waarde van je bericht als het gaat om het onderhavige onderwerp. Kortom, ongepast en ‘mis’plaatst hier.
Overigens is het niet Honoré de Balsac die deze woorden proclameerde maar de Griekse wijsgeer Aristoteles.. aldus kleeft er tenminste nog iets Grieks aan dit bericht.. hoe klein dat ook is. ..en om zijn woorden meer expressie te geven en de leesbaarheid te bevorderen, plaatste A een uitroepteken in zijn quote (Mijn vrienden! Er zijn geen vrienden).

@Vasilikikikiki
Schrijffouten vallen op, denkfouten niet.

Sto Kallo

Jef Dockx
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#42
waar ging dit ook weer over??????????
verdraagzaamheid?
integratie???
Quote
#43
Terug naar topic.
Ik zal er niet mee zitten dat een paar olijftwijgen of dunne takken zinloos verbrand worden, hoewel ook die wat goede warmte in de winter hadden kunnen opleveren. Het probleem is dat er nog veel te veel mensen zijn die ook ander afval zoals batterijen en plastics mee op de brandhaard gooien, zulk milieubesef is in onze contreien nog altijd hoger als daar in het zuiden. Dus wie daar woont - praat daarover in je griekse omgeving.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ook dit is Kreta Arthur 14 3.555 07 April 2021, 17:24
Laatste bericht: El Greco
  Óók dit is Kreta eind februari.... Bart0riste 6 4.122 27 February 2013, 18:16
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)