Grieksegids nieuws
Schoonmaakazijn
#1
Ik ben al een tijdje opzoek naar schoonmaak azijn maar ik kan alleen azijn vinden geschikt is voor consumptie. Waar o waar kan ik het vinden en hoe heet het in het Grieks?
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
DAT is toevallig, ik loop er ook naar te zoeken Big Grin
Ik ontkalk er alles mee, op dit moment alleen met gewone azijn.
Zelfs mijn wasmachine ontkalk ik met azijn, niet met die dure Calgon.
Quote
#3
Sodasan bij Kampos. Of zelf maken, azijn, citroensap en soda.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#4
Ook soda ben ik tot nu toe nog nooit tegen gekomen.
Ook ben ik een keer op zoek geweest naar witte basterdsuiker, kan alleen bruine vinden en poedersuiker.....
Wat is Kampos? een supermarkt?
Quote
#5
Calgon is waardeloos tegen de kalk, in de UK hebben ze en test gedaan waarbij ze drie jaar lang met en zonder Calgon wasten. Het resultaat was dat alle wasmachines dezelfde kalkvorming vertoonden. Inderdaad Sodasan is goed tegen kalkvorming.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#6
Soda is te koop in de meeste supermarkten. Kijk uit naar gele zakjes, meestal onderste plank van de wasmiddelen. De kleine supermarktjes hebben het vaak achter liggen. Ik ontkalk de waterkoker met citroenzuur (citric acid) te vinden bij de kruiden!
Quote
#7
Schoonmaakazijn in veel gevallen te koop bij elke Super.
Zit meestal in witte doorschijnende plastic cans van 5 liter.
Wat de Griekse naam ervoor is weet ik niet meer maar ruik er even aan en je weet het.Cool
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
Ik zal nog is gaan kijken in de supermarkt bij de 5 lt flessen. Wel een beetje veel in een keer, maar ja dat neem ik dan wel op de koop toe. Bedankt
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)