Grieksegids nieuws     
Nieuwe tv-programma's in de kalender
#1
Zojuist heb ik weer een aantal Griekenland-gerelateerde tv-programma's aan de kalender toegevoegd. Er zitten een paar interessante uitzendingen bij zoals een impressie van Karpathos in wintertijd en taxiritten door Athene.

Het wordt wel hoofdzakelijk uitgezonden op Duitse zenders maar die zijn tegenwoordig vrijwel allemaal via de Nederlands digitale kabel (en via satelliet) te ontvangen.

Mocht er nog iemand een leuke tip hebben op bijvoorbeeld Nederlandse, Vlaamse of Engelse zenders laat het gerust weten in de kalender. Daar kan iedereen die dat wilt zelf iets toevoegen.

Ger
Quote
#2
[Afbeelding: tip.jpg]

Ook deze week is er weer een aantal leuke Grieks-gerelateerde TV-tips aan de kalender toegevoegd.

Onder andere:

Tip van Anita:
13 januari: We are from Belgium. Programma over een Vlaams stel dat naar Kreta verhuisde.

Verder een programma over het Parthenon in Athene op 23 januari en een culinair programma op de 17e.

Tips voor de programmakalender? Zet ze er bij up

Klik op "Agenda" bovenaan deze pagina.

Ger
Quote
#3
[Afbeelding: tip.jpg]

Ook deze maand is er weer een aantal leuke Grieks-gerelateerde TV-tips en enkele concerten aan de kalender toegevoegd.

Helaas is het voor mij ondoenlijk om alle TV gidsen, websites en andere bronnen door te struinen dus mochten de lezers van dit forum nog leuke tips hebben hoor/lees ik het graag.

Dus:
Tips voor de programmakalender? Zet ze er bij up

Klik op "Agenda" bovenaan deze pagina.

Ger
Quote
#4
Ook deze maand heb ik weer een groot aantal TV-programma's toegevoegd.
Het zijn veelal Duitse zenders die meestal gewoon op de Nederlandse kabel zitten én gratis te ontvangen zijn met een schotel.

Let vooral op 4 april, dan heeft Eins-Extra een "Griekenland-dag". Ook is er op die dag een interview met de Griekse regisseur Theo Angelopoulos te zien.

Meer info: klik op de "Agenda-button" bovenaan deze pagina.

Idea Heeft er iemand nog meer info (Nederlandse - Vlaamse - Engelse TV) dan horen we het hier natuurlijk graag.

Ger
Quote
#5
Ik zag gisteren op BVN een aflevering van 2 Belgen die op Kreta zijn gaan wonen in het programma
“We are from Belgium”. Ik weet niet wanneer dit in nl/belgie op tv is te zien of bij uitzending gemist oid,
maar wel leuk om te zien vond ik.
Quote
#6
Klopt Yvon, dat was inmiddels alweer een tijdje geleden te zien op de Vlaamse TV, ik dacht VTM.
Was inderdaad een leuke aflevering.

K-A
Quote
#7
Zojuist heb ik wederom een flink aantal TV-tips aan de agenda toegevoegd.
Het zijn veelal programma's op Duitse zenders die meestal gewoon op de Nederlandse kabel zitten én gratis te ontvangen zijn met een schotel.

Ook de eerste poule-wedstrijden van het Griekse elftal staan erin.
Meer info: klik op de "Agenda-button" bovenaan deze pagina.

Heeft er iemand nog meer info (Nederlandse - Vlaamse - Engelse TV) dan horen we het hier natuurlijk graag.

Idea Vraagje: ik heb niet de indruk dat deze tips in de agenda erg op prijs worden gesteld. Het aantal "pageviews" van de agenda valt enigszins tegen. Ik zit er dan ook aan te denken om hier niet meer mee door te gaan tenzij blijkt dat er wel degelijk vraag naar is.

Dus: wil jij dat de agenda maandelijks op peil wordt gehouden met tv-tips, concerten en andere evenementen laat het hier dan even weten. Bij voldoende respons ga ik er gewoon mee door.


Ger
Quote
#8
Zojuist heb ik weer een aantal Griekenland-gerelateerde tv-programma's aan de Agenda toegevoegd. De programma's worden wel hoofdzakelijk uitgezonden op Duitse zenders maar die zijn tegenwoordig vrijwel allemaal via de Nederlandse en Vlaamse -digitale- kabel én via satelliet te ontvangen.

In mei 2011 onder andere de film "My Big Fat Greek Summer" en een impressie van het plaatsje Agios Nikolaos ( Arthur ;) ) op Kreta.

Idea Mocht er nog iemand een leuke tip hebben op bijvoorbeeld Nederlandse, Vlaamse of Engelse zenders zet het aub in de agenda. Daar kan iedereen die dat wilt zelf iets toevoegen. Ook concerten, Griekse avonden en andere evenementen zijn welkom. Samen krijgen we de agenda compleet.

NB: De agenda vindt je in de balk bovenaan deze pagina.

Ger

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: 'Griekse' programma's op Duitse TV Ger 1 1.253 09 November 2019, 19:04
Laatste bericht: Arthur
  Griekse programma's op Duitse TV Ger 4 4.246 30 July 2014, 15:43
Laatste bericht: Ger
  Grieken in Nederland (Grieks programma) ADO 4 3.966 07 March 2012, 15:27
Laatste bericht: ADO
  Nieuwe tips in de kalender Ger 1 3.161 22 November 2009, 18:35
Laatste bericht: Yiannis
  Programma's over/uit Griekenland in kalender Ger 10 10.452 26 October 2009, 21:55
Laatste bericht: Ger
Information Overzicht Griekenland-programma's Duitse TV Ger 1 4.136 15 September 2009, 11:09
Laatste bericht: Yorgos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)