Νότης Σφακιανάκης - 16 Αυτοτελείς Ιστορίες (02/2013)
#1
[Afbeelding: 6_zps39a8481b.jpg]




Καλλιτέχνης :.... Νότης Σφακιανάκης
Τίτλος :..... 16 Αυτοτελείς Ιστορίες
Tracks:..... 16
Ειδος μουσικης :... Λαικα
Ποιότητα:... 320 Κbps
Μέγεθος αρχείου :... 134 MB
Covers:...Full



1. Μη με ρωτάτε
2.Κερασμένα
3.Αυτό θα πει αγάπη
4.Θα ’χε κι ο Θεός γυναίκα
5.Χρεωμένη σ’ ἐχω
6.Δηλώνω μόνος
7.Αν θα σε χάσω
8.Δεν υπολόγισες καλά
9. Δεν μου αρκεί
10.Εσύ η θάλασσα
11.Εγώ κι η μοναξία
12.Δώσε ένα τέλος
13.Κάνει θόρυβο η αγάπη
14.Είδα στον ύπνο μου
15.Τα ποντίκια
16.Έχω αντέξει πολλά

Voor de liefhebbers;)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hij komt nu binnen op mijn computer. Hartelijk dank, prachtige stem, mooie liedjes!
Groetjes,
Ria:)
Quote
#3
Deze vind ik nog steeds een van de beste van Notis:
(wel al van een aantal jaren geleden)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Theeke, dank je wel voor de link.
Quote
#5
Dank je wel!
Quote
#6
Helaas foutmelding bij het uitpakken, maar heb ik vaker met winace. Iemand een suggestie, en evt. downloadlink, voor een ander programma?
Quote
#7
Hoi Aniet probeer eens met winrar daar is dit bestand ook mee gemaakt
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
(26 February 2013, 18:41)theeke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Aniet probeer eens met winrar daar is dit bestand ook mee gemaakt
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





niet downloaden, zit vol "ongedierte" !!
Quote
#9
Volledige onzin winrar is volledig veilig
Quote
#10
Ik had een evaluatieversie van winrar op mijn laptop staan en heb hem net zonder problemen uitgepakt. Straks lekker luisteren! Geen ongedierte tegen gekomen Smile
Quote
#11
met "ongedierte" bedoel ik al die "addware" die er aan vastzit !
Quote
#12
Heerlijke cd Theeke, dank!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)