Fodelianakis olijfolie                 
Honderd + duizend = Feestje!
#1
[Afbeelding: Champagne.jpg]

Nog nét even voor de jaarwisseling bereikte dit forum een eerste mijlpaal:

Na zo'n halfjaar, eerst als Griekse-tv forum en naderhand als multifunctioneel Grieks-gerelateerd medium heeft het 100e lid van dit forum (Ine) zich aangemeld.

Tevens is dit berichtje de 1000e posting in die relatief korte tijd. Eerlijk gezegd had ik toen ik dit forum bedacht geen idee dat er zo'n draagvlak voor zou zijn. Ik had me voorgenomen om het forum weer uit de lucht te halen als de belangstelling achteraf tegen zou vallen. Als maatstaf had ik minimaal 100 leden op 1 januari bedacht. Dat doel is bereikt en dus blijft het forum online!

:efch: aan alle leden voor het vertrouwen en de vele interessante discussies die hier inmiddels te lezen zijn. Ik hoop dat er nog vele leden zullen volgen en dat dit een virtuele plek waar steeds meer Griekenland-liefhebbers zich thuis zullen gaan voelen zal worden.

En mochten er nog lezers zijn die leuke tips hebben om dit forum nóg interessanter te maken: laat je idee horen via de link "contact" onderaan deze pagina.

Ger
Quote
#2
Gefeliciteerd met dit SUCCES Wageral.

En dat wij nog veel plezier mogen hebben van Griekstv Forum
Quote
#3
Hallo Ger,

Ook van mij een dikke proficiat met het honderdste lid, en natuurlijk ook met het voortbestaan van het forum. bravo

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
Gefeliciteerd met deze benoemingen, en nog vele topic's en jaren bij de Griekstv Forum
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#5
Gefeliciteerd Ger met dit behaalde resultaat , op naar de 1000 leden Tongue
djdakman's signatuur
Quote
#6
@Ger.Wat ben ik weer traag!Mijn Fries is beter dan mijn Grieks.Daarom:
"Slûge soe ek,mar hy stoar earder".Even goed, van harte proficiat met behaalde resultaat!Ik probeerde vanaf een bepaald moment mijn steentje bij te dragen.Laat ik je nooit weer horen over ophouden, of ik bombardeer je met topics en reacties.

En dan nog:"Folle lok en seine yn't nije jier 2010 foar jim allegeare".
Ik was één keer in Kerkrade bij de moeder van Chiel Willems (kartograaf van de Bosatlas), toen ik mijn nieuwe Volvo moest inrijden vanaf Den Haag.
Quote
#7
Fijn dat het blijft bestaan! Nu maar hopen dat de 100 aanmelders ook af en toe van zich laten horen...
Ik vond dit forum bij toeval, via het Prikbord. Omdat ik een lijst van Griekse boeken bijhoud op mijn weblog, is het natuurlijk leuk om veel ideeën en tips te lezen. Jongens, kom maar op met leuke boeken! Voor wie zelf op zoek is naar een boek dat zich afspeelt in Griekenland of anderszins met Griekenland te maken heeft, kijk even op het lijstje op: ithaka.volkskrantblog.nl

@Ger, is geen reclame hoor, ik heb geen VK-aandelen :) Alleen maar ter inspiratie voor leesfanaten.
En oja, ik vergat er nog bij te zetten dat ik een link op het weblog heb gezet. Hopelijk helpt het om nog meer forumleden te krijgen!!
Quote
#8
Bedankt voor de leuke tip Corry bravo
Wat een ontzettend leuk blog heb je. Ik heb er even op gelezen en kon niet stoppen. Staat inmiddels bij m'n favorieten.
Wat ik ook erg leuk vond is de boekenlijst, ik wist niet dat er zoveel boeken waren die op de eén of ander manier over Griekenland gaan.
Ik zet er even een link naar in de "boekenrubriek" op dit forum zodat anderen er ook van kunnen meegenieten vink

K-A
Quote
#9
We doen hier niet zo moeilijk hoor, ook al had je wel aandelen blijft zo'n tip meer dan welkom. Mooi blog hoor, ik lees al een tijdje regelmatig mee maar kwam gek genoeg nooit op het idee om er een link naar te plaatsen in de boekensectie.
Gelukkig heeft Karen dat inmiddels wél gedaan.
Wat de filmlijst op je blog betreft, ik mis (en ben zelf ook op zoek)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




film in je lijstje.

Fijne jaarwisseling oftewel "unne goowe roetsj" zoals jze hier in Zuid-Limburg zeggen.

Ger






(30 December 2009, 21:25)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ger, is geen reclame hoor, ik heb geen VK-aandelen :) Alleen maar ter inspiratie voor leesfanaten.
Quote
#10
@Ger, ik heb de film erbij gezet. Ik ken hem niet, maar ben ook erg benieuwd! Deze zomer erg verliefd geworden op het eiland Kythera. Puur Grieks eiland, prachtige natuur, aardige bewoners, nog niet zo druk (begin juni), wat wil je nog meer. Heb wel gehoord dat het in juli en augustus compleet overlopen wordt met Griekse vakantiegangers die in Amerika en (vooral) Australië wonen.
Quote
#11
Klopt Corry, dat was tijdens de keren dat wij er waren ook het geval. Iets drukker dan gewoonlijk maar wel enorm gezellig met al die Grieken hoor! Wij zitten er tijdens een etentje altijd weer van te genieten hoe de Grieken altijd weer van het eten een "feestje" te maken. Ze nemen er altijd zo lekker de tijd voor en genieten echt van het gezamelijk tafelen.

Op Kythira valt het altijd op dat de vakantiegangers van overzee zo perfekt Engels spreken, vaak met een Australisch en/of Amerikaans accent.
Tja, die Kythiriaanse gemeenschap in met name Australie is erg hecht. Wil je er meer over weten kan je je abonneren op hun nieuwsbrief, erg leuk en informatief:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En wat ons betreft, we zijn er nu 2 keer geweest maar willen er absoluut nog eens (of vaker) naar terug. Kythira is wat ons betreft een absolute aanrader van mensen die van rust, natuur en het typische Griekse leven houden.

Ger
Quote
#12
Wel wat laat, maar toch van harte gefeliciteerd met dit succes !bravo
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)