Dappere Grieken
#1
Ik stel voor om hier een onderwerp te beginnen over die Grieken die ondanks alle misere in Griekenland doorploeteren (of een nieuw plan maken) om er het beste van uit te halen. Ik wil zelf beginnen met alle mensen die in de toeristenindustrie werken op Samos en die ondanks alles komend seizoen weer klaar staan om de toeristen een fantastische tijd op Samos te bezorgen.
Bijvoorbeeld Kyriakos in zijn Cypriotisch restaurant en Themis in zijn restaurant op de hoek, beiden te Balos Samos. Ze koken heerlijk en zetten je voor een hele redelijke prijs de lekkerste schotels voor. Trouwens hetzelfde geldt voor restaurant Ambrosia te Pythagorion Samos. En zo zijn er nog vele andere restaurateurs en hoteliers op dit mooiste eiland van de Egeïsche Zee.
Quote
#2
Wij zijn vorig jaar verschillende keren bij Kyriakos in Balos wezen eten en echt het was een belevenis. De hele familie zorgde dat je het naar de zin had temidden tussen de bamboe en de eigen groententuin.
Quote
#3
Els.
OOk ik heb daar heerlijk gegeten bij Kyriakos in Balos,zo echt Grieks en een fijne atmosfeer.heerlijk misschien een goed plekje om in het voorjaar eens af te spreken.
Ook Abrosia in Pythagotion prima kok,Georgina prima sfeer en heerlijk eten komen daar regelmatig.
Waar we ook vaak eten is bij Notos,prachtig met zitjes aan de zee,hoofdstraat uit tot aan de zee,rechtsaf de boulevard op eind van de boulevard rechts om het hoekje bij de kleine scheepswerf,gezellig eind van de middag het aan de zee stukje terras nog fijn in de namiddagzon,wijntje erbij kan de dag niet meer stuk, vooral de visgerechten prima,elke dag vers steeds weer een verrassing wat de zee die dag heeft gebracht aan vis,in het seizoen iedere zaterdagavond live muziek,veel grieken en er mag gedanst worden,sfeervol.
nog 11 weken en ik ben daar weer,heerlijk.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.039 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)