Woordenboekentip
#1
Goede tips zijn er om doorgegeven te worden!

We hebben er jarenlang op moeten wachten maar begin 2009 waren ze er: de twee lijvige woordenboeken Nederlands-Nieuwgrieks en Nieuwgrieks-Nederlands, waar ze bij de UvA tien jaar lang aan gewerkt hebben.

Het is bijna obsceen, maar ze liggen nu in de ramsj. De originele prijs was € 59,99 per deel. Dus ik zou zeggen, sla je slag, de voorraad is vast snel op.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






(Zelf heb ik het nakijken, ik kocht de boeken meteen na verschijning. Maar ja, ik heb er dan ook vier jaar lang heel veel plezier van gehad.)
Quote
#2
(26 February 2013, 20:47)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goede tips zijn er om doorgegeven te worden!

We hebben er jarenlang op moeten wachten maar begin 2009 waren ze er: de twee lijvige woordenboeken Nederlands-Nieuwgrieks en Nieuwgrieks-Nederlands, waar ze bij de UvA tien jaar lang aan gewerkt hebben.

Het is bijna obsceen, maar ze liggen nu in de ramsj. De originele prijs was € 59,99 per deel. Dus ik zou zeggen, sla je slag, de voorraad is vast snel op.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






(Zelf heb ik het nakijken, ik kocht de boeken meteen na verschijning. Maar ja, ik heb er dan ook vier jaar lang heel veel plezier van gehad.)


Je staat daarmee niet alleen hoor Tina, mijn broer en ik hebben de eveneens direct na het verschijnen gekocht, en net zoals jij al veel hulp aan gehad.
Mijn kleine Pisma's zien eruit als of ze door duizende handen zijn gegaan, met die twee turven kijk ik wel een beetje uit.

Er is hier ophet PB al een paar gewag gemaakt van welke griekse romannetje en boeken men wel heeft in zijn boekenkast.
Misschien eens een draadje starten " Welke woordenboeken staan in je boekenkast ,of beter gebruik je.

Want;
Beter dan zij die geen boeken hebben zijn zij die boeken hebben. Beter dan zij die boeken hebben zijn zij de boeken lezen.
Beter dan zij die boeken lezen zijn zij die het gelezene onthouden.
Beter dan zij die het gelezene onthouden zijn zij die aan het werk gaan.

Sto Kallo

Jef Dockx
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bedankt voor de tip. Ik heb de woordenboek meteen besteld. IK vond ze inderdaad te duur, maar dit is een hele mooie prijs.
Quote
#4
Ik heb ze ook al sinds ze uitkwamen, ze waren toen wel wat aan de prijs maar het geld dubbel en dwars waard.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)