Grieksegids nieuws
wie gaat naar waar dit jaar?
#1
Welke bestemming wordt het dit jaar?
Het is misschien wel leuk om te weten waar andere leden van Oriste naartoe
gaan.

Wij hebben ervoor gekozen in het voorjaar te gaan eilandhoppen .
Milos , Kimolos en Folegandros of Sifnos

Waar hebben jullie voor gekozen?
Quote
#2
zuid-Kreta
Quote
#3
misschien april naar Kreta en bouwvakvakantie 3 weken naar Samos Kokkari

we hebben er zin in
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#4
In september naar Anaxos Lesbos. In mei misschien nog naar Kos
Quote
#5
Hallo
Wij gaan naar Kefalonia naar het plaatsje Svoronata
Quote
#6
In september naar Petra, Lesvos. En over 2 weken naar een ander crisislandBig Grin Eerste keer naar Andalusie, Spanje. Ik ben benieuwd;)
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#7
Mei/juni voor 5 weken naar Lafkas, Ithaka en Kefalonia. En september 2 weken nog niet beslist, terug Griekenland of bij vrienden in Spanje.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Eind juli voor de 6de achteréénvolgende keer naar Samos, Kokkari. Heerlijk weer 2 weken!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#9
In het najaar gaan wij voor het eerst 2 weken naar Pilion, in de buurt van Afissos. Ben heel benieuwd.
Verder blijven we in Nederland en ga ik een hobbygerelateerde week op semi-vakantie.
Quote
#10
In het voorjaar: Lefkada, Zagoria en Meganisi. In het najaar: Pilion.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#11
in het voorjaar naar Piskopiano en in september nog zoekende, liefst Griekse bestemming
met kiezelstrand!
Quote
#12
Met Pinksteren weer 3 weken naar ons geliefde Kos-stad en september 2 weken naar Rhodos-stad.
Quote
#13
Eind mei ga ik met een lijndienstbus via Ancona dan met de boot naar Igoumenitsa. Daar aangekomen neem ik de boot naar Korfu en blijf daar ca. 2 weken om vrienden en kennissen te bezoeken en van het prachtige eiland te genieten (met scooter touren) Dan terug naar het vaste land naar Parga ca. 2 weken ook daar weer lieve mensen bezoeken en genieten. Vanuit Parga een trip naar Meteora, Delphie en terug langs de kust.
Als iemand zin heeft ook zo'n reis te doen hoor ik het wel..........
Quote
#14
eind augustus: skiathos ,alonissos, skopelos kijk er al naar uit ;)
Quote
#15
In augustus gaan wij naar Corfu, naar Agios Gordis... Big Grin
Quote
#16
in april naar kreta
in mei naar pilion
in juli naar thassos
in oktober terug naar pilion
ik kan niet wachten
Quote
#17
Ik ga 2/3 weken hier naartoe.
[Afbeelding: 14ucigx.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#18
Twee maal twee weken naar Rhodos: in juni en in september! Kan niet wachten!
Quote
#19
half mei naar oost-kreta: Kouremenos bij Palekastro.
dan nog 3 dagen in de buurt van Plaka bij Elounda.

robienne
Quote
#20
In juni lekker twee weekjes naar Matala Zuid Kreta, waar we dan meteen het muziekfestival mee kunnen pikken.
Heb er zo'n zin in!
Als het meezit reizen we hopelijk in het najaar ook nog een keertje af naar Griekenland...
Op dit moment valt daar echter nog niets over zeggen, maar Svoronata op Kefalonia wil ik ook nog graag eens naar toe...
Quote
#21
Wij gaan in augustus weer naar Molyvos, Lesbos.
Dit voelt telkens als thuiskomen, wij kijken er dan ook weer naar uit.
Quote
#22
Eind april / begin mei: Twee weken Epiros.
Eind juni / begin augustus : zes weken Epiros.
Tijdens de 6weekse weekje "ergens" in Griekenland". ( Vorig jaar Kefalonia, jaar daarvoor Noord Griekenland.)
Quote
#23
In mei een weekje Kokkari/Samos en van de zomer 7 weken Petra/Lesvos Smile
Quote
#24
Het aftellen is voor ons ook begonnen .. Eind oktober al geboekt ...Oeps, het gaat nu wel erg snel .. Over dikke 10 weken (half Mei) gaan we nu voor het eerst 2 weken naar Kokkari - Samos .. na 6x Kreta en 1x Lesbos ... We hebben er zin in ;) en zijn zeer benieuwd hoe dit Eiland zou zijn .
Quote
#25
wij gaan in juni naar kythira
Quote
#26
Wilma je zult het prachtig vinden,net als Els,Wick en vele andere Oriste leden.
Ikzelf ga ook half mei naar Samos,4 weken heerlijk en in Augustus een lang weekend vrijdag t/m/ dinsdag samen met dochter en 2 kleinzoons naar jawel Terschelling en als ik nog dagen over heb 2 liefst of 3 weken weer naar Samos.(regelmatig een paar uurtjes overwerken)
Ik ben stiekem ook al aan het aftellen naar half mei.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#27
(05 March 2013, 09:43)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ga 2/3 weken hier naartoe.
[Afbeelding: 14ucigx.jpg]
Big GrinBig GrinBig Grin Dus gewoon thuis, het oude vertrouwde LIMBURGBig GrinBig GrinBig Grin
En ook wij gaan met de Trenakia naar RoumelakiaBig Grin vertaald, thuis met de trein rijdenofftopic2
Quote
#28
ghost

in juni een one way ticket to Lesbos

animated flag
Quote
#29
wij gaan eind april begin mei 3 weekjes naar ons huisje in Pogonia daarna weer juli en augustus en vervolgens weer ergens in oktober en/of november. Heerlijk genieten van de mooie omgeving, de rust en het mooie nabij gelegen Lefkas en Meganissi bezoeken en gezellig met onze Griekse vrienden samenzijn. We kijken er weer met veel plezier naar uit.

Vriendelijke groet,
Kock en Hannie.
Quote
#30
Wij gaan in Mei naar Kreta naar het plaatsje Limin Sisou het zal mij benieuwen wat dat zal wezen.
Het is wel een mooie uitval basis naar het achterland.

Gr. Rob
Quote
#31
mm klinkt heerlijk allemaal..

Wij gaan half juni eerst 2 weken naar Kythira en dan de boot op om nog 2 weken te genieten op de peloponnesos....

Kan niet wachten..
Quote
#32
Wij gaan mei/juni voor 4 weken weer naar Naxos Big Grin
Quote
#33
Gewoon omdat het kan:

Weekendje Corfu over twee weken, en ik verblijf gewoon in Kerkyra(Korfoestad).
Quote
#34
Half juni in 5 dagen naar Ancona. Met Anek Lines naar Igoumenitsa.
Week 1; Eerst een paar stranddagen. Dan door het Tzoumerka gebergte, binnendoor via Metsovo ,Kalambaka. Rechts langs het Technite Limni Polifitou (Stuwmeer) en Vergina naar Thessaloniki. Arrow Iemand tips over deze route??
Week 2; Nog Niet Bekend. Waarschijnlijk stranddagen gecombineerd met bezoek aan steden in het noorden. Arrow Iemand tips over Serres, Drama en Xanthi en omgeving??
Week 3; Nog Niet Geheel Bekend. Eind van die week richting Patras. Met Anek Lines terug naar Ancona. In 4 dagen rustig aan naar huis.Huh
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#35
Vanaf 14 mei met de famillie in Kokkari.
Quote
#36
Half mei wijnreis naar Kreta

Juni, weekje vakantie naar Chania

Eind juni wijnreis naar Noord Griekenland

September weekje vakantie naar Lefkas

Eind september wijnreis naar Kreta

Oktober wijnreis naar Nemea, Pelopponesos
Quote
#37
April korte reis naar Athene. September twee weken Andros, waarschijnlijk vandaar hopje naar Tinos. Als Athene in april bevalt mogelijk in september nog een paar dagen verlenging daar. Tussendoor bestrijden we de crisis begin mei nog een weekje aan de Toscaanse kust en in juli op Terschelling. We mogen weer niet klagen dit jaar. April schiet inmiddels ook lekker op!
Quote
#38
In juni een weekje santorini en eind augustus tot er met half september 2 weken naar Kreta rethymno Big Grin
Quote
#39
Eind mei 3 weken naar Petra, Lesbos;)
Quote
#40
In mei gaan we een weekje naar Lesvos eftalou en in september 2 weken naar Andros.gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wie was waar en hoe was het daar? metaxa 15 10.154 18 October 2013, 21:53
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)