wie gaat naar waar dit jaar?
(12 June 2015, 16:09)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zit nu aan de ouzo, mijn vrouw aan en plaatselijk wijntje, uitkijkend over het water in Faliraki, Rhodos. 26 Graden in de schaduw, kan slechter  Tongue

OOO heerlijk, wij gaan over een paar dagen naar Rhodos stad... Ik begreep dat er wel altijd veel wind staat.. Maar goed te doen dus??
Quote
(16 June 2015, 19:21)riskje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 June 2015, 16:09)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zit nu aan de ouzo, mijn vrouw aan en plaatselijk wijntje, uitkijkend over het water in Faliraki, Rhodos. 26 Graden in de schaduw, kan slechter  Tongue

OOO heerlijk, wij gaan over een paar dagen naar Rhodos stad... Ik begreep dat er wel altijd veel wind staat.. Maar goed te doen dus??

@Riskje. Er staat nu alweer drie dagen een forse wind uit het westen. Hier aan de oostkant dus een aflandige wind die nu zeer welkom is. Nu, om 22.30 nog steeds 28 graden. Die wind zorgt ervoor dat het uit te houden is!  Cool.
Ook de bankbiljetten waaien hier gewoon met windkracht 5 uit de flappentappen, laat je dus niet gek maken door alle zogenaamde adviezen vanuit de media in NL!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
(16 June 2015, 21:36)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(16 June 2015, 19:21)riskje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 June 2015, 16:09)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zit nu aan de ouzo, mijn vrouw aan en plaatselijk wijntje, uitkijkend over het water in Faliraki, Rhodos. 26 Graden in de schaduw, kan slechter  Tongue

OOO heerlijk, wij gaan over een paar dagen naar Rhodos stad... Ik begreep dat er wel altijd veel wind staat.. Maar goed te doen dus??

@Riskje. Er staat nu alweer drie dagen een forse wind uit het westen. Hier aan de oostkant dus een aflandige wind die nu zeer welkom is. Nu, om 22.30 nog steeds 28 graden. Die wind zorgt ervoor dat het uit te houden is!  Cool.
Ook de bankbiljetten waaien hier gewoon met windkracht 5 uit de flappentappen, laat je dus niet gek maken door alle zogenaamde adviezen vanuit de media in NL!
Dankjewel voor de info!!! Ik ga de koffers pakken!!!
Quote
Volgende week naar Kreta. Agia Galini. Vreselijk veel zin in!
Quote
Veel plezier voor allen die nog gaan . Ik moet nog even wachten tot 10 augustus en dan voor 11 dagen Chios . Zin in ! Smile
Quote
Nog 2.5 week dan weer lekker naar Kreta! Kalives voor de eerste keer ven benieuwd en veel zin!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wie was waar en hoe was het daar? metaxa 15 10.159 18 October 2013, 21:53
Laatste bericht: Els Cuijpers

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 15 gast(en)