Breaking News - Bruno in elkaar geslagen.
#1
Natascha Νeef‏@_Natascha

RT @BrunoTersago Greek journalist ambushed outside his house by 6 fascists and badly beaten up - #austerity_causes_fasc

Sluiten Beantwoorden
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

Meer


00:58 - 6 mrt. 2013 · Details
Quote
#2
Alekko,

je begrijpt het niet. Het is een tweet die Bruno zelf eerder plaatste. Hij is niet in elkaar geslagen. Een ander helaas wel.
Quote
#3
Erg genoeg natuurlijk, maakt op zich niet uit of het nu Bruno is of iemand anders. Marr eh, goed lezen he, Aleko Smile
Quote
#4
(06 March 2013, 03:26)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Natascha Νeef‏@_Natascha

RT @BrunoTersago Greek journalist ambushed outside his house by 6 fascists and badly beaten up - #austerity_causes_fasc

Sluiten Beantwoorden
Retweeten

Toevoegen aan favorieten

Meer


00:58 - 6 mrt. 2013 · Details

@Aleko;
Nu sla je toch een modderfiguur hoor, te veel raki gedronken zeker. Met zulke wilde geruchten een forum vullen, goe bezig. Angry
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Ik kan niet zo goed met Twitter overweg, doe er ook niet aan mee, daarvandaan mijn verwarring.Sorry!

Kranten liggen mij beter.Ik was dan ook de enige hier en Bruno een hele dag vooruit, die een beetje correct en gedetailleerd duidelijk kon maken hoe het met dat wijd verspreide wilde gerucht van Ithaca verkocht nu precies zat en zit.Waarvan acte!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bruno Tersago: alle corona maatregelen in GR Karidiès 4 1.574 24 March 2020, 13:37
Laatste bericht: Elena
  Kruis weg op Lesbos: écht waar of 'Fake News'? Ger 11 3.478 15 October 2018, 22:29
Laatste bericht: greece67
  Bruno Tersago Reilen en zeilen in Griekenland Margaritha 10 6.653 27 April 2015, 17:20
Laatste bericht: Aleko
  Athens News ansansje 12 8.660 05 March 2013, 13:29
Laatste bericht: Aleko

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)