Grieksegids nieuws     
Nieuw uitgekomen CD's hier bespreken?
#1
Voordat ik het vergeet wil ik iedereen een gezond en vredevol 2010 toewensen!

Naar aanleiding van de oproep van Ger om nieuwe suggesties om het forum nog interessanter te maken aan te dragen wil ik bij deze een poging doen:

Zou het niet leuk zijn een sectie in de Muziekrubriek toe te voegen waar leden elkaar kunnen attenderen over nieuw uitgebrachte CD's en daarover van gedachten van gedachten kunnen wisselen? Je zou er bijvoorbeeld een link bij kunnen zetten waar meer info over de CD in kwestie te vinden is en waar ie te verkrijgen is of een preview te beluisteren is.

Ik lees op een ander forum bijvoorbeeld dat er onlangs een nieuwe CD van Notis Sfakianakis is uitgekomen en vraag me af wat anderen ervan vinden.

'tis maar een suggestie hoor Angel , ben benieuwd wat anderen ervan vinden.

Eleni
Quote
#2
Goed idee! Sluit me er graag bij aan. Ik hou erg van Griekse muziek maar verdiep me er te weinig in eigenlijk. Ik luister wel regelmatig naar internetradio en probeer dan wat titels op te schrijven. Maar ja, vervolgens gaat het briefje weer niet mee naar Griekenland dus dat schiet niet op.
Deze zomer heb ik in Griekenland een driedubbel-CD gekocht, 'Kalokairi 2009'. Echt geweldige CD met prima nummers die dit jaar in Griekenland zijn uitgekomen. Ligt standaard in de auto en helpt mij de vele regenachtige autoritten te overleven!
Quote
#3
@Eleni: Het lijkt mij ook een erg goede tip, maar eerlijk gezegd denk ik dat we daar geen aparte (sub)rubriek voor hoeven aan te maken. Ik lees nu ook al enkele recensies in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




op dit forum en dat werkt prima in mijn optiek. Ik kreeg onlangs nog reacties van enkele lezers die vonden dat het forum te onoverzichtelijk werd met al die extra rubrieken.
Persoonlijk vind ik dat niet, je kiest nu de rubriek(en) uit die je aanspre(ken)ekt en hoeft niet door allerlei stukjes heen te lezen die je niet aanspreken. Bovendien zie je bovenaan het forum in één oogopslag de laatste 12 geplaatste berichten en topics.
Dit systeem vind ik veel handiger dan de prikborden bij Startpagina waar allerlei onderwerpen kris-kras door elkaar staan.

Maar goed, da's mijn bescheiden mening. Wat mij betreft dus een goede suggestie, ik hoop dat alle muziekliefhebbers hieraan mee willen werken en nieuw ontdekte CD's hier plaatsen. Maar of dat gewoon in de huidige muzieksectie kan of dat er een apart hoofdstuk voor moet komen? Ik ben benieuwd hoe de leden van dit forum hierover denken.

Ger
Quote
#4
Ik heb ondrtussen de nieuwe cd van Notis gedownload. Het zijn 7 nieuwe nummers. Redelijk goed vind ik. Typische Notis cd.

Er is ook een nieuwe van Parios
en Haris Alexiou

met "nieuw" bedoel ik "redelijk recent".
Quote
#5
Mag ik vragen waar je 'm hebt kunnen downloaden Syrietje?

Eleni
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






geen paswoord
Quote
#7
efxaristo para poli Syrietje up
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)