Schitterende Youtube Samos
#1
Ik weet niet zeker of ie al eens langs is gekomen op dit forum, dit prachtige filmpje over Samos:




Samos Island (Σάμος), Greece - Kokkari, Pythagorio, Potami, Mikro and Megalo Seitani, Pythagoras cave, waterfalls, Kampos, Votsalakia, Posidonio, Karlovasi, Samos town, Vathy, Myrtia, Manolates, Panagia Makrini, Monastery of Panagia Kakoperato, Evangelistrias, Heraion, Ormos, Tsambou, Tsamadou, Lemonakia, Livadaki, Pappa beach

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Super Ger!

Waar moet je nu nog meer zoeken voor een vakantiebestemming als je dit filmpje, nou ja 45 minuten, gezien hebt.

Wij kunnen er weer 2 weken tegen:Cool
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#3
Nou je wordt bedankt. Loopt mijn hele schema vandaag drie kwartier achter. Kon mijn ogen er niet vanaf houden, prachtig gemaakt en wat een oog voor detail! Met de klok mee het hele eiland rond, de meest afgelegen plekjes in beeld gebracht. Wat mij betreft maakt deze film elke Samosreisgids overbodig. Hulde aan de maker. Ik denk dat hij nog steeds aan het bijkomen is van zijn vakantie.;)
Quote
#4
mooie film Ger!
ben heel wat bekende plekjes tegengekomen!

robienne
Quote
#5
(09 March 2013, 13:44)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou je wordt bedankt. Loopt mijn hele schema vandaag drie kwartier achter.


Misschien moet ik dan maar een extra disclaimer/waarschuwing op het forum plaatsen?
"Let op: Dit forum werkt verslavend. Een bezoek aan Oríste! kan leiden tot ernstige vertraging of zelfs annulering van eventuele geplande activiteiten" Big Grin
Quote
#6
Tevens probaat medicijn bij ernstige vormen van Griekenlanddeficiëntie.;)
Quote
#7
Geweldig eiland in 2011 heerlijk genoten van samos wij gaan er nog een keer heen
Zeer mooie film we gaan gelijk naar de griek lekker eten
Quote
#8
Wat heb ik ook zitten genieten van dit filmpje (of zeg maar: film!). Ik herkende de zovele plaatsjes die we er bezochten: Livadaki, Kervelis, Vathy, Psili Amnos, Pythagorio, Ireion, Ormos, Kampos, en niet te vergeten Kokkari waar we verbleven.

Wat me ook opvalt in dit filmpje, is de knappe beeldkwaliteit. Zelfs als je 't op een groter scherm bekijkt, is de kwaliteit zeer goed.
Een betere promotiefilm voor Samos kan je niet vinden...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
Ach het wordt toch slecht weer. Hier nog een paar videos van dezelfde maker



























Veel kijk plezier
Quote
#10
Hoi,
Als het morgen gaat sneeuwen of ijzelen,ga ik heerlijk met een Ouzootje erbij heerlijk in mijn 1tje genieten ,
Moet me bedwingen om het vanavond niet te bekijken,het regent nu alleen nog maar,
Fijn weekend,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#11
Margaritha, volgens mij kun jij nu de hele dag van deze filmpjes genieten.
Hier in Drenthe ligt in ieder geval een redelijk pak sneeuw.
Ga zelf zo ook even genieten van de Samos film.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#12
Ger, dank je werkelijk prachtig.
Voor de vaste Samos gangers zoveel bekende plekjes,en voor de nieuwkomers doen!!!!!
Ik had deze film al eens gezien,geen probleem om een paar keer te kijken,blijft telkens weer innemend,hierdoor blijven we komen.
De andere filmpjes op dit draadje ook prachtig,heb er een paar Ouzootjes opgenomen en kan er tot half mei wanneer ik voor het 27e jaar naar Samos ga weer even tegen.
Mooie muziek ook tijdens de film.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  minder leuke youtube Ireon .... Dirk 11 7.179 24 March 2013, 23:04
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)