minder leuke youtube Ireon ....
#1
Quote
#2
Afschuwelijk het zal je maar gebeuren,wat een water en kracht er achter.
Ik las de commentaren eronder,boos en nogal racistich,snap daar echt niets van, wel dat het over het geschreeuw en de paniek van deze vrouwenstem gaat, kan helaas niet verstaan wat ze zegt,misschien iemand van jullie met een kleine vertaling?
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#3
Wat een ravage zeg Blush
Op dit filmpje is erg goed te zien waar het water vandaan komt, het speeltuintje en hangplekje waar de jeugd 's-avonds bijeen komt is goed te zien. Zelfs de zijstraatjes staan vol water. Ik hoop dat de plaatselijke bevolking goede hulp krijgt om de boel weer schoon te krijgen en de schade wordt vergoed. gelukkig zijn er (nog) geen berichten van gewonden........


Ik heb het filmpje uit een andere topic hier maar bijgezet, dan is het allemaal wat overzichtelijker:

Quote
#4
Ik begreep dat gisteren de zon alweer scheen in Ireon. Even flink de bezem erdoor, en op naar de lente!
Quote
#5
(11 March 2013, 17:29)Margaritha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Afschuwelijk het zal je maar gebeuren,wat een water en kracht er achter.
Ik las de commentaren eronder,boos en nogal racistich,snap daar echt niets van, wel dat het over het geschreeuw en de paniek van deze vrouwenstem gaat, kan helaas niet verstaan wat ze zegt,misschien iemand van jullie met een kleine vertaling?
Groetjes Margaritha

Als je het niet verstaat zet de volumeknop open. De commentaren er onder zijn voor overgrote deel in Griechlish en slang , daar k minder te begrijpen dan het gegil van die dame in in kwestie.
BTW, als je SLANG wil leren begrijpen, ga dan naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.daar kan je je hartje ophalen aan dat dieventaaltje.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Jef,ik stelde toch een normale vraag,begrijp helemaal niets van je boze en voor mij onbegrijpelijke reactie.
Je hebt gelijk wat betreft :ik versta het niet.dat deed ik wel maar ik kon inderdaad niet begrijpen wat er gezegd en geschreven werd.
En dat was nu net mijn, dacht ik fatsoenlijke vraag.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#7
vooral kritiek van dame in kwestie op griekenland.

aisxos aisxos = schande

schande over griekenland
Quote
#8
Dirk,
We zijn nu een kleine week verder,heb jij of iemand anders van onze Oriste leden nog laatste nieuws b.v. is het bij deze overstroming gebleven of nog meer weer onheil daar in Ireon?
Ben benieuwd,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#9
Op de facebookpagina van het Duitse Samos.de wat foto's van gisteren:

Kathara Deftera in Ireon op Samos.de (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




)

Met vereende krachten van brandweer en militair en de lokale bevolking is Ireon weer schoon.
Er waren gisteren zelfs 12 restaurants open en HEEEEL veel mensen op deze kathera deftera (clean monday) hoe toepasselijk. Aan de foto's te zien lijkt het wel of er nooit iets gebeurd is......
Quote
#10
Ger dat is een hele leuke Facebook-pagina, dat Samos-DE. Ik kan het iedereen aanbevelen die een beetje met de Duitse taal overweg kan. Herkenbare plekjes en verrassende nieuwtjes. Ik heb het gevoel dat ik de maker van die pagina ken, maar ik kan de vinger er nog niet op leggen.
Dank en goed om te weten dat het in Ireon weer beter gaat.
Quote
#11
Alles weer schoon, hulde aan de duikers. Zie deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Yes-Sandy.
Quote
#12
Het water zal nog wel koud zijn maar het was vast een vrolijkere zondag dan hier in Zuid - Limburg met dat ###|||!!!!¥¥¥¥¥@@@@@ -weer!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ormos of Ireon Margo 29 15.055 21 June 2021, 17:16
Laatste bericht: lucy
  Fourni - minder goede ervaring nofx-fan 2 3.059 19 August 2013, 09:58
Laatste bericht: Dirk
  Schitterende Youtube Samos Ger 11 7.113 10 March 2013, 18:36
Laatste bericht: Margaritha
  Minder leuke foto's van Samos Wick 3 4.297 06 February 2011, 11:18
Laatste bericht: Yaniz

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)