Naar Skyros!
#1
Ik vind het wel heel leuk om hier te melden dat ik volgende week donderdag met een vriendin een klein weekje naar Skyros ga!
En natuurlijk logeren we in hotel Axilleion van Roosmarijn en haar man Nikos in Aspous.

We vliegen met Transavia naar Athene, nemen een taxi naar het busstation, dan de bus naar Kymi en de boot naar Skyros. Terug vliegen we van Skyros naar Athene met de wel zeer voordelige vlucht van Aegean Airlines.

Bijzonder om Skyros na 20 jaar weer te bezoeken en ook heel leuk om Roos en Nikos en de kinderen te ontmoeten en in hun mooie hotel te logeren.
Lekker wandelen, slenteren door de straatjes van Chora, misschien nog een staartje meepikken van het carnaval, lekker eten en als het weer een beetje meewerkt in het zonnetje genieten op een terrasje.

Wie weet brengt het andere Oriste-leden en gasten op het idee om ook naar Skyros te gaan. Neem maar eens een kijkje op de website van het hotel
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Roos en Nikos willen je ook altijd helpen met het voorbereiden van de reis.
Quote
#2
Marieke, wat een leuk idee!
En ja, hoor, er is minstens nog iemand van het Oríste forum die ook naar Skyros gaat dit jaar... wij dus... en jawel, ook naar hotel Axilleion in Aspous!
Wij kijken er ook enorm naar uit... maar we moeten nog wel enkele maanden wachten vooraleer we aan die vakantie kunnen beginnen (in de zomer).
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
Dat is een verrassing om te zien; een topic met deze titel. Leuk zo op de vroege ochtend Wink

Voor mij is het net zo leuk en bijzonder om mensen, waar ik over het afgelopen jaar veel contact mee heb gekregen, nu dan ook echt te mogen ontmoeten. We hebben er helemaal zin in. Ook Kees Klok komt hoogstwaarschijnlijk nog in de lente hierheen. We hebben zelfs de afspraak gemaakt dat ik hem, mits mijn meiden het toelaten, het bordspel Tavli leer. Een van de drie spelen dan. Ik heb het zelf ook pas deze winter geleerd, maar Nikos en ik spelen het nu bijna elke avond. Tot een van ons boos word, meestal ik Wink

@Marieke, tot snel. @Vlagreco, tot in de zomer!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#4
He, wat geweldig leuk dat jullie naar Skyros gaan en Roosmarijn en haar man bezoeken.
Ook wij zijn van plan om haar te bezoeken, moeten alleen wachten tot
volgend jaar. Met Roosmarijn gemaild over haar project steun de schooltjes op Skyros. Vonden haar erg sympatiek. Zodoende plan gemaakt om er naar toe te gaan. Dit jaar de reis, met auto, al helemaal ingeplant.
Veel plezier.;)
Quote
#5
Half april komt Wendy van de Griekse Gids met haar zus in ons hotel logeren. Erg leuk natuurlijk. En om haar te ontmoeten, en de reclame die we ervan ontvangen als eiland en als hotel.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#6
Wat geweldig leuk dat Wendy van de Griekse gids bij jullie komt logeren, en vast een mooi artikel over Skyros in hun tijdschrift plaatsen. Hoop Roosmarijn dat het een goed seizoen wordt voor jullie. Wij zijn in 2002 al eens geweest, maar zijn van plan volgend seizoen jullie te bezoeken.
Tot danRolleyes
Groeten Ostria.
Quote
#7
@Ostria: ze gaan inderdaad meerdere pagina's over Skyros schrijven; super. Verder hoop ik jullie over een jaartje te mogen ontvangen Wink
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#8
Ostria (en natuurlijk alle anderen op dit forum!): een reisje naar Skyros is zeker aan te raden. Wij hebben enorm genoten vorige week bij Roos en Nikos in het hotel.
Wij hebben een aantal prachtige dagen op Skyros gehad! Het warme welkom en de ontzettende hartelijkheid van Roos was echt fantastisch! Het leek of we elkaar al jaren kenden!!
Ondanks de economische crisis en alle ellende proberen Roos en Nikos positief te blijven en maken ze het verblijf bij hen onvergetelijk!

In augustus ga ik samen met mijn gezin nog een paar dagen terug!

Lieve Roos, nogmaals dank voor de fijne tijd. We missen jullie en het hotel en de ontbijtjes en het prachtige eiland! Tot in augustus!

Groetjes, Marieke
Quote
#9
Hai lieve Marieke,

Het was inderdaad alsof we elkaar al jaren kenden, he! Wij vonden het ook enorm leuk om jullie hier te hebben gehad. Over een paar maandjes is het gelukkig wel ietsjes warmer (dat is uiteraard een understatement) en er staat hopelijk dan ook wat minder wind Wink

Liefs, Roos
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#10
Niet alleen de gasten worden blijkbaar enorm in de watten gelegd door Roos, haar kippen mogen bepaald ook niet klagen zoals in onderstaand artikel te lezen valt:

Kijk eens hier stop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Leuk stuk Roos up
Quote
#11
Het doet deugd om dit allemaal te lezen, want ook wij kijken enorm uit naar ons verblijf in hotel Axilleion, bij Roos en Nikos, binnen enkele maanden.

Intussen houden we einde mei ook de Griekse Gids Glossy in het oog, met een - hopelijk uitgebreid - artikel van Wendy, over Skyros.

Laat maar komen ! Smile
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#12
Thumbs Up 
Fijn te horen Marieke dat jullie het bij Roos helemaal top vonden.
Wij gaan de laatste jaren met de auto naar Chios, daarna nog een ander eiland of vastland. Dit jaar hebben we voor Kythira gekozen, al een lang gekoesterde wens van mij.
Volgend jaar gaan we zeker Roos op zoeken, contact gehad met haar via mail en inderdaad het is of je haar al heel lang kent. Ze schrijft ook geweldig. Wij willen haar graag leren kennen.
Fijne vakantie.
Groeten Ostriaheks
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Skyros video Patrick 1 3.722 16 March 2018, 22:05
Laatste bericht: juul
  Van Skyros naar Alonissos mombie vero 7 5.298 30 July 2017, 20:03
Laatste bericht: jacq1970
  Op de fiets naar Skyros!! maria alida 9 9.697 16 June 2015, 10:09
Laatste bericht: maria alida
  Vliegticket Athene - Skyros metaxa 4 7.701 26 November 2014, 21:18
Laatste bericht: ElsR
  Ross in 2014 ook naar Skyros Ger 10 11.437 12 November 2013, 23:18
Laatste bericht: Patrick
  filmpje SKYROS metaxa 7 10.176 13 April 2013, 20:03
Laatste bericht: Roosmarijn
  Skyros Roosmarijn 37 31.827 29 June 2012, 13:41
Laatste bericht: IngridAmsterdam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)