Voorstellen
#1
Eindelijk aangemeld op dit mooie Forum.

Ik ben Willem. Mijn vrouw en ik reizen elk jaar sinds 1993 af naar Griekenland. Minimaal 1, af en toe 2 x per jaar.

Griekenland, en de Grieken, hebben ons hart gestolen.

We hebben al diverse eilanden en stukjes vasteland gezien.
Op Kreta, Lesbos en Thassos zijn we al meerdere keren geweest.
Dit jaar gaan we voor de 2e keer naar Corfu. In 1994 waren we daar ook al eens. Het is vast wat veranderd........

Het favoriete eiland van mijn vrouw is Thassos.
Het mijne is Kreta. Met op de 2e plaats Lesbos.

Nu ga ik het Forum verder verkennen, onder het genot van een glaasje Ouzo.

Groetjes,
Willem
Quote
#2
Welkom, Willem.

Laat dit forum voor jou en je vrouw een leuke ontmoetingsplaats worden, met veel interessante info en weetjes die je kan ontdekken. Ook pittige discussies over de situatie van Griekenland in de EU. Maar even goed ook nuttige tips over Griekse muziek, activiteiten, gerechten,...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
Dank je Vlagreco,

Wat een mooie link naar een concert van Dalares!!
Die hebben we gezien in de HMH een aantal jaren geleden! Mooi hoor!
Onze droom is ooit nog eens een concert van hem, of Xaris in Griekenland te mogen zien.......
Ook Zoë Papadopoulou zijn we fan van.

Groeten,
Willem

Zie dat je in België woont, Vlagreco,

We zijn in Antwerpen eens naar een Concert van Anna Vissi geweest. Dat was echt helemaal te gek!
Mooie sfeer daar! En in Antwerpen in een mooi hotel geslapen. Prima stad!
Goed hé, de Griekse muziek!
Groetjes,
Willem
Quote
#4
Welkom hier Willem,
Ik las dat je naar Agios Gordios gaat.
Gaan wij in augustus ook naar toe, wij logeren bij hotel Angelica

Petra
Quote
#5
Welkom op Oríste Willem, veel lees- en schrijfplezier hier.

En alvast een fijne vakantie gewenst op Corfu. In Agios Gordis zit je helemaal goed. Leuk dorp van waaruit je gemakkelijk het gehele eiland kunt verkennen. Wij waren er inmiddels alweer een poosje geleden maar willen zeker nog eens teruggaan. Ik heb er toendertijd een kort fotoverslag van gemaakt, mocht je alvast in de stemming willen komen kijk dan eens hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Hallo willem
Welkom hier en deel wat van je griekse belevenissen hier
Veel plezier
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)