Geen illegale links / onderwerpen a.u.b.
#1
Vanochtend trof ik een bericht aan met vragen over het "sharen"(delen) van smartcards. Dit is een technisch goed mogelijke maar illegale, en dus strafbare, manier van gratis TV kijken naar betaalzenders.

Als beheerder van dit forum distantieer ik me uitdrukkelijk van deze ontvangstmethode en verzoek de leden eventuele "educatieve" discussies over dit onderwerp via PB's (persoonlijke berichten) of via email te laten verlopen. Dus niet open en bloot op dit forum. Het versturen van PB's en email gaat eenvoudig: Klik op de betreffende gebruikersnaam en kies voor .... een persoonlijk bericht (of email) sturen. De mogelijkheid is er alleen als de gebruiker in kwestie deze mogelijkheden heeft aangevinkt in z'n GebruikersCS.

Verder wil ik verzoeken links naar illegale downloadsites op het forum achterwege te laten of op persoonlijke titel via bovengenoemde weg te laten verlopen.
Het lijkt me niet de bedoeling en vind het ook niet erg netjes t.o.v. de rechthebbenden dat pas uitgebrachte CD's nu al openbaar via een link op dit forum gratis te downloaden zijn. Zou ik ook niet op prijs stellen.

Ik hoop op een ieders medewerking in deze. Dit forum is een (uit de hand gelopen) hobby waar niets mee wordt verdiend. Het moet allemaal leuk blijven en ik heb absoluut geen zin in allerlei juridische conflicten.

Het bovenaan genoemde bericht over het sharen heb ik in goed overleg met de auteur verwijderd.

Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)