Grieksegids nieuws
Motortour Arkadi - Elefterna door de bergen
#1
Op 10 maart 2013 heb ik een tour gemaakt tussen Arkadi en Elefterna op Kreta. Dit is een gebied dat zeer onbekend is en heel veel natuurschoon heeft.



Veel kijkplezier!
Quote
#2
on the road-off the road...
I'm just a jealous guy!!!!
Quote
#3
mooi, dit doet mij denken aan onze 4x4 tochten over diverse eilanden.
nu zou ik dat per quad willen doen, alleen hebben wij wel schrik van die loslopende honden, op naxos hebben wij er zo achter onze quad gehad. Heeft er iemand tips om deze lievertjes op afstand te houden, ik vraag mij af wat de wandelaars onder jullie dan doen.
Quote
#4
motorlaarzen?? en het gas erop!!!!
Quote
#5
Die honden hebben alleen honger en dorst wat ik me wel kan voorstellen, geef ze wat hondebrokjes en wat water en je kunt gerust doorlopen.
Ze zijn banger voor jou als jij voor hun.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
(15 March 2013, 21:55)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Die honden hebben alleen honger en dorst wat ik me wel kan voorstellen, geef ze wat hondebrokjes en wat water en je kunt gerust doorlopen.
Ze zijn banger voor jou als jij voor hun.

duimpie
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Zou je misschien een soort van route beschrijving kunnen en willen geven? Wij houden erg van off road rijden en in die regio hebben we dan nog weinig gedaan. Arkadi en Elefterna kennen we beide, maar hoe te rijden om op deze route te komen?
Quote
#8
@martineprest

Heb je het filmpje wel bekeken?

In het begin staat een kaartje en de route er naar toe wordt gefilmd en verteld...
Quote
#9
Ja, heb het filmpje gezien. Het kaartje is vrij klein en kort in beeld en hoewel je wel aangeeft hoe je de route begint van arkadi, mis ik volgens mij nog wel aardig wat links en rechtsaf beschrijvingen. Of is de route zo duidelijk en van zelfsprekend dat dat niet nodig was?
Quote
#10
(16 March 2013, 17:14)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, heb het filmpje gezien. Het kaartje is vrij klein en kort in beeld en hoewel je wel aangeeft hoe je de route begint van arkadi, mis ik volgens mij nog wel aardig wat links en rechtsaf beschrijvingen. Of is de route zo duidelijk en van zelfsprekend dat dat niet nodig was?

Inderdaad. Het is spreekt voor zichzelf. Ook als je google earth bekijkt kan je het eea makkelijk vinden.
Quote
#11
@martineprest
Als je het filmpje op youtube bekijkt kun je hem wel naar een volledig scherm vergroten.
Is al een stuk duidelijker. Ziet er goed uit hè?
Quote
#12
Ja, ik heb nu met Google Earth even gekeken en dat moet wel te vinden zijn. Ben altijd dol op dit soort routes. Hoe ruiger hoe beter.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)