taxi op santorini
#1
Hallo allemaal,

Op 13 mei ga ik via Santorini naar Naxos.
Nu ben ik als we in Santorini zijn, op zoek naar vervoer vanaf het vliegveld naar de haven.
Heeft iemand tips wat betreft vervoer/taxibedrijf of iets dergelijks?
Het liefst een vervoer met bijv. een personenbusje omdat we ook onze surfplanken mee hebben. (of iets anders met genoeg laadruimte)
Alvast bedankt!

Groeten Tina
Quote
#2
De KTEL bussen die ook op Santorini rijden nemen ook jou surfborden mee.
Op deze site staan wat gegevens, de timetable is voor de winter dus die veranderd nog.Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





klik even op services, daar zie je de plaatsen waarop ze rijden, op het contact formulier kun je bellen of een vraag stellen.
kalo taxidi
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hoi Arthur, gaan die bussen dan direct naar de haven?
Want we hebben maar 1 uur tijd om de ferry te halen. En ik ben vorig jaar op Naxos met de locale bus naar ons appartement gegaan, maar heb toen ook meteen het halve eiland gezien. Dat was ook erg leuk, maar ik zou nu wel de ferry op tijd willen halen omdat het een aantal uur scheelt met de volgende ferry.
Ik moet er wel bij zeggen dat de buschauffeurs ook ongelofelijk vriendelijk waren! Ze wachtten helemaal speciaal op ons om over te stappen en reden echt tot ver in het dorp. Echt super! :)
Quote
#4
Verder iemand nog tips?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Prijsverhoging taxi's komende Patrick 0 992 17 June 2022, 15:38
Laatste bericht: Patrick
  Taxi van luchthaven naar centrum Athene Patrick 11 6.172 29 March 2016, 13:25
Laatste bericht: Marian55
Question Taxi boot sam 2 2.646 06 May 2014, 19:50
Laatste bericht: sam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)