reisgenootje gezocht
#1
Yiasas !

Ik ben Anita 44 jaar uit Antwerpen, een vrolijke reislustige vrouw die geregeld zin heeft om een weekje de zon op te zoeken Cool
maar helaas doe ik dit niet graag alleen, wel met iemand met dezelfde interesses ; Griekenland o.a !
(al hoeft het niet altijd persé Griekenland te zijn)
Ik ben niet gebonden aan schoolvakanties, alles is bespreekbaar.
we zien wel waar het schip strandt.

ik hou ervan om de natuur in te trekken: kloven, bergen en zee.
wandelen, fietsen, scooter of autootje huren behoren tot de bezigheden.
ik ben niet echt een zonneklopper die heel de dag op het strand ligt, maar wel een strandwandelaar met de voetjes in het water...
Liever geen All-in toestanden, geef mij maar de plaatselijke keuken en een glaasje wijn op een terrasje met zicht op de dobberende vissersbootjes en de ondergaande zon !

vroeg me gewoon af of hier eventueel ook een reisgenootje uit kan bloeien ... zonder bijbedoelingen uiteraard.
liefst een vrouwelijke reisgezel van ongeveer dezelfde leeftijd om de kamer mee te delen ...
ik ben een niet-rookster, en verder ben ik niet moeilijk hoor Sleepy

zin om mekaar beter te leren kennen alvorens reisplannen te maken ?
stuur me gerust een privé bericht.

vriendelijke groet,
Anita
Quote
#2
Hallo Anita!

Ik wens je met jouw oproep veel succes! Ook ik heb ca 1 week terug geprobeerd een vakantie een reisgenoot te vinden. Ik denk dat dit forum hiervoor niet geschikt is....... Zeker zijn er veel mensen die niet graag alleen op vakantie gaan! Waarom niemand sich serieus meld is voor mij niet te verklaren. Een vr. groet van Filos.
Quote
#3
(21 March 2013, 15:12)Filos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat dit forum hiervoor niet geschikt is.......

Ben ik het niet helemaal mee eens hoor Filos. Voor dit soort oproepen is nou net speciaal de rubriek
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in het leven geroepen. Misschien heeft Anita al reacties via PB gehad?
Quote
#4
Hallo Ger!

ik probeer het ook nog een keer, ik hoop dat jij gelijk hebt.

Grt. van Filos
Quote
#5
Succes Filos :)
Quote
#6
yassas,

spijtig genoeg is het dit jaar niet gelukt.
Maar ik wil nogmaals proberen een reisgenoot te vinden om in 2014 samen naar ons zalige Griekenland te reizen ...Cool
wie durft ??
(mijn voorstelling; zie bovenaan dit topic)

groetjes,
Anita
Quote
#7
Leuk en gedurfd idee om op deze manier een reisgenoot te zoeken. Ik wens je succes en ik vind het helemaal nog niet zo'n gek idee om op deze manier een reisgenoot te zoeken. Een gedeelde interesse zal er in ieder geval al zijn.
Quote
#8
dat dacht ik ook Marjan ;)
zeker het proberen waard hé !
Quote
#9
Hoi Anita..Wat jij zoekt, zoek ik ook..jammer dat we ver van elkaar wonen..jou ideetjes sprak mij wel aan..groetjes.
Quote
#10
O maar je kunt makkelijk met een Belgisch-Nederlandse verbinding op vakantie hoor. Mijn beste vriendin is een Vlaamse en we hebben heel wat fijne vakanties met elkaar doorgebracht. De ene keer vertrokken we vanaf Schiphol, de volgende keer vanaf Zaventem. Het is wel belangrijk dat je een beetje dezelfde interesses hebt. Dus ...
Quote
#11
mijn oproepje is nog steeds van toepassing hoor Smile
iemand interesse ?
laat maar horen dan!

Cisca vanwaar ben je dan ?
en ElsR ?
heb er zeker geen probleem mee hoor, noorderburen! Wink
Quote
#12
Als je nu nog naar GR komt, dan kunnen we nog een weekje samen reizen;)
Quote
#13
Ik ben nu permanent op vakantie ... Deels in Griekenland met mijn man ...Smile
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)