Fodelianakis olijfolie                 
Samen naar Griekenland
#1
Dus zijn er zeker mensen, die heel graag naar Griekenland willen reizen, maar het niet meer doen omdat de leeftijd een rol is gaan spelen of omdat men nu alleen is en niet graag alleen wil verreizen en niet weten hoe eventueel een prettig reisgezel gevonden wordt! Ik ben ook zo'n iemand! Maar zoals ik al in een eerder bericht geschreven heb ga ik dit jaar toch weer naar "mijn griekenland" en tot nog toe alleen! Als er iemand man/vrouw zin heeft zich aan te sluiten? gewoon melden. Voor iemand die het interesseert ik ben nu in mijn 50 ste griekenland jaar en wil daarmee zeggen, dat ik de weg ken van noord naar zuid, van west naar oost en natuurlijk vele eilanden. En steeds weer ontdek ik voor mij nieuwe plekken. Misschien dit jaar met een reisgenoot?Cool
Quote
#2
@FILOS,
Ik heb zojuist je reisschema zitten lezen,hoe lang ben je dan alles bij elkaar weg?
Ziet er leuk uit, maar is wel even iets anders dan georganiseerd een reisje naar de Griekse eilanden.
Hele onderneming lijkt mij het.
Quote
#3
Hallo Hilly!

het lijkt een hele onderneming, maar dat valt best mee! Natuurlijk is niets georganiseerd en juist dat vind ik leuk. Als ik op griekse bodem sta ben ik thuis en op de zelfde manier ook onderweg. Elke dag spontaan beslissen wat te ondernemen of wat er te doen is. Ik denk ca. 3weken onder weg te zijn, kan langer of ook korter zijn.

Grt. van φίλος (Filos)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe rubriek: samen naar Griekenland oriste 40 42.739 22 January 2016, 14:42
Laatste bericht: Patrick
  Samen naar Griekenland Tukkeroscar 5 9.031 28 February 2014, 20:46
Laatste bericht: Tukkeroscar

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)