En weer is er een topic totaal om zeep geholpen door oeverloos 'op de man'-geleuter

Ik heb er nu schoon genoeg van en heb alle off-topic reacties (15!!) in deze draad verwijderd.
Dit is een Griekenland-breed forum waarop men over alle aspecten van het land kan discussiëren. Het hoeft niet altijd alleen over de witste stranden, de lekkerste tavernes of de dichtsbijzijnde flappentap in een Grieks dorp te gaan.
Enige diepgang of achtergrondinformatie is van harte welkom.
Dus aub altijd bij het onderwerp blijven, ook als je het er niet mee eens bent kan je dat op een nette manier ventileren. En bevalt het onderwerp niet; gewoon niet lezen en in ieder geval -zéker als je niets zinnigs te melden hebt- niet reageren. Bevalt de schrijver je niet, ook gewoon negeren. En bevalt
dit forum niet, gewoon een
andere zoeken. Ik heb nog wel wat leuke tips......
Bedankt voor ieders medewerking. Ik kan me voorstellen dat dit berichtje nogal boos overkomt. En zo is het ook precies bedoeld; ik ga niet lijdzaam toezien hoe een handjevol mensen telkens weer probeert Oriste om zeep te helpen terwijl ik er dagelijks energie, geld en tijd insteek, terwijl de overgrote meerderheid van de leden dagelijks graag even in dit virtuele kafeneion binnenwipt
Vanaf nu vliegen lieden die topics om zeep blijven helpen en anderen blijven beledigen zonder verdere waarschuwing van het forum af. Ik ben er nu echt helemaal klaar mee
Zo, dat moest er even uit. En nu graag ON-TOPIC verder in deze draad van Aleko, of helemaal niet. Dank u.
Ger