Satellietontvanger Hyundai
#1
Kan ik dit nog verkopen of is het zo hopeloos verouderd dat ik het maar beter kan wegdoen? Bij het opruimen van een kast nog gevonden.
Ik ken er helemaal niets van en wil mij niet hopeloos belachelijk maken door zulks nog te koop aan te bieden maar anderzijds zou ik het toch graag wetenBlush

[Afbeelding: 2qltkbc.jpg]

[Afbeelding: 2wqbhcn.jpg]
Quote
#2
Yassas Prasoudi, je kunt deze receiver met een gerust hart te koop aanbieden hoor. Alhoewel bij de meeste mensen de voorkeur uitgaat naar een receiver met mogelijkheden tot HD ontvangst (DVB-S2 (8PSK) kanalen) is jouw receiver nog redelijk up to date.
Dat komt mede door de Common interface (CI) sloten. Je kunt er sowieso alle FTA kanalen mee ontvangen alsmede betaalkanalen als je een CI-module gebruikt.

Succes met de verkoop!

Yorgos
Quote
#3
Bedankt Yorgos!

Iemand een idee wat ik hiervoor nog kan vragen?
Quote
#4
Tja, moeilijk hoor. Het was (en is nog steeds) gewoon een erg goede (en dure) receiver. Ze worden zelfs nog verkocht door verschillende satshops. Ik schrijf hier liever geen prijs om je niet te benadelen.

Tip: Google eens op de receiver. Bekijk de prijzen van de shops die 'm nog verkopen en kijk naar de staat van je receiver (beschadigingen, compleetheid, afstandsbediening e.d.). Als dat allemaal goed is zou ik rond ongeveer de helft van de gemiddelde prijs gaan zitten (of iets erboven zodat je nog wat kunt onderhandelen).

Ga er maar vanuit dat je receiver absoluut nog actueel is en dus niet één of ander uitgerangeerd gevalletje. Zeker het CI-slot zal veel hobbyisten aanspreken.

Yorgos.


(06 January 2010, 17:02)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt Yorgos!

Iemand een idee wat ik hiervoor nog kan vragen?
Quote
#5
Ik zal eens op zoek gaan op internet.
Bedankt!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)