Wie en waar heeft een eigen verblijfje?
#41
@Mariet , helemaal mee eens !
Quote
#42
Dit is het uitzicht vanuit ons huis:

[Afbeelding: j6669g.jpg]

En dit is het uitzicht de andere kant op:

[Afbeelding: 2vwejw0.jpg]
Quote
#43
[Afbeelding: 21mgjfn.jpg]
Ons stekkie, direct "op" het strand, Pelops
Johannes
Quote
#44
en hier ligt rond het huis de enigste modelspoorbaan op KretaBig Grin
Eigen spoorwegen op eigen grond en huis KOPEN?????Big GrinBig Grin[Afbeelding: i1y0s6.jpg]
Quote
#45
@ de machinist, daar zou ik het wel vol kunnen houden!!!
tenminste... als de treinen op tijd rijden!!!!

mooi hoor
Quote
#46
Wat leuk om de optrekjes en uitzichten te mogen bewonderen.
Het is fantastisch als je je droom waar kunt maken!
En of je nou huurt of koopt, het is toch je eigen plekkie in het prachtige Griekenland...

Voor iedereen met zo'n eigen plekkie: geniet ervan!
Quote
#47
Smile 
Mooi, al die optrekjes. Mijn verblijf is niet groot, maar ik ben snel tevreden. Eén steunpilaar slechts, en een rieten dak dat ruist in de wind. Huurprijs inclusief bed en bad zo'n vijf euro per dag. ;)


[Afbeelding: 293ybkk.jpg]
Quote
#48
(09 April 2013, 12:24)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




inderdaad op het eind van de rit heb ik niets, ook geen zorgen en ik laat mijn nageslacht niet zitten met iets onverkoopbaars en zorgen in het toch al zorgelijke Griekenland. Zij hebben daar tenslotte niet voor gekozen maar wij.
Wij hoeven geen 'eigendom' wij willen gewoon genieten zonder zorgen en dat doen we dus en ja de herinneringen daar gaan we voor.
Wij hebben de lusten en de huiseigenaar lost de problemen in en aan het huis voor ons op. Mooier kunnen we het niet maken. Half jaar op Lesbos wonen en een half jaar in Nederland en als wij niet op Lesbos zijn dan zorgt de huiseigenaar dat er geen rare dingen gebeuren met ons huisje, ideaal toch.

Daar ben ik het wel volledig mee eens, maar dat zijn keuzes die je zelf moet maken in het leven en die zijn (gelukkig) niet voor iedereen hetzelfde.
Quote
#49
Dit is ons eigen verblijfje ;) En t liefs staan we op dit soort plekjes.

[Afbeelding: dscf0328h.jpg]
Soms lekker rustig alleen. Of op de kade in een gezellig dorp. En aan het eind van de vakantie nemen we ons verblijfje weer mee naar huis. Tongue

[Afbeelding: dscf0458wv.jpg]
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#50
dat is nog het handigst hè Ries, heerlijk hoor zo'n camper.
Quote
#51
dat toch maar even een foto van ons huis op Lesbos, heerlijk zorgeloos!!!!
Verhuisd en nu totale rust en als er wat stuk is......1 telefoontje naar de huiseigenaar en..................hoppa het wordt gemaakt en snel want het is een hele goede huisbaas.
Hij heeft de hele badkamer voor ons verbouwd, bad er uit en inloopdouche er in.
Allemaal prachtige rolhorren door het hele huis geplaatst, alle luiken zijn gemaakt. De marmeren vloer is geboend en gepolijst, nieuwe kranen en nieuw toilet en mooie nieuwe houten plafonds.
Het hele huis van binnen en van buiten geschilderd.
Een schuur aan het huis gebouwd en een mooi hek ernaast. Het is helemaal af!!!!!!
[Afbeelding: 2i252xd.jpg]
Quote
#52
Lijkt me een heerlijk plekje als ik die foto zo zie Mariët. Geniet er maar lekker van. Fijn ook dat je zo'n attente huisbaas hebt, da's toch meteen al een hele zorg minder :)
Quote
#53
Xander
Kijk je d aar naar Georgioupolis ?
Ziet er mooi uit zo

Mariët
Een heel mooi huis en heerlijk lijkt me om daar te zijn
Veel geluk beide
Quote
#54
Marko zo een plaatsje zie ik ook wel zitten...efcharisto para poly dat ik er gebruik van mag maken als vriend, mijn dankbaarheid is dan ook niet te beschijven
Quote
#55
Ik heb genoten van de foto's, wat een mooie plekjes waar jullie je droom hebben kunnen verwezenlijken. Lijkt me heerlijk of om permanent daar te kunnen wonen of meerdere keren per jaar naar je favorieten plek.
Dat zal bij ons dan zijn Koutouloufari en Piskopiano of Oud Chersonisos.
En mochten we dat eventueel gaan doen dan zal het huren zijn in plaats van kopen. Maar ik denk dat dat voor mijn man en mij alleen maar bij dromen blijfConfused
Quote
#56
Hoi Bianca,
het was voor ons ook een droom die in vervulling is gegaan. Na een aantal jaartjes zoeken en uitpluizen is de aankoop uiteindelijk sneller dan verwacht gekomen. We zijn op de kar gesprongen toen deze passeerde... en we zijn dan ook zeer tevreden met de aankoop.

Hebben jullie ook al andere plaatsen bezocht in Griekenland? Wij hebben heel wat eilanden en plaatsen afgedaan alvorens "Lesvos" tot onze favoriet te klasseren en ons stekje hier aan te kopen.

De toekomst evolueert steeds, dus misschien wordt jullie droom ook ooit waar...
Quote
#57
Hoi Markos
Daar heb je wel gelijk in wie weet komt onze droom nog wel een keer uit.
We hopen het, want echt we hebben echt heimwee naar onze mooie plekjes op Koutouloufari,Piskopiano en nu ook Oud Chersonisos. En uiteraard ook heimwee naar onze Griekse vrienden die we in 3 jaar tijd hebben opgedaan. Geweldige mensen.
Ik weet Markos dat er nog veel meer mooie plekjes zijn op Kreta maar ik ben eerlijk we zijn echt verknocht aan deze dorpjes die ik heb beschreven.
Als we over 8 maanden weer terug gaan zijn we ook echt weer thuis, maar helaas is het dan maar voor 8 dagen. Maar in Augustus september gaan we langer. We kijken er echt weer naar uit.
Quote
#58
Vrienden van ons huren voor zo'n 2300,- per jaar een gemeubileerd huis op Karpathos. Ze maken er zo'n 6 maanden verspreid over het jaar gebruik van. Dit is ook ons idee in de toekomst.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar of niet waar: topjaar toerisme Vito 21 7.519 09 November 2016, 12:29
Laatste bericht: Patrick
  Wie gaat naar waar dit jaar? metaxa 182 79.670 16 October 2016, 14:40
Laatste bericht: Wim M
  Wie heeft er een reisblog? Vito 6 3.794 11 June 2016, 10:40
Laatste bericht: Pippelientje
  Hoera het heeft geregend Arthur 19 9.649 20 May 2016, 18:42
Laatste bericht: lucy
  Grieks in je eigen huis Eugene 0 1.578 16 November 2014, 17:38
Laatste bericht: Eugene
  Koekje van eigen deeg. Jef Dockx 1 2.215 05 October 2013, 19:05
Laatste bericht: Aleko
Question Wie helpt een Griekse vriendin aan een kamer in Delft? Suzanne 8 7.469 07 July 2012, 11:17
Laatste bericht: Cornelius
  11-jarige jongen heeft Griekse oplossing Ger 3 3.289 05 April 2012, 17:51
Laatste bericht: Jef Dockx
  Wie gaat waar heen en waarom Arthur 4 4.216 13 February 2011, 19:20
Laatste bericht: Petra
  Samos heeft de grootste.....?? Wick 2 2.435 26 January 2011, 08:12
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)