Discussies: 1
Waarderingen:
3
Ik woon in: Overijssel
Ik ben momenteel in:

Ja echt wel mooi,zit nu al gidsen en plattegronden te bekijken en ga pas in sept!Zit je ook in die omgeving Corry?
Discussies: 0
Waarderingen:
1
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Is het ook mogelijk dat je kunt fietsen in de omgeving van Gialova en zijn die terplaatse te huren? Wie geeft mij antwoord. Het lijkt mij een prachtige omgeving.
Discussies: 474
Waarderingen:
72
Ik woon in: Zeeland
Ik ben momenteel in:

06 April 2013, 14:24
(Dit bericht is bewerkt op: 06 April 2013, 15:27 door metaxa.)
@albert
wij hadden een huisje gehuurd via RossHolidays van Panos
en kregen toen de fietsen erbij. of je vraagt het aan de plaatselijke
cafebaas Marcos die regelt wel een fiets, het gaat daar
allemaal nog zeer gemoedelijk!
is leuk om te fietsen daar!
Discussies: 4
Waarderingen:
1
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Hallo,
Gialova is erg gezellig. Wij zaten in de appartementen Zoe , dus niet het gelijknamige hotel ervoor .Je zit dan op 50 meter van het centrum . Prachtig nieuwe appartementen in een mooie tuin met zwembad .
Redelijk plat om te fietsen maar het binnenland in is een ander verhaal. Leuk om te doen is Chora met z'n mooie museum , het Paleis van Nestor met z'n stenen bad.
Wij zijn van daar uit doorgegaan naar Olympia , en vandaar naar Kotakolo . Het plan was eigenlijk om de bergen in te gaan , maar we kennen de Grieks wegen bij regen , dus dat durfden we niet aan.
In Kotakola hadden we een app. aan de boulevard , van de plaatselijke slijter , die z'n drankjes net zo lief zelf dronk als wel verkocht. We hadden een Victoriaans huis helemaal voor ons zelf. Leuk om 's avonds de cruiseschepen te zien vertrekken. Mooi strand dat zo ondiep is dat het prima geschikt is voor kleine kinderen.
Ook was er een enig museumpje met uitvingen van de Grieken die nooit uitgevoerd zijn.
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Wij gaan in Mei naar Gialova met Eliza . Ben benieuwd naar wat we daar gaan zien. ( Stiekem hoop ik om een Kameleon te fotograferen aldaar.)
Discussies: 83
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Geen kameleon gezien, wel lekgestoken door de muggen, wellicht een goede tip: neem anti muggen lotion o.i.d. mee! Het wetlands, ook in de avond op terras was het een ware plaag.
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Bedankt voor jullie reacties.
@ElsR: Wij zijn op Samos geweest , heel mooi en inderdaad een kameleon gezien ( jammer dat het een verkeersslachtoffer was)
@ Erwin: Van die grote aantal muggen wist ik van.
@ metaxa : Heel mooi ik hoop dat het zoontje er nog is.
m.vr.gr. John
Discussies: 47
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

@Sonk: ik heb me eens de woede van mijn medepassagiers op de hals gehaald door vol op de rem te gaan staan voor een kameleon vlak bij ons huis. We hebben hem toen in jet gras naast de weg gezet maar helaas vonden we hem de volgende dag toch platgereden. Snap niet waarom ze zo vaak op de weg lopen ...... Ook een keer bijna een schildpad platgereden ... :-(