Toevallig 5 mei in (de buurt van) Middelburg?
#1
In Middelburg is op 5 mei een grote boekenmarkt op de Markt, van 10-17 uur. Er zijn 140 kramen. En één kraam met heeeeeel veeeeeel Griekenland gerelateerde boeken Tongue Herkenbaar aan een schoolkaart van Griekenland en Griekse vlag.
Een flinke stapel nieuw ingekochte boeken wacht op een plekje in de kraam, onder meer Eleni, Eleni's kinderen, Varken in het paleis, Feestmaal op Corfu, Captain Corelli, Mijn huis in Griekenland, het Venetiaanse huis, het derde huwelijk, Ilias & Odyssee, reisgidsen, enkele gedichtenbundels. En nog veel meer. Uiteraard altijd korting voor Oristelezers, ben benieuwd naar nieuwe enthousiaste Griekenlandverhalen. Vorig jaar was dat erg leuk!

[Afbeelding: 2r6mk9d.jpg]
Quote
#2
Wat jammer Corry,wij zijn pas de eerste week van sept. in Middelburg.5 mei is helaas geen optie,we wonen aan de andere kant van het land,anders....Veel succes alvast!
Quote
#3
5 mei is het 1e Paasdag in Griekenland. Traditiegetrouw ben ik dan daar.
Quote
#4
Tja, tegen 1e Paasdag in Griekenland kan deze markt niet op! :)

Maar voor wie in Zeeland is, is het een aardig alternatief! Er is ook een prima Grieks restaurant in Middelburg (2 zelfs).
Quote
#5
3 toch?
Quote
#6
Ja, 3 restaurants en 2 daarvan zijn goedRolleyes. In elk geval volgens mij.
Quote
#7
Hieronder een voorproefje voor wie van plan is te komen ;) Het is een klein deel van de (heel diverse) collectie. Ik ben bezig met uitzoeken en ordenen. Heb veel zin in de markt, hopelijk schijnt de zon die dag ook!

[Afbeelding: 2zf60lc.jpg]
Quote
#8
Hoi Corry,
Ik hoop ook dit jaar weer jouw kraam te kunnen bezoeken. De dag ervoor wordt ons kleindochter 3 en ik weet nog niet wanneer het gevierd wordt omdat mijn zoon in de ploegen werkt.
Zou je het boek Eleni's kinderen voor mij kunnen reserveren?
Mocht het ons niet lukken om langs te komen, dan kunnen we misschien wel iets regelen om het per post af te handelen. Natuurlijk wens ik jullie heel goed weer en een heel gezellige dag.
Groetjes Roselieke
Quote
#9
Hoi Roselieke, zal ik doen. En zou leuk zijn als jullie in de gelegenheid zijn te komen! Maar verjaardag van een kleinkind is ook belangrijk en dan regelen we vast wat. En dankjewel voor de wensen, ik hoop op goed weer, verder verheugen we ons er mateloos op. Dit jaar gaat ook een vriendin van mij mee die eveneens een grote Griekenlandfan is, dus genoeg stof om te kletsen!
Quote
#10
Als het goed is komen we zelf naar Middelburg, dus kunnen we weer gezellig snuffelen tussen al je mooie boeken. Als je toevallig nog wat aparte kookboeken hebt, daar is mijn man altijd naar op zoek.
Neem je ook nog boeken terug in?
Tot volgende week

Groetjes Roselieke
Quote
#11
Για σας Corry,

we zullen morgen zeker weer langs komen. Benieuwd wat voor boeken of je meeneemt!
Het beste Griekse restaurant in Middelburg is trouwens zondags gesloten, jammer genoeg!

Groet, Tineke
Quote
#12
Het was erg gezellig vandaag! Leuk om weer zoveel mensen gesproken te hebben die Griekenland een warm hart toedragen. Het was bijna Grieks warm op de markt en de Griekse vlag en kaart maakten de sfeer compleet. Iedereen bedankt die er was! De dozen zijn net weer thuis in een hoek gezet en daar blijven ze komende maanden even staan. Na mijn vakantie ga ik alles weer goed uitzoeken en... op zoek naar nieuwe boeken! Er gaan trouwens ook boeken mee naar Griekenland donderdag, die ga ik eerst lezen. En dan gaan ze volgend jaar mee naar de markt!

Nu nog even een wijntje en dan slapen, het was namelijk ook een heel vermoeiend dagje Big Grin

En Tineke, klopt helemaal! En het goede nieuws is, vanaf oktober (na hun vakantie naar Griekenland) gaan ze op zondag open!
Quote
#13
Zouden ze dan ook wat langer openblijven?
Want 21.00 uur is niet bepaald laat voor een Grieks restaurant!
Quote
#14
Dat weet ik niet, wel zijn ze meestal tot een uur of 10 open maar kun je niets meer bestellen na 9. Ik zal eens informeren of ze nog iets aan hun openingstijden gaan doen.
Quote
#15
Hallo Corry! Ik heb vandaag weer een paar mooie boeken bij je kunnen vinden!
Kostas viert op vrijdag 14 juni zijn 1 jarig bestaan met live muziek. Keuken inderdaad maar open tot 21.00, maar, beloofde hij gisteren, het feest kan tot in de late uurtjes duren. Heb meteen maar gereserveerd Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#16
Leuk zo'n feestje bij Kostas! Dank voor de info. Ik ben helaas (;)) nog in Griekenland, maar mijn zusje/zwager en vrienden zullen misschien ook wel gaan!

(sorry, helemaal offtopic Rolleyes)

Volgende posting komt uit Griekenland! Bijna....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boekenmarkt 7 mei in Middelburg Corry 3 1.764 07 May 2023, 19:54
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 1 mei Corry 2 2.269 01 May 2022, 23:32
Laatste bericht: JohanV
  Boekenmarkt in Middelburg 21 augustus Corry 5 2.437 28 April 2022, 10:01
Laatste bericht: Xristina B
  Boekenmarkt Middelburg 5 mei Corry 2 1.957 05 May 2019, 10:44
Laatste bericht: JohanV
  6 mei boekenmarkt met Griekenlandboeken in Middelburg Corry 2 2.247 28 April 2019, 12:20
Laatste bericht: Corry
  Boekenmarkt Middelburg = 7 mei 2017 Corry 1 2.435 06 May 2017, 20:18
Laatste bericht: Corry
Tongue Voor de lezers: 1 mei boekenmarkt in Middelburg Corry 14 7.238 29 April 2017, 22:12
Laatste bericht: JohanV
  Zoekt iemand toevallig 'Het eiland' van Victoria Hislop? Corry 0 1.873 16 September 2016, 19:09
Laatste bericht: Corry
  morgen boekenmarkt Middelburg #Griekenlandboeken Corry 6 5.491 02 May 2015, 19:56
Laatste bericht: Corry
  21 juli - boekenmarkt Middelburg met 'Griekse' boeken... Corry 0 2.294 19 July 2014, 16:42
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)