Vliegtickets Griekenland aangeboden!
#1
Thumbs Up 
Gia sou!

Wegens drukte en deadline op kantoor kan mijn vriend helaas niet mee naar Griekenland over twee weken, daarom heb ik twee tickets in de aanbieding:

- 23 april van Amsterdam naar Athene
- 7 mei van Samos naar Amsterdam

Het zijn twee losse vluchten via Transavia geboekt via D-Reizen. Na een kort verblijf in Athene ga ik namelijk zelf door met de boot naar Samos.

Ik zou graag 200 euro voor deze twee tickets of 100 euro per ticket willen hebben. Voor het wijzigen van de naam betaal je het verschil van prijs van de ticket (de orginele prijs kan ik doorgeven via een pb). Voor 23 april naar Athene staat de prijs momenteel op 155 euro en van Samos naar Amsterdam op 7 mei staat de prijst momenteel op 170 euro.

Voor vragen kun je me altijd een pb'tje sturen!

Fotini
Quote
#2
Misschien moet je even vermelden of je ook ruimbagage hebt bijgeboekt?
Quote
#3
Vliegtuigtickets zijn toch altijd op naam en kan je toch niet zomaar verder verkopen?
Quote
#4
Nee hoor, alles kun je wijzigen. Als je maar 50 euro wijzigingskosten betaalt en het verschil tussen de oorspronkelijke prijs en de huidige prijs. Kun je trouwens allemaal nalezen op bijv. transavia waar deze tickets zijn geboekt.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#5
Als Fotini het flexpakket erbij heeft geboekt (en daar lijkt het op) betaal je alleen maar het verschil in ticketprijs en geen wijzigingskosten. Het loont dus alleen op het moment dat Fotini meer dan 100 per ticket heeft betaald, want anders ben je net zoveel kwijt.
Quote
#6
@Vito: dat klopt. Ik heb het flexpakket en inderdaad ik heb meer dan 100 euro per ticket betaald.

@ElsR: ik heb geen ruimbagage. Voor € 15,00 per enkele vlucht kun je 20kg ruimbagage bijboeken.
Quote
#7
@Fotini: dat bijboeken a 15 euro moet je toch meteen doen als je de vliegtickets koopt? En daarna is het toch duurder?
Quote
#8
(11 April 2013, 16:47)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Fotini: dat bijboeken a 15 euro moet je toch meteen doen als je de vliegtickets koopt? En daarna is het toch duurder?

NIET ALS JE HET ONLINE DOET, WEL ALS JE HET OP SCHIPHOL BIJBOEKT.
sorry caps lock
Quote
#9
Mariët.ik heb een losse retourvlucht naar Samos geboekt bij Sunweb al in november,een aanbieding 345, Euro.
Bij Sunweb is dit inclusief de ruimbagage.dus klaar voor dit geld.
Dit was in mei en september 2012 bij Sunweb ook inclusief.
Online zoals jij schreef,maar ik hoor om me heen en zie bij de meeste vliegtickets aanbieders ook online dat er bij de eindprijs nog 30 Euro bij komt voor diezelfde ruimbagage,ook als je online boekt rechtstreeks bij Transavia.
Goed opletten dus en die ruimbagageprijs ligt hoger voor een retourvlucht als je die op Schiphol nog moet bijboeken.
Kleine tip, misschien hebben jullie er wat aan,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#10
(12 April 2013, 22:35)Margaritha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mariët.ik heb een losse retourvlucht naar Samos geboekt bij Sunweb al in november,een aanbieding 345, Euro.
Bij Sunweb is dit inclusief de ruimbagage.dus klaar voor dit geld.
Dit was in mei en september 2012 bij Sunweb ook inclusief.
Online zoals jij schreef,maar ik hoor om me heen en zie bij de meeste vliegtickets aanbieders ook online dat er bij de eindprijs nog 30 Euro bij komt voor diezelfde ruimbagage,ook als je online boekt rechtstreeks bij Transavia.
Goed opletten dus en die ruimbagageprijs ligt hoger voor een retourvlucht als je die op Schiphol nog moet bijboeken.
Kleine tip, misschien hebben jullie er wat aan,
Groetjes Margaritha
----------------------------------------------------------
Dit staat er bij onze boeking van Transavia, wij hebben enkeltjes geboekt.

ruimbagage


Bij transavia.com boekt u ruimbagage gemakkelijk en voordelig online bij. Tijdens het boeken kunt u direct kiezen hoeveel ruimbagage u mee wilt nemen. Blijkt u tijdens het inpakken tóch meer mee te willen nemen dan vooraf gepland, dan kunt u via mijn transavia.com ook achteraf net zo gemakkelijk ruimbagage bijboeken.

online voordeeltarieven ruimbagage


€10 per persoon / enkele reis

€15 per persoon / enkele reis

€25 per persoon / enkele reis
Quote
#11
@Mariet: net zo gemakkelijk, ja. Maar hopelijk dan ook net zo duur ...
Quote
#12
Als je 2 x de prijs neemt van een enkele reis naar Samos en weer terug, ben je dus zonder bagage al hetzelfde kwijt als bij Sunweb incl. bagage. Dat is volgens mij wat Margaritha bedoelt?
Alleen vroegboeken bij Transavia is wel een stuk goedkoper.
Nu is Athene sowieso goedkoper dan Samos maar wij hebben voor 2 tickets naar Athene € 360,- betaald. Je betaalt voor 20 kilo ruimbagage idd € 30,-.
Quote
#13
wij hebben enkeltjes omdat we niet weten wanneer we weer terug gaan, van Lesbos overigens, kan zo maar ergens in oktober zijn met de laatste charter of nog later. Wie weet, de tijd aan ons zelf.
Quote
#14
(13 April 2013, 22:09)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij hebben enkeltjes omdat we niet weten wanneer we weer terug gaan, van Lesbos overigens, kan zo maar ergens in oktober zijn met de laatste charter of nog later. Wie weet, de tijd aan ons zelf.
Dat is toch een fijn gevoel en vooruitzichtBig Grin
Zo zijn wij het eerste jaar naar hier gekomen, eerst even uitproberen.... nou 1 jaar was zo voorbij, toen maar "even "terug gegaan om alles op te zeggen en te emigreren, want 2 huizen aanhouden is toch iets te veel van het goede.
Quote
#15
Let op: een enkele reis met Sunweb van/naar Samos is even duur als een retourtje. Air Berlin heeft half oktober de laatste charters vanaf Samos tegen WEL heel scherpe prijzen voor een enkeltje als je er op tijd bij bent.
Overigens: vroeg boeken bin Transavia naar Athene kan voor €85 (excl. ruimbagage) ; vroeg boeken Athene -Samos kan voor €60. (Enkele reis uiteraard) Wij doen dat vaak en nemen het risico van verschuiven tegen bijbetalen op de koop toe (maar dat gebeurt alleen als het dringend is; in de afgelopen 9 jaar 1x gebeurd op 25 vluchten)
Quote
#16
(14 April 2013, 08:24)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 April 2013, 22:09)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij hebben enkeltjes omdat we niet weten wanneer we weer terug gaan, van Lesbos overigens, kan zo maar ergens in oktober zijn met de laatste charter of nog later. Wie weet, de tijd aan ons zelf.
Dat is toch een fijn gevoel en vooruitzichtBig Grin
Zo zijn wij het eerste jaar naar hier gekomen, eerst even uitproberen.... nou 1 jaar was zo voorbij, toen maar "even "terug gegaan om alles op te zeggen en te emigreren, want 2 huizen aanhouden is toch iets te veel van het goede.
Is helemaal een geweldig gevoel, dit jaar voor het eerst want man gaat met pensioen. Daarvoor waren we meestal twee keer een maand of zo op Lesbos maar nu dus alle tijd.
Denk alleen niet dat wij echt gaan emigreren, wilde we vroeger wel maar nu we dan echt ouder worden, willen we hier toch ook gaar een plek houden.
Kinderen/kleinkinderen en ook de goede gezondheidszorg hier in Nederland vinden we wel een reden om hier toch ook gedeeltelijk nog te blijven.
Maar...................zeg nooit, nooit.

Ons huis staat wel te koop hier, we willen/gaan naar een appartement dat wat makkelijker en veiliger af te sluiten is als wij in het paradijs zijn.
Quote
#17
Even terug on topic, vraag ik me af of Fotini inmiddels is geholpen en een/de ticket(s) heeft kunnen verkopen aan iemand. Ik hoop het voor haar.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vliegtickets KRETA Heraklion Oost Kreta 3 4.285 28 May 2012, 17:19
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)