Grieksegids nieuws
Makkelijker eilandhoppen met Sky-Express?
#1
[Afbeelding: logo.png]

Ik werd geattendeerd op deze site van SkyExpress
Volgens mij inderdaad een leuke -en voordelige- aanvulling op het gebied van intern vliegverkeer/eilandhoppen in Griekenland. Vooral de mogelijkheid om via Kreta (i.p.v. Athene) naar Kythira te vliegen zou Kythiragangers aan moeten spreken lijkt me.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hoi Ger,

Ik moest even reageren, aangezien ik over de afgelopen twee jaar alleen maar negatieve ervaringen heb gehad met Sky-express. Zij vlogen namelijk tot vorig jaar vanaf Athene op Skyros. Ten eerste vrij aan de prijs; Aegean vliegt nu voor nog geen kwart van wat zij vroegen voor een ticket. Ten tweede moesten wij altijd tot het laatste moment wachten op een nieuw vluchtschema. Zij vliegen nog steeds vanuit Thessaloniki op Skyros en ook nu is het steeds wachten op een nieuw vluchtschema, die bovendien vrij frequent wijzigt in vergelijking met andere airlines. Als je veelal last-minute vliegt, geeft dit niets. Maar als je vooruit moet plannen of je vlucht vanuit Nederland af wilt stemmen op een binnenlandse vlucht, ben ik er minder over te spreken.

Zo, das eruit Wink
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#3
Vanwege de gebrekkige informatie, de late beschikbaarheid van het vluchtplan van Sky Express en vooral vanwege de relatief hoge prijs, vlieg ik dit keer vanaf Thessaloniki via Athene naar Skyros met Aegean. Goedkoper en je kunt inderdaad je vlucht ruim van tevoren plannen. Anderzijds wel jammer, want zo'n directe vlucht is gemakkelijker en het vliegen in zo'n British Aeropspace Jetstream heeft wel wat.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bestemmingen en routes van Sky Express Patrick 0 386 30 December 2023, 19:04
Laatste bericht: Patrick
  Nu ook met Sky Express van Brussel naar Athene Patrick 8 1.488 20 May 2021, 11:46
Laatste bericht: Patrick
  "Black Friday" aanbieding van Sky Express Patrick 12 3.744 03 December 2019, 13:02
Laatste bericht: metaxa
  Sky Express Arthur 16 6.159 10 October 2019, 06:08
Laatste bericht: hpkuipers
  Samenwerking KLM - Sky Express metaxa 6 2.893 10 April 2019, 17:34
Laatste bericht: Nanny
  Vliegen naar Athene en vervolgens naar Kythira. Hoe is Sky Express? Martino 12 3.807 06 February 2019, 21:57
Laatste bericht: MartinS
  Eilandhoppen met privejet metaxa 0 1.156 16 July 2017, 12:44
Laatste bericht: metaxa
  Express bus Piraeus - Athene centrum Patrick 0 1.595 20 May 2017, 20:00
Laatste bericht: Patrick
  Sky Express: Uitbreiding vluchtschema per 1 okt 2016 Ger 3 3.192 21 August 2016, 12:04
Laatste bericht: Patrick
  Eilandhoppen metaxa 0 1.486 17 July 2014, 11:53
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)