filmpje SKYROS
#1
Quote
#2
Mooi, ècht mooi....!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Inderdaad, heel mooi. Ik heb dus nog lang niet alles gezien. Moet nog veel vaker terug!
Ik vind wel dat de 'voorkant' van het filmpje niet echt bij de inhoud past, maar laat het je niet weerhouden om te kijken (en als je het grieks verstaat ook te luisteren).
Quote
#4
@Marieke , helemaal mee eens, maar soms is de inhoud anders dan wat de
verpakking doet vermoeden ;)
Maar dat neemt niet weg dat Skyros een bijzonder eiland is met een ongelofelijke
gastvrije bevolking .

Wij kunnen het ten zeerste aanbevelen Skyros te bezoeken.

Vanaf Athene met Aegean Airlines Za-Zo-Ma te bereiken Retour Ticket €45
Quote
#5
@Metaxa, wat leuk dat je dit filmpje plaatste. Ik zag zelfs mijn zwager nog even voorbij komen Wink Op dit moment verblijven Wendy van de Griekse Gids en haar zus in ons hotel. Vandaag zijn zij erop uit geweest en ze boffen met het weer. Hopen dat het zo blijft, want zo worden de foto's natuurlijk wel het mooiste voor het verslag dat ze gaan maken voor in de Glossy zomer/nazomer 2013. Ben benieuwd.

@Marieke, over een paar maandjes herkansing Wink
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#6
@Metaxa: Schitterend filmpje hoor en zeker een topstukje Skyros-promotie.

(12 April 2013, 20:42)Marieke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vind wel dat de 'voorkant' van het filmpje niet echt bij de inhoud past, maar laat het je niet weerhouden om te kijken (en als je het grieks verstaat ook te luisteren).
Nou Marieke, ik vind de "voorkant" juist wel mooi Big Grin Big Grin

(13 April 2013, 19:07)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Op dit moment verblijven Wendy van de Griekse Gids en haar zus in ons hotel. Vandaag zijn zij erop uit geweest en ze boffen met het weer. Hopen dat het zo blijft, want zo worden de foto's natuurlijk wel het mooiste voor het verslag dat ze gaan maken voor in de Glossy zomer/nazomer 2013. Ben benieuwd.
@Roosmarijn: ik zal duimen dat het weer zo blijft; des te mooier wordt de fotoreportage in de nieuwe Glossy. Doe je Wendy hartelijk de groeten van me; ze kent me vast nog wel van het mooie interview van afgelopen zomer:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Bedankt voor de leuke reacties !

Volgende week hebben wij weer een leuk eiland op de rol staan.
Quote
#8
@Ger, zal ik doen Wink
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Skyros video Patrick 1 3.727 16 March 2018, 22:05
Laatste bericht: juul
  Van Skyros naar Alonissos mombie vero 7 5.306 30 July 2017, 20:03
Laatste bericht: jacq1970
  Op de fiets naar Skyros!! maria alida 9 9.705 16 June 2015, 10:09
Laatste bericht: maria alida
  Vliegticket Athene - Skyros metaxa 4 7.708 26 November 2014, 21:18
Laatste bericht: ElsR
  Ross in 2014 ook naar Skyros Ger 10 11.446 12 November 2013, 23:18
Laatste bericht: Patrick
  Naar Skyros! Marieke 11 11.153 01 April 2013, 15:22
Laatste bericht: ostria
  Skyros Roosmarijn 37 31.836 29 June 2012, 13:41
Laatste bericht: IngridAmsterdam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)