Aandacht voor de Neo-Nazi's in Een Vandaag
#81
Niet iedereen leest Bruno Tersago maar dit spreekt toch weer voor zich.


Gouden Dageraad en complottheorieën – of toch niet?
21/09/2013 — Bruno

Grieken zijn dol op complottheorieën: altijd en overal is er wel een theorie die verklaart waarom er zich bepaalde problemen in het land voordoen. Er is een sluwe boekenverkoper, Dimosthenis Liakopoulos, die daar munt heeft weten uit te slaan. Jarenlang al, probeert hij boeken te slijten op de Griekse TV die gaan over het roemrijke verleden van Griekenland (er zitten meanders in de pyramiden van Mexico, een bewijs dat de oude Grieken er zijn geweest, de Chinezen dansen in een ronde, net als de oude Grieken, een bewijs dat die er zijn geweest), over het feit “dat ze ons besproeien” (een referentie naar HAARP - want anders is het niet te verklaren waarom mensen zo dom zijn) tot bizarre theorieën over de Elohim, Nefelim en buitenaardse wezens. De Grieken lusten er pap van: de boeken zijn spotgoedkoop, en velen hebben zo iets in hun overigens zeer beperkte boekenkast. Soms denk ik dat Liakopoulos de weg heeft geëffend voor boekverkoper Adonis Georgiadis, die het om onbegrijpelijke redenen ondertussen tot minister van Volksgezondheid heeft geschopt. Ze moeten ons inderdaad wel besproeien.

Maar ik had het over complottheorieën. Er doen nu veel geruchten de ronde waarom Pavlos Fyssas net aan de vooravond van een grote 48-uren staking was neergestoken door iemand van Gouden Dageraad. Daardoor is de aandacht volledig afgeleid van alle stakingen van afgelopen week. Niemand die zich nog iets herinnert van de eisen van bijvoorbeeld de leerkrachten, die 5 dagen hebben gestaakt voor niets, want er is geen aandacht aan hen besteed. Niemand die weer hoeveel mensen er op donderdag voor het Syntagmaplein stonden. Het protest is volledig overschaduwd.

Het doet een beetje denken aan de aanval met een molotov cocktail op een filiaal van Marfin Egnatia bank in mei 2010, toen één van de grootste betogingen in de afgelopen decennia (er was toen sprake van 100.000 mensen of meer) uit elkaar rafelde toen bleek dat 3 mensen waren omgekomen in de brand in het gebouw.

Er zijn heel wat Grieken die geloven dat de overheid randgroeperingen ronselt om grote protesten te ondermijnen. Er zijn massa’s video’s op YouTube te zien waar gemaskerde relschoppers zich op de betogingen veilig wegstoppen achter de linies van de oproerpolitie. De politie zelf heeft hele goeie banden met extreem-rechts en bij uitbreiding met Gouden Dageraad.

Wat er ook van zij: er is toch wel heel wat vreemds aan de hand met die band tussen Gouden Dageraad en de overheid. Minister van Burgerbescherming Dendias aarzelde niet om de politie de universitaire campussen op de sturen om te zien of “terroristen” daar aan de slag waren. Het is in het verleden vaker gebeurd dat anarchisten het asiel van de universiteiten gebruikten om molotov cocktails te maken om daarmee te politie te bekogelen tijdens demonstraties. Het zelfde gold voor de kraakpanden: Dendias en de zijnen vielen er binnen, vonden lege bierflessen en dat was voldoende bewijs om mensen voor te leiden.

Maar Gouden Dageraad mocht ongestoord migranten aanvallen, hospitalen binnen vallen op zoek naar buitenlanders, en zo meer. Er werd gewoon niet ingegrepen. En als er al eens een antifascistische betoging was, werden de betogers opgepakt, wanneer het tot een handgemeen kwam met aanhangers van Gouden Dageraad. Er was nooit voldoende bewijs. In mijn belevingswereld lijkt een lege bierfles dan evenmin voldoende bewijs.

En neem nu de financiën van Gouden Dageraad. DIMAR, de voormalige regeringspartij, heeft gevraagd of er een onderzoek naar komen hoe Gouden Dageraad word gefinancierd. De partij krijgt een staatstoelage, omdat ze in het parlement zit. Maar die volstaat niet om overal kantoren op te richten, de activiteiten te organiseren die de partij houdt, de bewaking en de auto’s te financieren. Ik heb al heel veel mensen rondom mij horen zeggen dat Gouden Dageraad zou worden gefinancierd door de rijke Griekse reders. Die zouden niet liever willen dat er terug een junta-regime wordt ingesteld in Griekenland, want ze hebben daar destijds – tussen 1967 en 1974 – heel goed door geboerd. Het was de junta die de reders vrijstelde van belastingen en dat in de junta-grondwet hadden vastgelegd. Bij het herstel van de democratie was dat echter het enige punt van de grondwet dat niet werd aangepast.

Complottheorieën genoeg. Maar één ding is zeker: de democratie heeft in Griekenland haar werk niet gedaan, wat Gouden Dageraad betreft. Ik herinner me nog een uitspraak van Europees president Herman Van Rompuy in het voorjaar dat hij zich geen zorgen maakte over Gouden Dageraad in Griekenland, want dat hij er vast van overtuigd was dat de democratie hier zijn werk zou doen. Van Rompuy kent overduidelijk de situatie in Griekenland niet, en leeft wellicht in een ivoren toren, want wat er deze week is gebeurd, had iedereen toch al wel langer kunnen voorzien.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#82
Stuitte hier per ongeluk op. Ze zoeken dus ook steun van over de grenzen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#83
Heb de petitie óók getekend en zo te zien doen heel veel mensen dit, gelukkig!
Quote
#84
Getekend.
Wat hoopvol is: deze middag waren er 30.000 personen die de petitie getekend hebben. Vanavond zijn er al 48.000.

De moordzaak laat de meesten niet onberoerd. Nu ziet iedereen hopelijk dat de maskers afvallen, en tot wat extremisme kan leiden. Hopelijk zullen velen, die zich 'domweg' lieten ompraten tot lidmaatschap van Gouden Dageraad, of een stem voor die partij overwegen, ook beseffen dat dergelijke gewelddadige acties verfoeilijk zijn.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#85
Nu 49.204 èn getekend! De 50.000 komt in zicht....
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#86
En... we zijn de 50.000 gepasseerd! Volgend doel: de 75.000! Er wordt nog elke paar seconden getekend, dus het ziet er hoopvol uit!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#87
Die 75.000 halen we echt wel als je de teller ziet,maar denk eerder de 100.000.
Quote
#88
Griekenland heeft bijna 12 miljoen inwoners, had toch iets meer verwacht. Is dat een teken aan de wand?
Quote
#89
@Connie, deze Avaaz beweging kent zo'n twee miljoen leden wereldwijd. In Griekenland krijgen misschien zo'n 10 a 20.000 mensen deze petitie in hun mailbox (afhankelijk van het aantal Avaaz-leden dat Griekenland telt). Daarna moet de social media zijn werk doen. Het is dus niet zo dat 12 miljoen inwoners allemaal een mailtje krijgen. En bovendien denk ik dat wij allemaal wel beseffen dat wij de hoogbejaarden en de kinderen sowieso niet onder de internetstemmers kunnen rekenen. Dat is denk ik in elk land zo, toch?

Bovendien zou dit een thema moeten zijn dat door heel de wereld, in ieder geval heel Europa, als serieus probleem wordt gezien. Het is namelijk een dreiging die de grenzen over zou kunnen gaan.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#90
Als die teller maar blijft lopen.
Quote
#91
Ben het gedeeltelijk met je eens Roosmarijn. Natuurlijk kan je geen 11 of 12 miljoen handtekeningen verwachten. Dat Avaaz wereldwijd 2 miljoen leden heeft, het zij zo, maar de sociale media is ook in Griekenland door gedrongen!

Dat dit niet alleen een Grieks probleem is, hoef je me niet te vertellen. Gisteren was hier (Den Haag) een demonstratie van de PVV. Een paar brachten de Hitlergroet, de rillingen lopen over je rug en dan die spandoeken. Gelukkig was er ook een tegendemonstratie en de Pvv-ers kregen geen ruimte van de politie en zo hoort het ook. Maar als jouw eerder bericht lees dat bij de Griekse politie veel aanhangers zitten van de GD, dan zou ik me daar ernstig zorgen om maken, zeker gezien het feit dat er nog geen 100 duizend ondertekenaars zijn in 2 dagen (hoeveel niet Grieken hebben ondertekend?). Ik was gisteren hoopvol gestemd en had stilletjes op 1 miljoen gehoopt als een mooi begin.
Dus vraag ik me af, is het onverschilligheid of heeft de GD toch meer aanhang dan iedereen tot nu toe dacht? Ik hoop niet het laatste, maar onverschilligheid is ook net zo verontrustend.
Quote
#92
Laat ik voorop stellen dat ik de rechtse extremisten verafschuw of deze nu in Griekenland, Nederland of waar ook ter wereld rondlopen.

Ik vraag me wel af of de bewering die hier gelanceerd wordt dat de politiemacht in Griekenland voor een groot gedeelte bestaat uit leden van de gouden Dageraad gestoeld is op degelijk onderzoek of dat deze mening ingegeven wordt door het denkbeeld de politiek deugd hier niet dus dan zal deze organisatie ook wel niet deugen.

Ik ken hier op Kreta diverse politiemensen en dat zijn stuk voor stuk integere mensen die net zo als ik als we aan de praat raken de rechtse extremisten verafschuwen oké ze hebben wat andere denkbeelden over het handhaven van de orde maar dat heeft niets te maken met het rechts extremisme.

en of er nu 50000, 100000 of 1000000 miljoen handtekeningen opgehaald worden wereld wijd dit addergebroed of in hardere bewoordingen dit k.....gezwel zal zo lang de wereld in crisis is niet uit te roeien zijn of we moeten er de mitrailleur opzetten en ik denk dat dat niet de juiste weg is.

En ja ook ik heb getekend.

Ik denk dat als er geen goede ondergrond en bewijzen zijn je erg voorzichtig moet wezen met dit soort uitlatingen.
Quote
#93
Goed uiteen gezet Kees.
Quote
#94
thanks Leo en Sonja er zullen ongetwijfeld leden zijn die hier heel anders over denken maar dat mag gelukkig in een democratische wereld.
Quote
#95
(22 September 2013, 17:19)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat ik voorop stellen dat ik de rechtse extremisten verafschuw of deze nu in Griekenland, Nederland of waar ook ter wereld rondlopen.

Ik vraag me wel af of de bewering die hier gelanceerd wordt dat de politiemacht in Griekenland voor een groot gedeelte bestaat uit leden van de gouden Dageraad gestoeld is op degelijk onderzoek of dat deze mening ingegeven wordt door het denkbeeld de politiek deugd hier niet dus dan zal deze organisatie ook wel niet deugen.

Ik ken hier op Kreta diverse politiemensen en dat zijn stuk voor stuk integere mensen die net zo als ik als we aan de praat raken de rechtse extremisten verafschuwen oké ze hebben wat andere denkbeelden over het handhaven van de orde maar dat heeft niets te maken met het rechts extremisme.

en of er nu 50000, 100000 of 1000000 miljoen handtekeningen opgehaald worden wereld wijd dit addergebroed of in hardere bewoordingen dit k.....gezwel zal zo lang de wereld in crisis is niet uit te roeien zijn of we moeten er de mitrailleur opzetten en ik denk dat dat niet de juiste weg is.

En ja ook ik heb getekend.

Ik denk dat als er geen goede ondergrond en bewijzen zijn je erg voorzichtig moet wezen met dit soort uitlatingen.

Ben het volledig met je eens.

Woensdag zat ik nog samen met een paar Griekse politiemensen rond de tafel en ook zij spraken niet in het minst in het voordeel van die troep rechtse extremisten. Integendeel.....
Ook hun visie over de illegale immigranten die in Griekenland stranden sprak me erg aan.
Zo vertelde 1 van hen dat zij soms een omhaling deden op hun bureel om illegale immigranten die zij aangetroffen hadden te voorzien van het hoogstnodige (voedsel, medicatie,...), gezien voor ergelijke toestanden geen mogelijkheden voorzien worden door de overheid. (In tegenstelling tot in België bijvoorbeeld waar zo nodig een dokter kan opgeroepen worden voor verzorging/onderzoek, en een voedselpakket kan bekomen worden bij een ziekenhuis of sociale instelling).
Hij gaf wel aan dat niet iedere collega iets bijlegde, maar dat deze toch sterk in de minderheid zijn.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#96
@Cornelius, helaas heb ik andere voorbeelden. Politie-agenten hier op Skyros die Albanesen zeer respectloos (en zeer zeker anders dan de Skyrianen) behandelen, mochten zij iets nodig hebben (zoals een stempel voor het een of ander). En dat zijn dan hele kleine, bijna insignificante voorbeelden.

Om mijn 'uitlating', laten wij het een bewering noemen, te ondersteunen, hoef je alleen maar bepaalde documentaires te bekijken, waarop je kan zien hoe de politie hier om gaat met de immigranten met ernaast een groep GD-ers. Of zij laten de GD-aanhangers gewoon hun gang gaan. Een beetje in de trant van: 'zij stonden erbij en zij keken ernaar'. Verder zijn vernederingen van immigranten op politiestations ook niet uitzonderlijk, maar durf op basis van deze documentaires (waarin immigranten ook het woord krijgen) te beweren dat het soms veel verder gaat. Steun krijgen immigranten volgens mij niet vaak. Volgens de mensenrechtenorganisaties moet er nodig ingegrepen worden, omdat de rechten en de veiligheid van deze immigranten in het geding zijn. Dan is het wat mij betreft al 1 plus 1 is twee.

Een voorbeeld van een documentaire is 'Into the fire'; hier te vinden op Oriste in een topic. Ook in deze link (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) naar een stuk uit de Guardian wordt door het hoofd van de Atheense politie beweerd dat de GD zich geinfiltreerd heeft binnen het politie bestel. Ik zou het graag anders zien, maar ben niet zo naief meer als een aantal jaren terug.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#97
In ieder land zijn er individuen in het politiekorps die flirten met extreem-rechts. Dat hoeft evenwel nog geen basis te zijn om het somber in te zien of de perceptie aan te nemen dat deze politiekorpsen vergeven en doorrot zijn van rechtse elementen en/of strekkingen.
Net zoals Cornelius goede elementen kent in Kreta en Roos minder goede of slechte in Skyros zullen er op beide plaatsen tegengestelden zijn. Iedere grote groep mensen is meestal een doorslag van de maatschappij.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#98
Voor een opsomming van de recente wandaden van de Gouden Fascisten zie:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en dan de blog van Bruno van vandaag:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#99
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=player_embedded

Deze video stond in een van de artikelen uit de bovenstaande link van Aleko (zie ook Bruno Tersago's blog). Hierin wordt getoond hoe de politie optreedt tegen een vredige demonstratie voor de vrijlating van een jonge student die, niet bewezen, banden zou hebben met een anarchistische beweging. Het zou slecht gaan met zijn gezondheid (volgens artsen), omdat hij al 37 dagen in hongerstaking zou zijn na al 18 maanden (zonder proces) vast te zitten. Nu kan ik niet oordelen over de gronden van zijn arrest (weet ik niet genoeg van), maar wel over de daden van de politie in die beelden. Waarom treden zij zo hard op tegen deze groep mensen (die niets doen), maar staan zij vaak aan de zijlijn toe te kijken, als aanhangers van de GD weer eens actief zijn (vaak een stuk minder vredevol, to say the least!).

Bovendien deel ik de kijk van Bruno op de Griekse media en durf zelfs te beweren dat de GD bij bepaalde kanalen een enorm vinger in de pap heeft. Een beangstigende gedachte.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
Het begin is er, nu die andere rotte appels nog.



Two senior police officers resign, another four suspended amid clampdown on Golden Dawn

Two senior Greek police officers have resigned and another four local officers have been suspended after the force clamped down on Golden Dawn’s illegal activities following the murder of Pavlos Fyssas by a member of the far right party last week.

The Public Order Ministry said on Monday that the general inspector for police in southern Greece, lieutenant general Yiannis Dikopoulos and the general director for police in central Greece, major general Apostolos Kaskanis, had tendered their resignations over “personal reasons”. No more details were given.

The police has also launched an investigation into a raid on Golden Dawn offices in Halkida, Evia, on Friday after it was deemed that some of the party’s members who should have been arrested were allowed to go free.

Four officers – the local police chief, the head of the Halkida precinct, the duty officer and a patrol officer – have been suspended pending the outcome of the probe.

Authorities began cracking down on Golden Dawn after Fyssas was murdered last Tuesday. Alleged members of the neofascist party have claimed in anonymous interviews that supporters and members of the group within the police often helped protect Golden Dawn from raids.

ekathimerini.com , Monday September 23, 2013 (15:31)
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
Lees en kijk wat "de vijand" er zelf overschrijft.Om misverstanden te voorkomen: ik ben uiteraard niet met ze eens, maar je moet wél zelf kennis nemen van wat je tegenstander te berde brengt:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Declaration for the International Antifascist Meeting, 5-6 October 2013,Athens.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ben het met Aleko eens dat het belangrijk is om te weten wat de 'tegenstander' (om het maar zachtjes uit te drukken) verkondigt. Allemaal belangrijk in een eventuele discussie waardoor door beide 'partijen' vaak allerlei argumenten worden aangedragen; zo ben je beter voorbereid met eventuele tegenargumenten.

Lees 'voor de lol' even de reacties onder die column (met namen zoals: whitemen standup, of whtite race): Ook Joden passeren in hun reacties vaak de revue. Onwetendheid en domheid vieren daar hoogtij.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
Dank voor je aanvulling @Roos.Het zijn inderdaad juist de comments/postings bij een artikel( ik bedoel dat ook in algemenere zin) waar je het meeste uit kunt leren en je eigen (tegen-)argumenten formuleren.E la luta continua!
Quote
Multiquote: Ook Joden passeren in hun reacties vaak de revue. Onwetendheid en domheid vieren daar hoogtij.

Tja verder maar geen commentaar.
Quote
(25 September 2013, 18:15)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook Joden passeren in hun reacties vaak de revue. Onwetendheid en domheid vieren daar hoogtij.


Tja verder maar geen commentaar.

Als je iets niet goed begrijpt @Cornelius, vraag het dan gerust. Ik vermoed namelijk dat je mijn zin niet helemaal goed hebt begrepen. Wat ik met de door jouw geciteerde zin bedoelde, was dat diegenen die reageerden in de door Aleko doorgestuurde link (die van de GD), heel vaak de Joden aanhaalden in zeer negatieve zin. Onwetendheid dus, of pure domheid; een beetje afhankelijk van het onderwijs dat zij hebben genoten.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
@Cornelius.Alsjeblieft geen getrol hier, en zeker niet tegen @Roosmarijn, en nog zekerder niet op dit onderwerp.Niet van dit soort quasi-naïve opmerkingen, graag.Dank bij voorbaat.
Quote
Las net op twitter dat de leider van GD is gearresteerd. Laat dit het begin zijn!
Quote
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
hier de berichtgeving van de BBC

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Balletje aan het rollen?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Ik denk dat nu de vlam in de pan slaat,ik hou mijn hart vast.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken als ik dit weer lees.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Op weg naar Burgeroorlog nr.4?Mogelijk!

Op weg naarf Junta nr.2?Waarschijnlijk!

Op weg naar Democratie?Ondenkbaar!
Quote
Had dit al eerder gelezen. Doet me denken aan het Kolonelsregime, de rillingen lopen weer over mijn rug. Maar goed een gewaarschuwd mens telt voor twee en ik hoop dat de Grieken toch iets geleerd hebben uit de eind zestiger/begin zeventiger jaren en dit niet willen.

Wat betreft de arrestaties van leden van GD, ik vrees ook voor onrust, maar ja als je het ook zo ver hebt laten komen! Die rotte appels moeten toch weg en zonder slag of stoot zal het niet gaan. So be it! Mijn zegen hebben ze.
Quote
(28 September 2013, 11:00)Leo en Sonja schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat nu de vlam in de pan slaat,ik hou mijn hart vast.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken als ik dit weer lees.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





offtopic2 Sorry, maar lees aub niet teveel van dit soort "samenzweringssites". Excuus als ik daar mensen mee schoffeer, maar laat je toch niet alles aanpraten.... Deze site "propageert" de NWO, de New World Order.....
Google deze site maar eens, je weet niet wat je tegenkomt hmmm
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
@Johan.Lees voor "burgeroorlog"nog even de volgende niet samenzweringsite:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Doe dan gelijk even het volgende lezen van de onbetwiste Nick Malkoutzis van Inside Greece.Polls geven grote winst aan voor Samaras, de anti-Democraat, neo-Liberaal,Griekenland vernietiger.
Tel uit je winst!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
Helaas Aleko jouw link werkt niet.
Quote
Nee bij mij ook niet Aleko
Quote
(28 September 2013, 12:20)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Johan.Lees voor "burgeroorlog"nog even de volgende niet samenzweringsite:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Doe dan gelijk even het volgende lezen van de onbetwiste Nick Malkoutzis van Inside Greece.Polls geven grote winst aan voor Samaras, de anti-Democraat, neo-Liberaal,Griekenland vernietiger.
Tel uit je winst!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





@Aleko, goed lezen, ik heb het niet over de sites die jij nu neerpent, maar over die Xandersite. Ik geef mijn mening over die site. Ik heb geen mening over het lopende onderwerp gegeven, dus die hoef je niet met tig andere sites te gaan "staven". Het enige wat ik doe is mensen waarschuwen voor bepaalde sites op het www. Exclamation
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
@Johan, dat nieuws over de reservisten heeft ook op andere sites gestaan, is dus niet een samenzweringstheorie, maar moet serieus worden genomen, niemand wil toch dat het verleden zich herhaalt?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse comeback (Uit de Volkskrant van vandaag.) Buurman 6 2.041 02 January 2020, 17:27
Laatste bericht: Ernst
  Transavia per vandaag zomer 2019 tickets Bowie 17 6.033 28 March 2019, 16:06
Laatste bericht: metaxa
  Waar was ik vandaag. chris 3 2.104 28 February 2018, 21:36
Laatste bericht: kokino17
  Vandaag..... Bart0riste 5 3.377 29 October 2014, 22:40
Laatste bericht: vlagreco
  ter info,over de party van pasok vandaag Tzimis Bazoukas 1 2.311 19 March 2012, 20:44
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)