Aandacht voor de Neo-Nazi's in Een Vandaag
Johan ik laat mij niet zo gek maken op xander nieuws,maar soms weet je niet meer wat geloofwaardig is,inderdaad lees men de vreemdste dingen om je te doen geloven,maar de tijd zal het leren.
Quote
(28 September 2013, 12:59)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Johan, dat nieuws over de reservisten heeft ook op andere sites gestaan, is dus niet een samenzweringstheorie, maar moet serieus worden genomen, niemand wil toch dat het verleden zich herhaalt?

@Connie, ik heb het over die SITE, zie mijn vorige opmerking. Ik vind het zeer beangstigend dat mensen dit soort sites lezen en hun koppie ernaar laten hangen. En, voor daar weer opmerkingen over komen, ik schrijf: "Ik vind het zeer.." en niet "Het is zeer...." Mijn mening dus, geen fait accompli.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
@Johan.Je hebt volkomen gelijk, dat is een crackpot-site.Maar we zijn hier niet aan het site-waarderen, maar bezig met het recente Gouden Dageraad nieuws, en de arrestaties en de gevolgen ervan .En op dat punt lijkt mij niet zoveel op 'Xander' aan te merken.Beter is het natuurlijk om je informatie bij wat specifiek op Griekenland georiënteerde bronnen te betrekken.Zoals bij Bruno Tersago en Elefterotypia:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=1502
waar @connie al naar verwees


Excuus voor mijn ene, niet funktionerende link.Dat blad heeft een trucje om het copy-pasten van hun hyperlinks te verhinderen.

Mijn andere - ook voor de discussie relevante link - doet het wel.Maar heeft inderdaad niets met de xander-link te maken;maar die was so wie so al niet het onderwerp van deze belangrijke draad.

Volg de tweets van Bruno Tersago over de ontwikkelingen in Athene, van vandaag, van minuut tot minuut:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
@ Aleko: als je bij een persbericht 'permalink' ziet staan, dan kan je daar op klikken en die link kopiëren. Dan is het artikel blijvend zichtbaar via die link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ook nog een kort videoverslag:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
Ja, dank @Vlag.Ik deed het anders met rechtsklik in adresbalk.Maar dit werkt dus wel.Ik wilde het stuk van @Bruno over de komende burgeroorlog laten zien.Bij deze dus:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Nogmaals dank voor je advies en eigen inbreng.En volg @Bruno op de twitter-link, welke ik gaf.
Quote
Graag gedaan hoor, Aleko!
En Bruno is niet alleen af en toe te lezen op deredactie.be, maar hij post ook zeer regelmatig (zowat dagelijks) opinies en links naar nieuws/artikels/gebeurtenissen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
@Vlagreco.Ik volg Bruno dagelijks al vanaf zijn eerste post bij De Standaard,toen hij net klaar was met OS 2004,en de wereld in Griekenland er nog wat vriendelijker en vrolijker uitzag.



Eerste blogpost

Gepost op vrijdag 18 maart 2005 om 19:50 door Bruno Tersago in Griekenland Dit is een eerste post vanuit Griekenland. Vanaf nu kunt u hier regelmatig nieuwtjes over Griekenland en mezelf terugvinden. De bedoeling is om een beetje de Griekse actualiteit te belichten door een Vlaamse (c.q. de mijne) bril. Tevens zal ik proberen duidelijk te maken hoe de Griek tegenover de Vlaming aankijkt.
Als ik uitstapjes maak, dan zal ik daar af en toe eens een foto van publiceren. Griekenland lijkt me soms nog echt onbekend terrein voor de meesten, dus daar proberen we wat verandering in te brengen.
Tot de volgende post!
Quote
(28 September 2013, 14:53)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




................En op dat punt lijkt mij niet zoveel op 'Xander' aan te merken.Beter is het natuurlijk om je informatie bij wat specifiek op Griekenland georiënteerde bronnen te betrekken.Zoals bij Bruno Tersago en Elefterotypia......................

Hoewel ik denk dat de meeste lezers op dit forum dat wel door hebben: met deze Xander en zijn nieuwssite heb ik niets van doen !!
Quote
@Xander.Het was zeker niet mijn bedoeling jou te incrimineren.

Ik had het beter en nauwkeuriger over de "xandernieuws.punt.nl-site" kunnen hebben.Dan was de associatie met jouw Xander-nick minder voor de hand liggend geweest.Sorry!
Quote
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Exclamation
groeten
will
Quote
Schokkend artikel:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
De aantallen die worden genoemd in het artikel, betreffende de aanvallen op immigranten, kun je minstens verdubbelen. Meer dan de helft doet namelijk geen aangifte bij de politie, omdat zij daar vaak worden weggestuurd. In sommige gevallen wordt er zelfs nog verdergegaan met vernederingen en mishandelingen door de politie zelf. De immigranten gaan in vele gevallen zelfs niet meer naar het ziekenhuis (uit angst), maar vinden opvang bij hun lotgenoten en in hun eigen gemeenschap.

Ik heb nog niet veel vertrouwen in een goede afloop op deze gebeurtenissen; de arrestaties ed. Waar ik nu bang voor ben is dat zij (oa de drie arrestanten die voorlopig op vrije voeten zijn gesteld) met een 'opgeladen batterij' zich verder kunnen organiseren, maar nu om nog meer gerichte wraak uit te voeren. Hoe en tegen wie, ik weet het niet, maar dit is nog verre van afgelopen.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse comeback (Uit de Volkskrant van vandaag.) Buurman 6 2.041 02 January 2020, 17:27
Laatste bericht: Ernst
  Transavia per vandaag zomer 2019 tickets Bowie 17 6.030 28 March 2019, 16:06
Laatste bericht: metaxa
  Waar was ik vandaag. chris 3 2.104 28 February 2018, 21:36
Laatste bericht: kokino17
  Vandaag..... Bart0riste 5 3.375 29 October 2014, 22:40
Laatste bericht: vlagreco
  ter info,over de party van pasok vandaag Tzimis Bazoukas 1 2.311 19 March 2012, 20:44
Laatste bericht: ADO

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 10 gast(en)