Neanderthaler-resten gevonden in Mani
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De eerste overblijfselen van Neanderthalers ontdekt in Griekenland.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#2
Interessant. Overigens, sinds ik deze maand las dat mens en Neanderthalers zich ooit
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben, kijk ik met hele andere ogen naar sommige van mijn collega's.;)
Quote
#3
Tongue 
(16 April 2013, 19:10)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Interessant. Overigens, sinds ik deze maand weet dat mens en Neanderthalers zich ooit
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben, kijk ik met hele andere ogen naar sommige van mijn collega's.;)

Sinds ik dat weet kan ik het gedrag van sommige mensen wel beter begrijpen.....Tongue
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
Tina je hebt gelijk,grappig voor mij is dat toen ik zo"n 50 jaar geleden op de middelbare school al verhalen hoorde over het bestaan van Neanderthalers,wij hadden thuis nog geen t.v.,dus nam je alle verhalen voor waar aan.en nu na zoveel jaren onderzoeken jouw verhaal lees.
Het blijft dus nog altijd een raadsel hoe en wat er zovele jaren geleden allemaal gebeurd is omtrent ons aller bestaan.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#5
O wat een heerlijk nieuws, hiermee kom ik daar de zomer wel door qua 'plaka' maken! Maar nu zou ik graag weten waar dat Kalamakia precies ligt, want op Google Maps is het niet te vinden in de hoek Areopoli, Limeni, Neo Itilo, Karastovasi (allemaal rond de baai van Itilo). Ook bij Dirou, waar ook grotten zijn waar bewijs is gevonden van héél oud leven (maar niet zo oud als de Neanderthalers) is geen Kalamakia te vinden. Weet iemand meer?
Quote
#6
Het ligt op de Peloponnesos
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: xc2h4m.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Dankjewel Arthur. Het blijft een beetje vreemd dat Kalamakia op Google Maps niet is terug te vinden, maar er is daar ook geen bebouwing voor zover ik weet. De datum van het artikel onder je link is overigens 1 april. Het zou (voor mij in ieder geval) jammer zijn als het verzonnen is....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oudste wrak ter wereld gevonden: blijkt Grieks schip Ger 2 1.509 25 October 2018, 15:46
Laatste bericht: Patrick
  Mani 2018 SuWe21 0 1.297 22 October 2017, 17:20
Laatste bericht: SuWe21
  Bosbranden in de Mani Patrick 1 1.805 03 July 2017, 21:05
Laatste bericht: jacq1970
  Wie kent haar. Portefuille gevonden in zuid-kreta, Jef Dockx 0 1.467 26 June 2017, 11:12
Laatste bericht: Jef Dockx
  Graf Aristoteles na 2400 jaar gevonden? Ger 1 1.894 28 May 2016, 18:46
Laatste bericht: Patrick
  de KLM gevonden voorwerpen-hond Erwin 1 2.220 10 January 2015, 18:11
Laatste bericht: JohanV
  Gevonden!! Jill 14 10.882 04 August 2011, 12:24
Laatste bericht: Buchii

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)