Fodelianakis olijfolie                 
Film: Mikro eglima
#1
[Afbeelding: 2yty8uv.jpg] [Afbeelding: mbh4wp.jpg]


Corry, wellicht een leuke film om toe te voegen aan je lijstje:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mikro eglima is een leuk verhaal over een jonge politieagent die geplaatst wordt op een Grieks eiland. Hij droomt ervan grote zaken op te lossen maar daar komt op dit bijna verlaten eiland niet veel van terecht.

Dan gebeurt er toch iets en ontmoet hij Angeliki........

Ik heb 'm gisteren gezien. Geen oscarwinnende film maar best leuk om op een koude winteravond te bekijken. Ook de omgeving is erg herkenbaar.

De film is Grieks gesproken met Engelse ondertiteling.

Yassas, Yorgos
Quote
#2
Dank, Yorgos, voor het meedenken. Omdat ik deze film in september heb gezien in de bios, stond hij al op mijn lijstje. Ik vond het ook een leuke film voor een ontspannend avondje.
Quote
#3
(11 January 2010, 00:07)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank, Yorgos, voor het meedenken. Omdat ik deze film in september heb gezien in de bios, stond hij al op mijn lijstje. Ik vond het ook een leuke film voor een ontspannend avondje.

Beste allemaal,

Heeft iemand deze film misschien op DVD zodat ik deze kan overnemen.
Het lijkt me leuk om deze te zien. Zeker omdat we bezig zijn met het leren van de Griekse taal.

Ik hoor graag jullie reactie.

Gerda:)
Quote
#4
Gerda, via de link van Yorgos hierboven kom je op een website waar 8 Rapidshare-links staan. Als je die download kan je daarmee een DVD-branden. De Engelse ondertitels zitten er ook bij.
Ik neem aan dat je weet hoe dat werkt? Zo niet, laat het even weten dan doen we het anders.


Ger
Quote
#5
(16 January 2010, 21:21)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gerda, via de link van Yorgos hierboven kom je op een website waar 8 Rapidshare-links staan. Als je die download kan je daarmee een DVD-branden. De Engelse ondertitels zitten er ook bij.
Ik neem aan dat je weet hoe dat werkt? Zo niet, laat het even weten dan doen we het anders.


Ger

Beste Ger,

Dat is mijn probleem, muziek dowloaden dat lukt nog wel maar een film
is nog nooit gelukt.
Dus mocht je een andere oplossing hebben dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor je moeite.

Groetjes Gerda
Quote
#6
Gerda,

[Afbeelding: ygm.jpg]


Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)