BVN make orange trending
#1
BVN
TV programma's rondom Troonswisseling.
de publieke televisiezender voor Nederlandstaligen in het buitenland.

Help mee de wereld oranje te kleuren.
Griekenland staat ook op de kaart en verschillende mensen hebben al meegedaan om Griekenland oranje te kleuren.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Dafne, weet je zeker dat Griekenland zit te wachten op ons oranje-gedoe? Ik denk dat ze andere problemen hebben, en nog de Pasen vlak voor de deur die niet iedereen gemakkelijk zal kunnen bekostigen. Je weet, dat Grieken gewoonlijk een veel groter deel van hun geld dan wij uitgeven aan hun sociale omgeving, familie en broodnodige connecties ook, en voor velen nu dus een probleem in hun crisis. Maar zeer zeker mag je er op 30 april een paar rondjes van het een of ander om weggeven, mensen te eten uitnodigen enzovoorts. En de kleur doet er niet toe. Lees: vooral geen oranjebitter weggeven, want de Grieken hebben al kater genoeg.
Quote
#3
Al gun ik alle Nederlanders in Griekenland hun plezier omtrent de troonwisseling, ik ben het eens met Petraki over 'al teveel uitbundigheid'. Misschien dat ik even een glimp oppik op de televisie, maar mijn hoofd staat echt naar andere dingen. Nu is mijn oudste dochtertje wel jarig op die dag, dus wordt het toch nog een beetje feest (misschien hang ik zelfs nog wel een oranje ballon op) Wink. Anders zou het denk ik glad aan mij voorbijgegaan. En dat ligt niet aan het feit dat ik niets met het koningshuis zou hebben (ik sta daar nogal neutraal in), maar om precies die redenen die Petraki noemde.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#4
BVN vraagt Nederlanders in het buitenland om een 'oranje' foto te plaatsen. Dat is alles. Hoezo 'al te veel uitbundigheid'?
Quote
#5
Ik ga het zeker doen, het is een kleine moeite en ik vind het leuk om te laten zien dat ik uit Nederland kom.

Zelf ik heb een aardige collectie oranje dingen in mijn huis, niet zo zeer om dat ik dat zelf heb uitgezocht, maar de verkoper vond dat nodig onder het motto je bent Nederlander.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
@Suzan; eerlijk is eerlijk, ik heb de bijbehorende link niet geopend, zoals velen ongetwijfeld niet altijd elke link openen, als het gaat om andere (zwaardere) zaken. Alleen toen ik dit las:
Help mee de wereld oranje te kleuren.
Griekenland staat ook op de kaart en verschillende mensen hebben al meegedaan om Griekenland oranje te kleuren.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, klinkt dat behoorlijk groots. Ik reageerde enkel en alleen op de reactie van Petraki, waar ik het toevallig mee eens was. En al teveel uitbundigheid stond netjes tussen haakjes Wink
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#7
Kijk we zijn niet de enige die het leuk vinden in de wereld.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland trending topic - wanneer houdt het op? Corry 5 5.596 01 July 2011, 17:20
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)