Hulp aan de ezels op Kreta…
#2
Hoi Diana,

Fijn om weer eens iets van jou en van de ezelopvang te horen. Ik kijk regelmatig op je website en het doet me goed om te lezen dat veel mensen, ieder op hun eigen manier, de ezelopvang een warm hart toedragen.

Leuk dat je ook op dit forum even vertelt wat je doet op Kreta.
Voor de lezers die zich afvragen wat er inmiddels sinds vorig jaar na die uitzending van "Bestemming bereikt" allemaal is gebeurd zet ik er even een link bij zodat ze een kijkje kunnen nemen op je website:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En hier de link naar de aflevering van "Bestemming bereikt" met John Williams die vorig jaar bij jou werd opgenomen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik hoop dat alle op dit forum lezende dierenliefhebbers even een kijkje nemen en misschien zelfs.............

Diana, nogmaals héél veel succes met jouw geweldige initiatief up

Ger
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Hulp aan de ezels op Kreta… - door Ger - 11 January 2010, 18:48
RE: Hulp aan de ezels op Kreta… - door Ger - 13 June 2010, 13:13

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oproep: stem voor hulp aan Griekse zwerfkatjes, nog 3 dagen! Kattenhulp Griekenland 17 17.884 22 July 2011, 08:42
Laatste bericht: Jota

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)