Bella Vista II in Blankenberge
#1
Dag allemaal

kan er iemand mij vertellen of restaurant Bella Vista II in Blankerberge het WE van 14 december open is of zijn ze gesloten voor de winter?

Groetjes

Els
Quote
#2
Bel ze even !

Reservatie 0471 55 62 49 of 0475 82 80 41

(Google weet het allemaal)
Quote
#3
(08 December 2012, 16:16)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bel ze even !

Reservatie 0471 55 62 49 of 0475 82 80 41

(Google weet het allemaal)

Big Grin
Quote
#4
Ik ben er recent langs gelopen, en heb gezien dat ze gesloten zijn tijdens de winterperiode.
Vanaf welke datum tot welke datum weet ik niet precies. In elk geval zal het op 14 december niet open zijn.
Als ik me goed herinner, hangt er een papiertje op het raam, met de boodschap dat ze ergens in de lente van 2013 terug openen.
Volgens mij 'overwinteren' die op Samos Rolleyes
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#5
(08 December 2012, 21:34)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.....Als ik me goed herinner, hangt er een papiertje op het raam, met de boodschap dat ze ergens in de lente van 2013 terug openen.
Volgens mij 'overwinteren' die op Samos Rolleyes

hahahaha Big Grin LOL (sorry kon het ff niet laten)
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#6
@ Vlagreco, @Imogen: Allebei goed. Er is nog geen datum vastgesteld; wel dat ze weer open gaan komend voorjaar in Blankenberge. Als ik een datum weet zal ik het melden. Goed nieuws voor de Samioten ook: Indien mogelijk worden beide Bella Vista's geopend komend jaar, dus BV I in Pevkos en BV II in Blankenberge. Ik spreek de familie in februari in levende lijve (Deo volente) en weet dan waarschijnlijk meer.
Quote
#7
Els,dat zou wat zijn als ze in Pevkos weer open zouden gaan,voor mij is de combinatie zo prachtig de tocht vanuit het zuiden van Pythagorio erheen heerlijk zwemmen daar beneden ,dan die verrukkelijke verse visschotels,de warmte en charme van het restaurant en hun medewerkers,hoop dat je positief nieuws krijgt in februari,we horen.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#8
(08 December 2012, 14:59)Els DR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dag allemaal

kan er iemand mij vertellen of restaurant Bella Vista II in Blankerberge het WE van 14 december open is of zijn ze gesloten voor de winter?

Groetjes

Els

Dear friends from Blankenberge im Takis from Bella Vista II
in principle would like to THANK YOU I and my family for all you do and have written to her to for us. For you, customers and not even for who you might us was not satisfied would have reason some times..maybe because of the work.We would like to THANK YOU for love, understanding, kindness, patience you, for this warm embrace gave us from the moment we opened the BELLA VISTA II. Want to alert you that we will open the Bella Vista II around mid-April. Exact date in January we will know which it will announce on this page.We promise the next season we will be even better with even better snacks and meals.
We wish you a Merry Christmas and Happy Health in 2013! Thank you all again.:)

(08 December 2012, 21:34)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben er recent langs gelopen, en heb gezien dat ze gesloten zijn tijdens de winterperiode.
Vanaf welke datum tot welke datum weet ik niet precies. In elk geval zal het op 14 december niet open zijn.
Als ik me goed herinner, hangt er een papiertje op het raam, met de boodschap dat ze ergens in de lente van 2013 terug openen.
Volgens mij 'overwinteren' die op Samos Rolleyes

Dear friends from Blankenberge im Takis from Bella Vista II
in principle would like to THANK YOU I and my family for all you do and have written to her to for us. For you, customers and not even for who you might us was not satisfied would have reason some times..maybe because of the work.We would like to THANK YOU for love, understanding, kindness, patience you, for this warm embrace gave us from the moment we opened the BELLA VISTA II. Want to alert you that we will open the Bella Vista II around mid-April. Exact date in January we will know which it will announce on this page.We promise the next season we will be even better with even better snacks and meals.
We wish you a Merry Christmas and Happy Health in 2013! Thank you all again.

:)
Quote
#9
@ Dear Takis, have a look on 'PB' = privé bericht = private message, on this same website.
Best greetings for you and your family!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#10
Hey @Bella Vista II/Αγαπητε Τακη
Nice that you found this website. I sometimes write a comment here.
Merry Christmas and Good 2013. See you in February. Els & Fried
PS There also is an English part of this website.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





It is not much in use but may be in the future.
Quote
#11
Breaking news! Komende maand juli zal Makis met zijn band optreden in Bella Vista II te Blankenberge. Bezoekers van BV 1 op Samos zullen zich nog de geweldige muziek op zondagmiddagen herinneren ...
BV1 gaat mogelijk komende zomer weer open als ouzeria.
Quote
#12
Ouzeria in Bella Vista 1.

Je moet de goden niet verzoeken.

‘The end of the World’ bezoeken was voorheen al een temptatie; te voet prima en daar kon je nog een volledige maaltijd bekomen.

Ik zie het al voor me, 60 minuten rijden door de bergen en over hetzelfde getal aan bochten maar niet te spreken, voor een ordinair ouzootje ‘met’ of zonder BOB… wederom een zorgvuldig uitgekiend ondernemerschap!
Voor het gemak vergeten dat je nog eens terug moet. Voorheen met een welgevulde maag en een paar wijntjes geen enkel probleem.
Nee, dan pak ik mijn die ouzo liever dicht bij (vakantie)huis en dan drie keer struikelen en hoppa je bed in.

Maar ik moet het nog zien of de familie er een B.V. van gemaakt heeft en iemand voor een “ouzoval” heeft weten te strikken.

Eerst het kindje zien dan pas wiegen.
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#13
Ik ken anders een flink aantal ouzerieen waar je uitgebreid kunt eten. Zelfs ouzo drinken is er niet verplicht.
Quote
#14
(28 February 2013, 12:14)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ken anders een flink aantal ouzerieen waar je uitgebreid kunt eten. Zelfs ouzo drinken is er niet verplicht.

Chris@;

je hebt gelijk, het wachten is dus op de opening. Ik ben alweer te lang weg uit GriekenlandExclamation
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#15
Bella Vista II in Blankenberge gaat begin mei weer open. Helaas is het dit jaar niet mogelijk gebleken om Bella Vista I in Pefkos Samos open te doen als ouzeria. Maat volgend jaar wel, segouro, is mij gezegd.
Dus we moeten op Samos nog een jaartje geduld hebben.
Alternatieven zijn te vinden in Balos: op de hoek bij Akrogiali waar Mimis en Themos de lekkerste lamskoteletjes van heel Samos serveren (om nog maar te zwijgen over de gevulde courgettebloemen en op bestelling kreeft met knoflookspaghetti) en Stella Cypriotisch restaurant waar Kyriakos traditionele en nieuwe verrassende moderne Griekse gerechten serveert. In Ormos bij Gialos kan ik de gebakken mélounes visjes aanraden en een paar huizen verderop de beste garides saganaki.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)