Kassa test: feta uit supermarkt
#1
Gisterenavond op Vara's Kassa een test van Griekse feta uit de supermarkt. Zie hier het resultaat:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Eerlijk gezegd koop ik ook regelmatig de Eridanous feta van de Lidl (de nummer 2 uit de test) die ik erg lekker vind. Blijkbaar vonden de "kenners" op Ikaria dat ook ;)
Quote
#2
Ja die van Eridanous is inderdaad een lekkere feta en zeker niet duur!
Quote
#3
Ger ik heb het gezien gisteravond,en ja net als jij haal ik het ook altijd bij de Lidl,trouwens ze zouden eens wat vaker een Griekse week moeten hebben bij diezelfde Lidl,als ze deze week hebben zijn de spulletjes snel verkocht,net als hun Italiaanse week ,er is dus wel veel belangstelling voor
groetjes Margaritha.
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
Zoiets is en blijft een kwestie van persoonlijke smaak. Niet alleen hier maar ook in Griekenland. Daar heb ik ook regelmatig een feta gegeten waarvan ik me afvroeg hoeveel maanden de maximale houdbaarheid al verlopen zou zijn. Net als de olijven, meestal zijn ze heerlijk maar je komt ook af en toe van die kleine, smaakloze, bijna uitgedroogde gevalletjes tegen op je bord.
Quote
#5
Sinds Appie van de Dodoni is afgestapt, ga ik ook naar de Lidl voor de feta.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#6
ik geloof dat ik maar een op zoek moet naar een Lidl bij in buurt ;)
Quote
#7
Appie heeft helaas geen Dodoni meer inderdaad. Ben ik niet blij mee.
Die koop ik nu in de winter op grieksehuis.nl
In de zomer kunnen ze dit niet via de post doen, en moet ik of naar Tilburg rijden, of bij Lidl Feta kopen.
Stomme Appie!!

Ik vind Dodoni echt de lekkerste.
Als jullie dat ook vinden: Mail massaal naar Appie dat we Dodoni terug willen, misschien helpt dat!!
Die 2 Feta's die ze nu bij Appie hebben zijn bij Kassa wel getest, maar zitten niet in de top 3 blijkbaar.

Groetjes, Willem
Quote
#8
Gelukkig heef onze plaatselijke groenteboer ook de Dodoni feta in zijn schap. En in de winter altijd heerlijke Griekse sinaasappels. Hij probeert zoveel mogelijk Griekse vitaminetjes voor me te regelen.....gelukkig! Want je moet wat om de winter hier door te komen ;)
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#9
(29 April 2013, 18:37)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gelukkig heef onze plaatselijke groenteboer ook de Dodoni feta in zijn schap.

Hoi Angeliki

Je GROENTEboer heeft Dodoni Feta?? Wat een held!! Waar zit deze beste man?

Groetjes,
Willem
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grootste kaasfabriek ter wereld (feta)? MelinaG 8 3.825 13 February 2017, 23:48
Laatste bericht: johan
  Dodoni feta (de enige echte) bij AH Bouboulina 19 8.185 16 November 2015, 10:57
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)