Nieuwe rubriek: De Griekse Markt
#1
Information 
[Afbeelding: loeki.jpg]

In deze rubriek mag iedereen met een Grieks-gerelateerde commerciële activiteit deze -gratis en zonder verplichtingen- promoten. Dat mag via een link naar de website van het bedrijf/activiteit en/of een geschreven verhaaltje erover.

Dus:
Arrow Heb je een particulier bedrijfje dat wel wat extra aandacht kan gebruiken?
Arrow Verhuur je een woning / appartement / accommodatie in Griekenland? Promoot het hier.
Arrow Ben je een commerciële website tegengekomen die weleens interessant kan zijn voor de mede-lezers?

Let wel: commerciële berichten zijn alléén toegestaan in deze rubriek, in principe dus niet in het overige forum-gedeelte.
Ook moeten berichten en websites Griekenland-gerelateerd zijn en mogen ze over activiteiten in zowel Nederland/Vlaanderen als in Griekenland gaan.

Verder is deze rubriek niet bedoeld voor het maken van reklame voor grote bedrijven zoals reisbureau's of touroperators.

Wil je een berichtje in deze rubriek plaatsen kijk dan in het hoofdstuk Te koop / te ruil / dienstverlening. Daar vind je de rubriek "De Griekse Markt".

Misschien wil je een banner van je bedrijf(je) op Oríste! plaatsen? Kijk dan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor de mogelijkheden.



Ger
Quote
#2
@Ger.Beslist een leuk en origineel idee.Het kan tot allerlei uitwassen leiden. Maar het is jou wel toevertrouwd om die in toom te houden!
Quote
#3
Alekos, ik ga er van uit dat mensen deze geste kunnen waarderen en er gebruik (dus géén misbruik) van maken. Het leek me een leuk idee om te laten zien dat reklame niet altijd irritant hoeft te zijn. Soms is het best interessant om te zien waar anderen zich bezig mee houden. Daarnaast zal het m.i. ook leuke tips opleveren. Het gaat immers altijd in min of meerdere mate over Griekenland.

En voor eventuele lezers die van het idee gruwelen: Dit soort boodschappen mogen alleen in de genoemde rubriek. Dus..... in dat geval de rubriek niet lezen.

Trouwens, het is maar een test. Mocht blijken dat er inderdaad uitwassen of onnodige irritaties ontstaan wordt de proef onmiddelijk gestaakt.

Ik ben benieuwd hoe andere leden over deze rubriek denken.

Ger
Quote
#4
Goede morgen Ger,


Alweer een goede geste om de mensen in de pen te krijgen.
Mijn vraag is:
Ik heb hier veel Griekse vrienden die eigenlijk, gezien de slechte ervaringen in het verleden, niet meer in zee willen gaan met de commerciele vakantie aanbieders. Zij beschikken niet over al te veel geld om te adverteren en ze hebben mij al dikwijls gevraagd of er een mogelijkheid is om hun vakantie-woningen of andere bezittingen op een andere manier te kunnen aanbieden. Misschien is dit nu die mogelijkheid om een start voor hun te maken.
Ik wil er geen cent aan verdienen maar ze alleen vooruit helpen. Ik woon hier als gepensioneerde met mijn vrouw en behoef geen ander inkomen te verwerven buiten mijn pensioen. Wel ben ik genegen om als tussenpersoon (zeg maar vraagbaak) voor mijn vrienden werken om eventuele potentiele klanten van dienst te zijn.

Graag je antwoord,
Mvg Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#5
Dag Wick,
Dit is ook precies de doelgroep die ik voor ogen had.
Zoals ik eerder schreef is het niet de bedoeling dat grote bedrijven zoals touroperators hier gaan "adverteren". Die hebben daar genoeg eigen mogelijkheden (en de benodigde financien) voor.

Met het "Loeki de Griek"-experiment probeer ik kleine particuliere initiatieven aan in Griekenland geinteresserde lezers van dit forum voor te stellen. Dus bijvoorbeeld iemand die z'n eigen olijfolie in Nederland of Vlaanderen aan de man wil brengen, z'n te verhuren huisje of appartement in Griekenland wil promoten, z'n zelfgemaakte website met foto/reisverslagen over Griekenland onder de aandacht wil brengen en meer van dit soort semi-commerciele berichten.

Het lijkt me aan de ene kant leuk voor de personen in kwestie om zich hier eenmalig te kunnen profileren, aan de andere kant voor de lezers van dit forum informatief om te lezen waar andere Griekenlandliefhebbers zich zoal mee bezig houden. Verder kan ik me voorstellen dat er een aantal leuke initiatieven aan het licht komt waar men z'n voordeel mee kan doen. Het mes snijdt dus aan meerdere kanten.

Ik wil de proef een paar maanden laten lopen. Is er geen belangstelling voor of ontstaan er uitwassen dan wordt de rubriek weer verwijderd.
En voor eventuele sceptisi: ik hoef en wil er absoluut niets aan verdienen. Dit forum is voor mij een (inmiddels uit de hand gelopen) hobby zonder financiele bijbedoelingen.

Daarnaast wil ik aantonen dat de hysterie op enkele andere fora t.o.v. vermeende reklame vaak ongegrond en schromelijk overdreven is. Op het Griekenland-prikbord vindt men het heel normaal om touroperators, vliegtuigmaatschappijen en commerciële muzieksites vol reklameboodschappen met naam en toenaam te noemen. Verder staat de gehele site vol met allerlei onnozele, nietszeggende en irritante Google-Ads. Maar als een particuliere lezer met een klein bedrijfje bijvoorbeeld attendeert op z'n (Griekse)wijnassortiment breekt plotseling de hel los.
Paniek, reclame, weg ermee, bannen en elimineren die handel Huh

Ik vond dat dit anders kon -en moet- en heb ervoor gekozen om hier op Oríste niet zo moeilijk, bekrompen en allergisch t.o.v. vermeende reclamebedoelingen te doen. Ook hier zijn regels, túúrlijk, maar daarnaast ook alternatieven. Daarom heb ik ook de rubriek "Loeki de Griek - het semi-commerciële hoekje" in het leven geroepen. Hier mag iedereeen die een Grieks-gerelateerd bedrijfje heeft dat éénmalig gratis promoten. Daarnaast is het ook mogelijk om (wel tegen een geringe vergoeding) een banner te plaatsen. Ik ben er van overtuigd dat, door de regels enigszins te versoepelen, het uiteindelijke resultaat is dat er veel minder (sluik)reklame ontstaat. Klinkt tegenstrijdig maar werkt tot nu toe absoluut.

Ger
Quote
#6
@Ger.Ik zei het al eerder: ik vind dit één van je briljantste ideeën van het laatste én het nieuwe jaar.Wat overigens geen gegarandeerd succes inhoudt.

Jij en ik weten dat die types die elders met grote verontwaardiging boven
op die hele softe en inhoudelijk waardevolle commerciële inbreng op het Griekse wijngebied duiken, dat niet uit zuivere motieven doen.Het zijn een paar fundamentalisten, die de confrontatie zoeken.

Ik zie echter een ander probleem; Zelf heb ik niets te verkopen of te propageren.Maar ik kom nu wel in de verleiding om de links van mensen en bedrijfjes hier neer te zetten, die mij in het verleden fantastische accomodatie of goede diensten verleenden.Voordat je het weet zit je in de ZOOVER-hoek.En of dat nu je bedoeling is?
Voorlopig zit je nog in de luwte van niet al te veel exposure, dus je kan er nog even over nadenken.

Er is nog iets: Ik zou dolgraag een link doorgeven naar de kleinschalige,
maar volstrekt unieke kookschool van mijn jongere broer op één van de
Cycladische eilanden.Met hém zou ik even heel snel kunnen afstemmen of hij die aandacht wel wil.
Maar ook zou ik hem en anderen kunnen opzadelen met níét door hem
gewenste massale belangstelling.Begrijp je? Een beetje een ethisch probleem.
Quote
#7
Naast het hierboven omschreven eenmalig gratis promoten van je Griekenland-gerelateerde bedrijf(je) in de rubriek "Loeki de Griek" is het sinds kort ook mogelijk om voor een gering bedrag (vanaf € 5 per maand) een banner te laten meedraaien in de bannerbalk bovenaan de pagina.
Dus heb je een appartement in Griekenland te huur, lekkere Griekse wijn in de aanbieding of andere Griekenland-gerelateerde items aan te prijzen is het wellicht een goed idee om dat via een banner kenbaar te maken op dit "Oríste!"-forum.
Interesse? Neem contact op via de "contact"-link onderaan de pagina.

[Afbeelding: uwbannerhier3.jpg]

NB: De eerste maand is het plaatsen van een banner geheel gratis. Pas daarna beslis je of je wel of niet wilt doorgaan met adverteren. Dat hoeft trouwens niet meteen voor een langere termijn maar mag gewoon per maand verlengd of gestopt worden.
Ik zou zeggen probeer het een maandje gratis en vrijblijvend; enkelen gingen je al voor zoals je in de bannerbalk kunt zien.

Ger
Quote
#8
Heb nog een leuke tip, met een kaik korte tripjes maken langs de kust van Agios Nikolaos tegen een redelijke vergoeding.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
15 % korting bij een verblijf in Mei , September of Oktober !

Wilt U Uw vakantie doorbrengen , in het mooie ongerepte zuiden van Kreta ?

Neemt U dan eens een kijkje op onze website ;
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Heel goed Ger,dit maakt een hoop los,we zullen wel zien hoe het verder verloopt.Idea
Quote
#11
Inmiddels zijn we weer 4 1/2 jaar verder (topic is van januari 2010) en zijn er in die periode weer héél wat nieuwe leden bijgekomen die deze rubriek wellicht nog niet kennen.
Vandaar dat ik de topic maar weer even actueel maak door 'm te 'uppen'.......

Dus heb je een Grieks-georiënteerd bedrijf(je) dat wel wat extra aandacht kan gebruiken? Promoot het hier -gratis- op Oríste!
Scroll even naar boven naar het eerste bericht in deze topic en lees hoe het werkt.
Quote
#12
(27 April 2011, 08:18)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heb nog een leuke tip, met een kaik korte tripjes maken langs de kust van Agios Nikolaos tegen een redelijke vergoeding.

waar kan ik die firma of bedrijfje vinden als ik ginder ben ?
Quote
#13
Agios Nikolaos, Elounda en Plaka.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Een heel leuk bedrijfje in Deurne, waar ik natuurlijk postzegels van heb gekregen, wil ik graag promoten in deze rubriek:
Ellas Import, verkoop van Terracotta potten, Taverne sets, Kruiden & Olijfolie!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: syl09f.jpg]
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#15
(06 September 2014, 15:05)Eugene schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een heel leuk bedrijfje in Deurne, waar ik natuurlijk postzegels van heb gekregen, wil ik graag promoten in deze rubriek:
Ellas Import, verkoop van Terracotta potten, Taverne sets, Kruiden & Olijfolie!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: syl09f.jpg]

Als ik het mag opmerken wat een vreselijk hoge prijzen berekenen deze mensen.
En niet alleen voor zomaar een artikel maar voor bijna alles.
Quote
#16
Ik weet niet of het mag, maar wil nog een klein bedrijfje promoten, deze maakt o.a. Griekse vogelhuisjes of tewel volgelhuisjes in de griekse kleuren.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: 2cckl74.jpg]
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
(06 September 2014, 13:28)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Agios Nikolaos, Elounda en Plaka.

en de naam ervan ?Confused

(06 September 2014, 15:13)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 September 2014, 15:05)Eugene schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een heel leuk bedrijfje in Deurne, waar ik natuurlijk postzegels van heb gekregen, wil ik graag promoten in deze rubriek:
Ellas Import, verkoop van Terracotta potten, Taverne sets, Kruiden & Olijfolie!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: syl09f.jpg]

Als ik het mag opmerken wat een vreselijk hoge prijzen berekenen deze mensen.
En niet alleen voor zomaar een artikel maar voor bijna alles.

Ja, veel van deze webshops hun prijzen zijn echt om te huilen. Ik koop altijd van 1 bepaalde webshop in Duitsland die heeeel veel goedkoper is dan al wat ik tot hiertoe nog gevonden heb in Nederland en Vlaanderen, verzendkosten tot 30 kg met DHL geleverd voor 16 euro. Ik noem hier geen naam, want reklame mag niet, maar als men eenvoudig wat kan googelen vindt je ze wel.
Stel je besteld voor een totaal van 100 euro, doe er de 16 euro bij voor de verzendkosten en je rekent alles uit, ben je nog hopen euro's goedkoper uit. Bvb: Ouzo Plomari 7,79; 5l olijfolieblik Kreta 25,00; Metaxa 5* 10,90; Malamatina Retsina 0,5L 1,69; Tijmhoning 450gr 7,99; Griekse reuzenbonen blik 280gr 1,29; Dolmadakia 200gr 1,48 enz...
Quote
#18
Beste Forum lezers,
Corrigeer me als ik ongelijk heb, maar als ik goed lees van onze forum beheerder Ger, is dit een promoot rubriek en geen "afzeik" rubriek. Als men iets te duur vindt mag dit ten alle tijden vinden, maar zo wordt een bedrijfje niet gepromoot wat wel de bedoeling is van deze rubriek.
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
(06 September 2014, 21:58)Eugene schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Forum lezers,
Corrigeer me als ik ongelijk heb, maar als ik goed lees van onze forum beheerder Ger, is dit een promoot rubriek en geen "afzeik" rubriek. Als men iets te duur vindt mag dit ten alle tijden vinden, maar zo wordt een bedrijfje niet gepromoot wat wel de bedoeling is van deze rubriek.
Beste man ik zeik niet af ik constateer een feit idioot hoge prijzen hoe haal je het in je hoofd om 5 liter olijfolie aan te bieden voor 65 euro excl. verzendkosten enz.
Quote
#20
Beste Eugène, ik moet U corrigeren, want U hebt ongelijk. Het is best wel een mooie zaak, daar niet van, maar dat is idd geen reden om dergelijke idiote prijzen te hanteren ! Ik wens ze verder al het beste, maar ik zal er zeker niet kopen aan die prijzen, maar iedereen voor zijn beurs hé. Dit is geen kritiek tov het aangehaalde bedrijfje, maar doodgewoon een gezonde vaststelling.
Quote
#21
(06 September 2014, 21:58)Eugene schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Forum lezers,
Corrigeer me als ik ongelijk heb, maar als ik goed lees van onze forum beheerder Ger, is dit een promoot rubriek en geen "afzeik" rubriek. Als men iets te duur vindt mag dit ten alle tijden vinden, maar zo wordt een bedrijfje niet gepromoot wat wel de bedoeling is van deze rubriek.

Helemaal mee eens Eugene, de bedoeling is dat mensen met een Griekse-gerelateerd bedrijfje hier hun goederen/diensten kunnen promoten. We hoeven de inhoud niet elke keer te 'evalueren' (te duur, niet goed, te weinig assortiment enz, enz.). Zie het als advertenties in een krant of ander medium. Daar gaan we toch ook niet elke keer discussies voeren over die advertentie, het assortiment en/of de prijzen? Je leest het en doet er iets mee óf juist niet; vindt je het niet interessant sla je het artikel gewoon over. Anderen hebben er misschien wél iets aan. Voor ieder wat wils.
Quote
#22
Ik wil er nog wel iets aan toevoegen. Het prijsverschil komt in vrijwel alle gevallen door het verschil in accijns. Daardoor is het in Nederland en België vaak duurder als in Duitsland. Dankzij onze regering. ....

Mvg
Martin

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#23
En nu de prijs in deze topic toch (weer) actueel is, deze ondernemer verdient een prijs voor de stijlvolle inrichting en uitstraling van z'n/haar winkel! Compliment!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#24
(07 September 2014, 10:08)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En nu de prijs in deze topic toch (weer) actueel is, deze ondernemer verdient een prijs voor de stijlvolle inrichting en uitstraling van z'n/haar winkel! Compliment!

akkoord, maar die stijlvolle inrichting heeft geen invloed op de smaken héBig Grin

(07 September 2014, 09:51)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wil er nog wel iets aan toevoegen. Het prijsverschil komt in vrijwel alle gevallen door het verschil in accijns. Daardoor is het in Nederland en België vaak duurder als in Duitsland. Dankzij onze regering. ....

Mvg
Martin

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





akkoord, maar als ik kan kiezen tussen 5L kwaliteitsolijfolie van Kreta aan 25 euro of hetzelfde aan 65 euro, wat dan ? ...Huh
Quote
#25
De vraag stellen is het antwoord geven. Praten we over exact dezelfde olijfolie?

Mvg
Martin
Quote
#26
(07 September 2014, 11:12)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De vraag stellen is het antwoord geven. Praten we over exact dezelfde olijfolie?

Mvg
Martin

natuurlijk niet, de mijne is azijn !Big Grin

misschien een nieuwe rubriek in het leven roepen: "Sites waarmee onze forummers zich voordeel kunnen doen"

Quote
#27
We maken het kort @Martin, op het blik staat Kretenzische olijfolie die kan van over het hele eiland komen, ik en meerde van ons hier krijgen de olie van de boer en we weten zelfs van welke bomen de olie komt.
Deze dus.
[Afbeelding: 14vtdlk.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#28
Als ik door de winkelstraten van mijn stad loop en kijkend in de etalages bevallen mij de artikelen of de bijbehorende prijs dan ga ik, als ik geïnteresseerd ben, misschien naar binnen. Spreekt het geheel me niet aan dan loop ik door en ga ik niet buiten, tegenover andere passanten, daarover lopen klagen. Dat werkt ook zo als ik ergens een advertentie lees of een TV-commercial zie.
Dus: bevalt het niet, loop door (lees verder). Is het volgens jou prima, ga je verder informeren. Of denk ik nou te simpel Confused

Sorry voor mijn irritatie maar ik snap werkelijk niet waar sommigen zich druk over maken. Dit maakt het forum ook niet echt aantrekkelijker.........

En, wederom is er een topic om zeep geholpen Angry
Quote
#29
@Ger, je kunt het vermoeiend vinden, maar ik vind het wel zo attent als andere Oriste gebruikers mensen er even op wijzen dat het goedkoper kan. Als echte Hollander willen we toch niet teveel betalen ;)

Edit: lees nu je post, maar dan nog: IRL bespreek ik ook vaak genoeg prijzen van artikelen met collega's, familie of vrienden. Zo gek is dat niet.
Quote
#30
Voor elk wat wils. Duur, goedkoop, wel of geen goede kwaliteit, het is persoonlijk.

Prijs is een onderdeel van het product maar niet het enige en zelden de reden dat mensen iets wel of niet kopen, maar bijna altijd de reden die mensen opgeven als ze gevraagd wordt waarom ze het product niet hebben gekocht, zo blijkt iedere keer weer uit marktonderzoek.

Mvg
Martin
Quote
#31
Helemaal met Ger en Eugene eens, tips zijn leuk, iedereen beslist voor zichzelf wat hij/zij er mee gaat doen.
Quote
#32
2 interessante webshops: shop-kreta.de/shop, nikolaou.org/shop/
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)