Abdicatie en inhuldiging
#41
XANDER,
Eindelijk weer een gezellig berichtje,
Want dat was mijn vraag ook bij het eerste bericht.
Dank je,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#42
Ik sluit mij helemaal aan bij Xander, wij waren erbij, en het was i.d.d. reuze gezellig.
Wel wat vragen gekregen van wat Grieken, Engelsen en Denen, die niet precies snapten wat er te vieren viel, en waarom die rare Nederlanders zo jolig waren.
Maar na enige uitleg, begrepen ze de uitbundigheid wel, en deden bijna zelf ook mee.
Weer een leuke herinnering om toe te voegen aan onze ervaringen hier op Kreta.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#43
Xander en andere Vamos feestvierders , hier nog even een leuke site waar je op een regenachtige dag de beelden van 30 de kroningsdag kan bekijken ;)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#44
Wij zitten hier ook nog na te genieten. We hebben alle inwoners en vakantiegangers van NL origine die in in Milina waren uitgenodigd om de kroning te komen bekijken. Uiteraard onder genot van drankje en BBQ. Zowel in het huis als in de tuin hadden we een kleine bioscoop ingericht.Met 19 personen is het een hele geslaagde feestelijke middag geworden.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)