My Greek Kitchen
#1
Beste Griekofielen,

Op dit moment wordt er op TLC, om 09.00 uur, het programma 'My Greek Kitchen' uitgezonden. Dit programma is al eerder op TLC uitgezonden en er schijnen 2 serie's te zijn. Ik weet dit niet zeker. Wie heeft deze serie soms op DVD voor ons. Ondertiteling in het Nederlands zou helemaal fijn zijn. Het is een leuk programma alleen jammer dat het op TLC wordt uitgezonden.
Wie kan ons helpen? ;)

Gr.
Martino
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#2
(30 April 2013, 18:18)gaste171 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Griekofielen,

Op dit moment wordt er op TLC, om 09.00 uur, het programma 'My Greek Kitchen' uitgezonden. Dit programma is al eerder op TLC uitgezonden en er schijnen 2 serie's te zijn. Ik weet dit niet zeker. Wie heeft deze serie soms op DVD voor ons. Ondertiteling in het Nederlands zou helemaal fijn zijn. Het is een leuk programma alleen jammer dat het op TLC wordt uitgezonden.
Wie kan ons helpen? ;)

Gr.
Martino

Is uitgebreid te vinden op "Youtube" onder "my greek kitchen"
Quote
#3
Ik heb even gekeken op youtube en bij deze gebruiker staat volgens mij het hele eerste seizoen. Of er ook een tweede is wordt mij niet helemaal duidelijk.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Volgens mij is er een tweede serie die nu wordt uitgzonden. Eigenlijk zou een Nederlandse zender de serie's uit moeten gaan zenden. Er zit ook nog het eea aan cultuur en wetenswaardigheden in de serie. Leuk! Ik wil eigenlijk de serie via de tv bekijken, daarom de vraag voor een DvD.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#5
@gaste171: Als je een hdmi-ingang op je tv hebt, kan je je laptop/pc daarop aansluiten. Afspelen via je pc en bekijken via je tv. Als je evt een smart tv hebt, kan je via je tv naar de you-tube pagina's gaan.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
(06 May 2013, 23:45)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@gaste171: Als je een hdmi-ingang op je tv hebt, kan je je laptop/pc daarop aansluiten. Afspelen via je pc en bekijken via je tv. Als je evt een smart tv hebt, kan je via je tv naar de you-tube pagina's gaan.

mijn PC is ook aangesloten via de HDMI-ingang van de TV en werkt perfekt, ook perfekt beeld en klank, mijn vroegere PC-scherm is dan ook snel doorverkocht geweest
Quote
#7
Leuke serie gemaakt op Cyprus, prachtig eiland zowel noord als zuid, alleen even wennen met links rijden.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
(06 May 2013, 23:45)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@gaste171: Als je een hdmi-ingang op je tv hebt, kan je je laptop/pc daarop aansluiten. Afspelen via je pc en bekijken via je tv. Als je evt een smart tv hebt, kan je via je tv naar de you-tube pagina's gaan.

Hallo Johan,
Bedankt! Je advies is gelukt:). Het geluid via de TV werkt niet dus dat moet ik nog uitvinden.
Voor de liefhebbers, ik zag op YouTube ook de serie van 4 van Joanna Lumley's GREEK ODYSSEY staan. Is ook leuk voor Griekofielen!
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#9
Hallo Gaste171,

Kijk even of je geluid op je pc aan staat (praktijkgevalletje hier Blush ) Anders zou je een hdmi kabel moeten hebben die retourgeluid ondersteunt. Goed dat het zover gelukt is!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#10
Vanavond, zaterdag 26-10-2013, om 18.30 uur, zag ik dat het programma My Greek Kitchen weer op TLC werd uitgezonden. Helemaal top. Hopelijk een nieuwe serie en kom de eindelijk is op de Nederlandse televisie.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#11
leuk , ik vind Tonia prachtig hoe zij dat programma heeft gemaakt. ik dacht dat zij meer over Cyprus doet omdat zij ook daar vandaan komt.
Quote
#12
(20 May 2013, 19:24)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Gaste171,

Kijk even of je geluid op je pc aan staat (praktijkgevalletje hier Blush ) Anders zou je een hdmi kabel moeten hebben die retourgeluid ondersteunt. Goed dat het zover gelukt is!

Wie kan er helpen? Ik heb een HDMI-kabel gekocht van Philips en het beeld is prima. Geluid lukt echt niet via de TV. Rolleyes
-
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#13
Extra kabeltje van je pc naar de tv (die met een rode en een witte tulpstekker) aansluiten.
En het moet dan lukken.
gr. John
Quote
#14
Met een HDMI kabel moet je toch echt wel geluid hebben op je tv. Staat je geluid op je pc wel aan? Als dit niet het geval is, hoor je ook niets via je tv. Laat anders via configuratiescherm>vormgeving en persoonlijke instellingen>beeldscherm< je tv opnieuw detecteren, wil ook wel eens helpen.
Andere mogelijkheid: Als je onderin je taakbalk rechts klikt op je audio-icoon kan je "opties voor volumeregeling" kiezen. Daar moet je aanvinken: "Alle apparaten waarop momenteel geluid wordt afgespeeld". Succes!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#15
Wie het wil weten en handig vindt. Het is gelukt! :) Rechter muisklik op het luidsprekertje op de taakbalk. Ik kreeg toen een scherm waarop geluid van de pc en HDMI met symbool op stonden. Geluid van de laptop stond aangevinkt. Vervolgens omgezet naar HDMI(aangesloten op de TV) en kreeg toen het geluid via de TV. Wel iedere keer omzetten maar dat geeft niet. Gaat prima nu. Dus Tonia Buxton kijken op de tv met geluid. Happy.

Martino
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#16
Mooi gaste171!
Toch zit er iets niet goed als je steeds handmatig moet switchen. Normaal gesproken gebeurt dit automatisch bij het detecteren van een HDMI kabel. Maar...het werkt! En daar gaat het om. Cool
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)