Nieuw leven
#1
Even iets anders in al de verhitte discussies, het was niet de bedoeling Blush maar omdat wij vinden dat een teefje zo veranderd als je haar steriliseert hebben wij het niet gedaan en pech nu is 4,5 jaar oud en toch aan onze aandacht ontsnapt en heeft 3.5 week geleden 3 kleintjes op de wereld gezet.
1 was zo vreselijk klein dat hij dezelfde avond nog is overleden dus is ze nu druk om twee koters op te voeden en dat doet ze geweldig een genot om naar te kijkenTongue.
Mama is van het Kretenzer hondenras ha ha maar wie papa is geen idee dus we wachten maar af.
Mochten er nog mensen op Kreta zijn die een erg leuke en lieve pup willen verzorgen we houden ons aanbevolen.
Dit is de trotse mama.
[Afbeelding: 1t0q3n.jpg]
En dit is 1 van de pups 3,5 week oud
[Afbeelding: 2kugy.jpg]
Quote
#2
@Cornelius: hoe verandert een teefje dan? Dat ze niet meer loops wordt en een reutje wil? Het zijn geen mensen hoor! En er zijn al genoeg ongewenste honden op de wereld. Ze beseft echt niet wat er met haar is gebeurd hoor. Maak niet de vergissing om menselijke gevoelens op dieren te projecteren :)
Quote
#3
Wat een leuk diertje :)
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#4
Ik heb het niet over menselijke gevoelens maar de levenslust wordt een stuk minder en ze groeien vaak dicht.
Ik weet waar ik over praat we hebben al 45 jaar lang honden.
Ik heb het niet over het projecteren van menselijke gevoelens projecteren op een hond maar als je een goede trouwe vriend wil hebben adviseer ik neem een hond.
Ja niet helemaal gewenst maar reken er maar op dat als we geen goed tehuis voor ze vinden ze een geweldig leven tegemoet gaan.
Quote
#5
Ach wat schattig. Nu maar hopen dat vader geen sint Bernardhond is;) Maar zo ziet de pup er niet uit.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#6
Ik vind het een prachtige pup. De moeder ziet er ook uit als een echte knuffelkont :)
Ik ben het wel eens met ElsR om haar nu te laten steriliseren, helaas lopen er al genoeg zwerfhonden.
En dat dichtgroeien kun je zelf in de hand houden ;)
Quote
#7
Leuke hondjes Cornelius. Als ik jou was zou ik wél tot sterilisatie overgaan. Na sterilisatie worden honden wat meer mensgericht en huiselijker. En als je één keer per dag de juiste hoeveelheid voeding geeft en daarnaast niet met de pot mee laat snoepen, ;) komt ze zeker niet aan. De hoeveelheid voer die je mag geven staat vaak op de verpakking aangegeven, dus ook wel of niet gesteriliseerd. Natuurlijk moet je de broodnodige beweging ook niet vergeten.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn leven in Analipsi Cornelius 6 2.839 19 July 2019, 06:45
Laatste bericht: Elena
  Het goede leven op Kreta Cornelius 52 13.623 14 March 2019, 22:55
Laatste bericht: Ger
  Ons nieuwe leven op Kreta famtop 0 3.002 02 May 2011, 14:14
Laatste bericht: famtop

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)