Wij waren erbij zaterdagavond
#1
Zaterdagavond 24.00 uur in Analipsi op Kreta 1 van de grootste Judasverbrandingen op Kreta.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ziet er indrukwekkend en erg sfeervol uit Cornelius up
Quote
#3
Dat was het ook Ger en we zijn door gegaan tot in de kleine uurtjes alleen de traditionele paassoep heb ik laten staan als je het niet erg vind,
Quote
#4
Geweldig voor jullie Kees, en dat weer allemaal in 'jouw' dorp: Analipsi! Was er in Κοχαρι trouwens geen vuurtje waarin Judas het vuur aan de schenen werd gelegd......?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#5
Mooi filmpje Kees.groetjes Sonja en Leo
Quote
#6
Hoi Leo en Sonja, ik stuur jullie vanavond even een mailtje, hartelijke groeten uit Kreta
Quote
#7
Oke Kees ik wacht met belangstelling af,alvast een fijne avond.
Quote
#8
Erg leuk filmpje Cornelius, bedankt voor het delen hier :)
Ik heb nog nooit zo'n Grieks paasfeest meegemaakt, als ik het hier allemaal zo lees wordt het de hoogste tijd om ook eens tegen die tijd in Griekenland te zijn ;)
Gelukkig gaat het er in Analipsi heel wat leuker aan toe dan in een andere plaats op Kreta; daar werd een Merkel-pop verbrandt. Walgelijk Angry
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Ja Jill dat zijn de nare bijkomstigheden hier en dar op dit moment maar in Analipsi was er absoluut niets te merken van dit soort zaken.
Vanaf donderdag tot en met zondag 1 groot familie feest en wij waren dan ook erg laat thuis in de nacht op zaterdag/zondag Big Grin
Quote
#10
Maar ná afloop toch wel 'n taxi gepakt Kees?
Want ik weet uit ervaring dat hier bij dit soort feesten de alcohol er doorheen giert.....!

Geniet van een mooie Kretenzer avond!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#11
Als jij op zo'n avond een nuchtere taxichaffeur kan vinden op Kreta ben je een hele grote jongen Tongue
Quote
#12
Tja, daar heb je weer gelijk in Kees. Wij hadden 'n 'Bob' als vrijwilliger aangewezen...!
Was jij dat óók toevallig....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#13
(07 May 2013, 17:36)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als jij op zo'n avond een nuchtere taxichaffeur kan vinden op Kreta ben je een hele grote jongen Tongue

Nou, een nuchtere chauffeur, da's natuurlijk mooi meegenomen. Een poosje geleden stapte ik in Corfu-stad (rond het middaguur!)in een taxi waarvan de chauffeur naar alcohol rook waar je niet goed van werd. Tot overmaat van ramp reed ie ook nog eens als een gek, stak de ene sigaret na de andere op en zat tussendoor ook nog eens met z'n GSM te spelen. Wat een nachtmerrie-rit Angry Ik heb sindsdien niet meer zo'n hoge hoed op van die Griekse chauffeurs, ik loop desnoods liever Blush
Quote
#14
(07 May 2013, 18:14)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou, een nuchtere chauffeur, da's natuurlijk mooi meegenomen. Een poosje geleden stapte ik in Corfu-stad (rond het middaguur!)in een taxi waarvan de chauffeur naar alcohol rook waar je niet goed van werd. Tot overmaat van ramp reed ie ook nog eens als een gek, stak de ene sigaret na de andere op en zat tussendoor ook nog eens met z'n GSM te spelen. Wat een nachtmerrie-rit Angry Ik heb sindsdien niet meer zo'n hoge hoed op van die Griekse chauffeurs, ik loop desnoods liever Blush

Als ik dat merk stap ik meteen uit, ik laat me niet doodrijden Dodgy
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)