brug
#1
[Afbeelding: 231b4j.jpg]

Wat is er zo bijzonder aan deze brug, rechts op de foto,en waar is het? groeten Benny
Quote
#2
Korinthos....en dat de brug niet niet op gehaald wordt, maar onder het water gaat, zodat de boten erover heen varen?
Quote
#3
Zou Lefkas kunnen zijn.
Ze gebruiken daar een oude veerboot zoals op de foto als brug. Als er een boot door moet, draait de brug/boot even naar opzij.
Quote
#4
[Afbeelding: j7bxy1.jpg]

Brug over het kanaal van Corinthe misschien...?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#5
Ik denk ook zoals Aginouli dat het de Isthmiabrug in Korinthe is die naar de bodem zinkt wanneer een schip passeert.
Quote
#6
Het is de brug bij Korinthe
Quote
#7
Volgens mij is het een van de twee bruggen bij chalkida Evia
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Dit is de brug in het noorden van het kanaal van Korinthe.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
(08 May 2013, 12:14)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk ook zoals Aginouli dat het de Isthmiabrug in Korinthe is die naar de bodem zinkt wanneer een schip passeert.

Helemaal mee eens Aginouli en Prasoudi :)

Quote
#10
inderdaad,de eerste reactie was al raak,toen ik deze foto heb gemaakt vertelde mijn Griekse zwager dat de brug kon verzinken. mooi filmpje trouwens van de Jill groeten Benny
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse brug Yiannis 1 2.213 14 February 2012, 00:26
Laatste bericht: Nick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)