toeristen in Sitia
#1
Leuk promotie filmje van de eerste toeristen uit NL die op Sitia landen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&v=VId9dejuOhQ
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
@Arthur: streaming video is op het moment wat lastig hier.
Maar bedoel je: eerste toeristen in 2013 of eerste toeristen ooit?
En indien het laatste: hoe definieer je dan toerist?
Kan me voorstellen dat er in de oudheid ook al "toeristen" naar Kreta kwamen om al dat moois te bekijken ... En naar mijn weten was er toen nog geen video (maar wel muurschilderingen ... ).
Smile)
Quote
#3
Mooie Arke reclame @Arthur.Hartverwarmend.Ja dit zijn kennelijk de eerste (Nederlandse) touristen van het seizoen, vandaar de ontvangst.Zoek het nu nier verder dan het normale @Els.Niet een lekker relaxed zondagmiddag, zonnetoontje dat ik van je lees.
Quote
#4
Ziet er, voor zover ik kan zien, al beter uit dan verleden jaar. Wij hadden toen een tussenlanding op Sitia, eindbestemming was Chania. Arke had toen zijn vluchten "overgedaan" aan Transavia. Er gingen zo'n 40 man uit het toestel. Ze moesten toen met bussen naar de oude terminal vervoerd worden. We hadden een beetje het "flying doctors-gevoel". Geen terminal en in the middle of nowhere Cool @ Arthur: Is de nieuwe luchthaventerminal nu klaar en in gebruik?
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Vorig jaar kregen ze ook zo'n onthaal.
@Johan ik weet nog niks of alles al klaar is en @Aleko, Els is Els.Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Wat een leuk en warm onthaal. Zag op 22/4 op de FB pagina van Ross Holidays ook leuke foto's van de eerste vlucht dit jaar op Kythira. Ook daar kregen de eerste toeristen uit Nederland van dit jaar een warm welkom. lovegreece:
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Informatie over Sitia Bowie 19 7.754 11 October 2016, 17:03
Laatste bericht: Xander
  Eindelijk luchthaven Sitia open chris 3 3.385 11 January 2016, 12:47
Laatste bericht: Arthur
  Vraag over Sitia Patrick 2 2.423 10 September 2015, 12:46
Laatste bericht: Patrick
  Sitia airport Chrisn 4 5.559 29 April 2015, 10:14
Laatste bericht: Arthur
  Toeristen seizoen op Kreta is dramatisch slecht Cornelius 67 46.133 20 August 2013, 21:23
Laatste bericht: TreinopStad
  Duitse toeristen breken lans voor Griekenland Jef Dockx 0 1.527 11 June 2012, 01:17
Laatste bericht: Jef Dockx

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)