Samos/Oriste borrel
#1
Ik ga morgen proberen een datum te prikken voor de Samos-Oriste borrel eind mei. In Pythagorion bij Margaritha's stamcafé op de hoek bij de bushalte. Tot nu toe aangemeld: Els (plus partner), Wilma (met partner?) , Margaritha (met partner?)
Wie nog meer??
Quote
#2
Els heb je mijn mailtje hierover met mijn telefoongegevens gekregen,heb je ook een PB gestuurd.Dit i.v.m. contact over de Oriste Borrel bij de blauwe tafels en stoeltjes in Pythagorio.
Ik kom met mijn zus Antoinetta en Hansly beiden Oriste leden,gezellig
Hoor van je,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#3
@Margaritha heb je mail ontvangen. Ook van Wilma een PB. Wilde alleen even polsen of er nog meer mensen interesse hebben en op Samos zijn. Ta leme!
Quote
#4
Kunnen jullie daar even blijven zitten tot 11 juni? Ik kom om 10 uur aan.;)
Quote
#5
Jammer; Nieke (mijn echtgenote) en ik waren graag van de partij geweest maar helaas gaat dat niet lukken. Maar ik hoop toch dat we wat foto's van de gezellige bijeenkomst te zien krijgen op Oriste zodat we er toch een beetje bij waren ;)

In ieder geval wens ik degenen die bij de Oríste-Samos meeting aanwezig kunnen zijn alvast een beregezellige middag/avond/nacht :)


NB: Ik heb de berichtgeving over de Samos-Oriste borrel uit de andere topic gehaald (anders zou het daar teveel off-topic worden) en er een (deze) aparte draad van gemaakt.
Quote
#6
Hoi Tina,

Wij ( Hans(ley) en Catharina ) gaan 14 juni weg.
Dus ons kun je nog treffen.
Wij zitten er vrijwel dagelijks ergens tussen 17:00 en 20:00
Vraag anders Kiliakos, die weet vaak wel waar wij uithangen

Vriendelijke groeten van Hans Dubiez.
Quote
#7
Hi, het zou leuk zijn, dat je een d.d prikt voor 24 Mei. Mijn dochter is daar van 17 mei tot 24 mei, ja dat zou zij geweldig vinden.
Maar evenzogoed leuk dat jullie dat vanplan zijn. Sowieso moet je de groette doen aan Margaritha.

Cornelios
Quote
#8
Samos-Oriste-Borrel:
Morgen 25 mei 15.00u
Cafeetje op de hoek bij de bushalte in Pythagorion
Tot ziens!
Quote
#9
Vanuit Perdika (Thesprotias) wens Cornelios jullie een fijne borrel uurtje, morgen bij de bushalte. Het is ff te ver weg, maar had er graag bij willen zijn. hahaha.

Cornelios
Quote
#10
Wij zijn ook niet van de partij.. (we hebben nog geen auto gehuurd en vinden het nu te warm/heet om te bussen )we wensen jullie ook een fijne borrel uurtje !!
Groetjes vanuit Kokkari .. Waar we het heel erg naar ons zin hebben Cool

[Afbeelding: 2udxopk.jpg]
Ons Uitzicht vanaf het appartement .. Zoo heerlijk .
Quote
#11
Voor degenen die het gemist hebben (En Wilma: warm? Zomers als het boven de 40 graden is, dan is het warm):

[Afbeelding: hv874m.jpg]
Quote
#12
Video 
Haha, Die Els daarom ga ik ook nooit zomers naar Griekenland op vakantie ;) ik moet er niet aan denken...
Het ziet er gezelly uit op de foto!

Wij hebben gisteren ook van een heerlijke Frappe genoten bij ,, With a Smile,, schuin t/o de kerk bij Nordin & Maria ... de heeft de lekkerste Frappe tent in Kokkari :)

Hansley moet nog de groeten van Nordin hebben ! bij deze dan

[Afbeelding: ebasdh.jpg]
Quote
#13
We gaan zeker nog in Kokkari langs....
Quote
#14
(25 May 2013, 10:07)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn ook niet van de partij.. (we hebben nog geen auto gehuurd en vinden het nu te warm/heet om te bussen )we wensen jullie ook een fijne borrel uurtje !!
Groetjes vanuit Kokkari .. Waar we het heel erg naar ons zin hebben Cool

[Afbeelding: 2udxopk.jpg]
Ons Uitzicht vanaf het appartement .. Zoo heerlijk .

Zit je in Dioni Wilma?????
Ben net terug, zat er ook (Elisabet).
Wat een paradijselijke plek hè?!
Quote
#15
Hi Aniet , Jaa we zitten in Dioni :) Helemaal links onderaan , het is idd een paradijs op aarde! Heerlijk die uitzicht op zee..

haha, dus jij zat rechts in de maisonette ... Dan hebben we elkaar vast gezien
Wij gaan morgen weer naar huis toe
Quote
#16
(30 May 2013, 21:02)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hi Aniet , Jaa we zitten in Dioni :) Helemaal links onderaan , het is idd een paradijs op aarde! Heerlijk die uitzicht op zee..

haha, dus jij zat rechts in de maisonette ... Dan hebben we elkaar vast gezien
Wij gaan morgen weer naar huis toe

Wat grappig, wij zaten in de tweede maisonette. Grappig! Was er maar een weekje, eind deze maand naar Lesvos voor een lange Griekse zomer van 7 weken Smile
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste-treffen Samos ElsR 6 3.639 02 January 2013, 21:36
Laatste bericht: Margaritha

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)