LESVOS Island - "The Garden Of The Aegean
#1
Quote
#2
Ik plaatste zojuist het onderstaande op het Lesvos-prikbord.Er zijn toch zeker net zoveel Lesvos-Adepten-woners, als Kreta-liefhebbers:


"Re: Griekse Eiland Lesbos website eilandeninfo.

Gepost door: martinus ()

Datum: 24 mei 2013 21:04
@Hans.(welke?).Het gaat inderdaad niet zo goed met dit - ooit florerende - Lesvos-prikbord. Misschien is het dus beter om onder een wat grotere paraplu te gaan zitten.

Maar ik zou ten zeerste willen afraden om dat onder een gemeenschappelijke noemer eilanden te doen.Daar gaat het Griekse en Lesvoriaanse helemaal ten onder
in honderden, misschien duizenden eilanden over de hele wereld., en verliest zo haar identiteit volkomen.

Ik zou er voor willen pleiten om óf hier Lesvos nieuw leven in te blazen, of - wellicht beter - helemaal over te stappen naar Oriste, dat wél de Meltemi mee heeft en veel bezoekers trekt cq leden telt, dankzij een in prikbordenland goed bekende, begenadigde moderator.

Hierbij geef ik ook nog even de link naar dat mooie Lesvos-filmpje:"
(zie boven om herhaling te boorkomen.A.)
Quote
#3
Lesvos biedt een grote verscheidenheid en heeft in't zuiden een mooie groene natuur. Mijn favoriet, dit is dan ook de reden waarom ik hier mijn stekje heb gekocht.
Quote
#4
Deze uitnodigende film ( 1 uur 30 minuten! ) over Lesbos kwam ik zojuist tegen:



Kijk hier voor een lijst van plaatsen die in de film voorbij komen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
prachtig Ger, bedankt. Is het goed als ik hem ook even op het Lesbosprikbord zet en op mijn FB?
Quote
#6
(26 May 2013, 14:06)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Is het goed als ik hem ook even op het Lesbosprikbord zet en op mijn FB?

Tuurlijk Mariët, het is gewoon een openbaar filmje dat ik ook maar toevallig tegenkwam :)
Quote
#7
Dank @Ger, je bezorgde me een heel prettige zonnige zondagmiddag, met veel(hoogstnoodzakelijke) warme herinneringen.
Een pareltje!
Quote
#8
Hallo Ger,

Waat sjoen en nog zoe vers in ut geheugen.
Zien net truuk van Lesbos en alles kump zoe bekint veur.
Zoe kinne veur nog ens weg druime as veur heimwee hebben.

Groetjes Els en Jac Cuijpers greeksmiley2
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  vliegtijden lesvos Marsje 23 11.427 10 January 2018, 15:25
Laatste bericht: Marsje
  Twee nieuwe bloggers: Lesvos - Ameland Brandaki 0 3.949 18 November 2016, 12:28
Laatste bericht: Brandaki
Thumbs Up een stemmetje uit Lesvos Tania 13 9.773 16 June 2016, 12:02
Laatste bericht: cors

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)