kiezelstranden
#1
Mijn vakantie voorkeur gaat uit naar kiezelstranden, liefst grote (witte) kiezels. Welk gezellig Grieks plaatsje kunnen jullie me aanraden? Dit in combinatie met een mooie wandelomgeving en tavernes in de buurt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties, groetjes
Corrys
Quote
#2
Skoutari, Peloponnesos. In de buurt zijn ook nog stranden zonder grote kiezels, o ti theleis: fijner zandsteen, tot heerlijk zacht zand, mijn persoonlijke favoriet.
Quote
#3
[Afbeelding: 2ljtlhg.jpg]

Waar jij naar vraagt en wenst kan je allemaal vinden in en om Kokkari (Samos)
Alleen de kiezelssteentjes op het strand zijn wel iets kleiner en anders van kleur... dan jouw wens ;)
Quote
#4
Mij schoot ook als eerste Kokkari te binnen, Wilma.

Skopelos heeft ook wel kiezelstranden maar ook zandstranden. En qua plaatsje vind ik Skopelos Stad echt een van de leukste plaatsjes waar ik in Griekenland geweest ben. Kun je ook mooi combineren met Alonissos, ook kiezelstrand,
Quote
#5
op thassos mooi verblindend wit strand
kiezels van witte marmer , plaats een beetje boven limenas
prachtig strand
Quote
#6
(27 May 2013, 22:45)corrys schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn vakantie voorkeur gaat uit naar kiezelstranden, liefst grote (witte) kiezels. Welk gezellig Grieks plaatsje kunnen jullie me aanraden? Dit in combinatie met een mooie wandelomgeving en tavernes in de buurt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties, groetjes
Corrys

Plaka, Ammoudara, Vathi, kiezelstranden zat in het oosten met leuke taverna's en een mooie wandelomgeving.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Gelukkig is er nog genoeg als ik jullie reacties zo lees, bedankt! Kokkari, Skopelos en Alonissos hebben we al mogen ervaren...mooie, grote en kleine kiezels!
Quote
#8
Dan misschien eens terug naar Kokkari, vond het sfeervol daar en heerlijk gewandeld toendertijd. Tips zijn altijd welkom op andere bestemmingen zoals look-a-like Kokkari :)
Quote
#9
[Afbeelding: dzo0l.jpg]Hoi
Op Kefalonia anti samos beach bij Sami
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)